E. ÖZKUL And d. dilek, "Şehirlerin Turistik Markalaşmasında Kalkınma Ajanslarının Rolü Bölge Planları Üzerine Bir Doküman İncelemesi," İşletme Araştırmaları Dergisi , vol.4, no.4, pp.157-181, 2012
ÖZKUL, E. And dilek, d. 2012. Şehirlerin Turistik Markalaşmasında Kalkınma Ajanslarının Rolü Bölge Planları Üzerine Bir Doküman İncelemesi. İşletme Araştırmaları Dergisi , vol.4, no.4 , 157-181.
ÖZKUL, E., & dilek, d., (2012). Şehirlerin Turistik Markalaşmasında Kalkınma Ajanslarının Rolü Bölge Planları Üzerine Bir Doküman İncelemesi. İşletme Araştırmaları Dergisi , vol.4, no.4, 157-181.
ÖZKUL, EMRAH, And demirer dilek. "Şehirlerin Turistik Markalaşmasında Kalkınma Ajanslarının Rolü Bölge Planları Üzerine Bir Doküman İncelemesi," İşletme Araştırmaları Dergisi , vol.4, no.4, 157-181, 2012
ÖZKUL, EMRAH And dilek, demirer. "Şehirlerin Turistik Markalaşmasında Kalkınma Ajanslarının Rolü Bölge Planları Üzerine Bir Doküman İncelemesi." İşletme Araştırmaları Dergisi , vol.4, no.4, pp.157-181, 2012
ÖZKUL, E. And dilek, d. (2012) . "Şehirlerin Turistik Markalaşmasında Kalkınma Ajanslarının Rolü Bölge Planları Üzerine Bir Doküman İncelemesi." İşletme Araştırmaları Dergisi , vol.4, no.4, pp.157-181.
@article{article, author={EMRAH ÖZKUL And author={demirer dilek}, title={Şehirlerin Turistik Markalaşmasında Kalkınma Ajanslarının Rolü Bölge Planları Üzerine Bir Doküman İncelemesi}, journal={İşletme Araştırmaları Dergisi}, year=2012, pages={157-181} }