A. Azizağaoğlu And R. Altunışık, "Postmodernizm Sembolik Tüketim ve Marka," Tüketici ve Tüketim Araştırmaları Dergisi , vol.4, no.2, pp.33-49, 2012
Azizağaoğlu, A. And Altunışık, R. 2012. Postmodernizm Sembolik Tüketim ve Marka. Tüketici ve Tüketim Araştırmaları Dergisi , vol.4, no.2 , 33-49.
Azizağaoğlu, A., & Altunışık, R., (2012). Postmodernizm Sembolik Tüketim ve Marka. Tüketici ve Tüketim Araştırmaları Dergisi , vol.4, no.2, 33-49.
Azizağaoğlu, ARZU, And Remzi Altunışık. "Postmodernizm Sembolik Tüketim ve Marka," Tüketici ve Tüketim Araştırmaları Dergisi , vol.4, no.2, 33-49, 2012
Azizağaoğlu, ARZU And Altunışık, Remzi. "Postmodernizm Sembolik Tüketim ve Marka." Tüketici ve Tüketim Araştırmaları Dergisi , vol.4, no.2, pp.33-49, 2012
Azizağaoğlu, A. And Altunışık, R. (2012) . "Postmodernizm Sembolik Tüketim ve Marka." Tüketici ve Tüketim Araştırmaları Dergisi , vol.4, no.2, pp.33-49.
@article{article, author={ARZU AZİZAĞAOĞLU And author={Remzi Altunışık}, title={Postmodernizm Sembolik Tüketim ve Marka}, journal={Tüketici ve Tüketim Araştırmaları Dergisi}, year=2012, pages={33-49} }