M. Gerçek, "İşveren Markası Stratejisi İzleyen Çokuluslu İşletmelerde Ücret ve Ödüller: Fortune100 Örneği ," Adıyaman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitü Dergisi , vol.15, no.42, pp.636-672, 2022
Gerçek, M. 2022. İşveren Markası Stratejisi İzleyen Çokuluslu İşletmelerde Ücret ve Ödüller: Fortune100 Örneği . Adıyaman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitü Dergisi , vol.15, no.42 , 636-672.
Gerçek, M., (2022). İşveren Markası Stratejisi İzleyen Çokuluslu İşletmelerde Ücret ve Ödüller: Fortune100 Örneği . Adıyaman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitü Dergisi , vol.15, no.42, 636-672.
Gerçek, MERVE. "İşveren Markası Stratejisi İzleyen Çokuluslu İşletmelerde Ücret ve Ödüller: Fortune100 Örneği ," Adıyaman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitü Dergisi , vol.15, no.42, 636-672, 2022
Gerçek, MERVE. "İşveren Markası Stratejisi İzleyen Çokuluslu İşletmelerde Ücret ve Ödüller: Fortune100 Örneği ." Adıyaman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitü Dergisi , vol.15, no.42, pp.636-672, 2022
Gerçek, M. (2022) . "İşveren Markası Stratejisi İzleyen Çokuluslu İşletmelerde Ücret ve Ödüller: Fortune100 Örneği ." Adıyaman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitü Dergisi , vol.15, no.42, pp.636-672.
@article{article, author={MERVE GERÇEK}, title={İşveren Markası Stratejisi İzleyen Çokuluslu İşletmelerde Ücret ve Ödüller: Fortune100 Örneği }, journal={Adıyaman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitü Dergisi}, year=2022, pages={636-672} }