K. BAYNAL Et Al. , "Rekabet Ortamında Hizmet Kalitesinin Önemi ve Bir Havayolu İşletmesinde Hizmet Kalitesinin Gerçekleştirilmesine Yönelik Bir Uygulama," Yöneylem Arastirmasi / Endüstri Mühendisligi – XXVI. Ulusal Kongresi , İzmir, Turkey, pp.426-431, 2007
BAYNAL, K. Et Al. 2007. Rekabet Ortamında Hizmet Kalitesinin Önemi ve Bir Havayolu İşletmesinde Hizmet Kalitesinin Gerçekleştirilmesine Yönelik Bir Uygulama. Yöneylem Arastirmasi / Endüstri Mühendisligi – XXVI. Ulusal Kongresi , (İzmir, Turkey), 426-431.
BAYNAL, K., ALKAN, A., & AKTAN İBİK, Ö., (2007). Rekabet Ortamında Hizmet Kalitesinin Önemi ve Bir Havayolu İşletmesinde Hizmet Kalitesinin Gerçekleştirilmesine Yönelik Bir Uygulama . Yöneylem Arastirmasi / Endüstri Mühendisligi – XXVI. Ulusal Kongresi (pp.426-431). İzmir, Turkey
BAYNAL, KASIM, ATAKAN ALKAN, And ÖZGE AKTAN İBİK. "Rekabet Ortamında Hizmet Kalitesinin Önemi ve Bir Havayolu İşletmesinde Hizmet Kalitesinin Gerçekleştirilmesine Yönelik Bir Uygulama," Yöneylem Arastirmasi / Endüstri Mühendisligi – XXVI. Ulusal Kongresi, İzmir, Turkey, 2007
BAYNAL, KASIM Et Al. "Rekabet Ortamında Hizmet Kalitesinin Önemi ve Bir Havayolu İşletmesinde Hizmet Kalitesinin Gerçekleştirilmesine Yönelik Bir Uygulama." Yöneylem Arastirmasi / Endüstri Mühendisligi – XXVI. Ulusal Kongresi , İzmir, Turkey, pp.426-431, 2007
BAYNAL, K. ALKAN, A. And AKTAN İBİK, Ö. (2007) . "Rekabet Ortamında Hizmet Kalitesinin Önemi ve Bir Havayolu İşletmesinde Hizmet Kalitesinin Gerçekleştirilmesine Yönelik Bir Uygulama." Yöneylem Arastirmasi / Endüstri Mühendisligi – XXVI. Ulusal Kongresi , İzmir, Turkey, pp.426-431.
@conferencepaper{conferencepaper, author={KASIM BAYNAL Et Al. }, title={Rekabet Ortamında Hizmet Kalitesinin Önemi ve Bir Havayolu İşletmesinde Hizmet Kalitesinin Gerçekleştirilmesine Yönelik Bir Uygulama}, congress name={Yöneylem Arastirmasi / Endüstri Mühendisligi – XXVI. Ulusal Kongresi}, city={İzmir}, country={Turkey}, year={2007}, pages={426-431} }