F. B. CANDAN, "Otomobil Sahiplerinin Satış Sonrası Hizmetlerden Beklentileri ve Tatmin Düzeylerinin Ölçülmesi Üzerine Bir Saha Araştırması," Pazarlama Dünyası Dergisi , 1999
CANDAN, F. B. 1999. Otomobil Sahiplerinin Satış Sonrası Hizmetlerden Beklentileri ve Tatmin Düzeylerinin Ölçülmesi Üzerine Bir Saha Araştırması. Pazarlama Dünyası Dergisi .
CANDAN, F. B., (1999). Otomobil Sahiplerinin Satış Sonrası Hizmetlerden Beklentileri ve Tatmin Düzeylerinin Ölçülmesi Üzerine Bir Saha Araştırması. Pazarlama Dünyası Dergisi .
CANDAN, FAZİLET. "Otomobil Sahiplerinin Satış Sonrası Hizmetlerden Beklentileri ve Tatmin Düzeylerinin Ölçülmesi Üzerine Bir Saha Araştırması," Pazarlama Dünyası Dergisi , 1999
CANDAN, FAZİLET B. . "Otomobil Sahiplerinin Satış Sonrası Hizmetlerden Beklentileri ve Tatmin Düzeylerinin Ölçülmesi Üzerine Bir Saha Araştırması." Pazarlama Dünyası Dergisi , 1999
CANDAN, F. B. (1999) . "Otomobil Sahiplerinin Satış Sonrası Hizmetlerden Beklentileri ve Tatmin Düzeylerinin Ölçülmesi Üzerine Bir Saha Araştırması." Pazarlama Dünyası Dergisi .
@article{article, author={FAZİLET BURCU ÇAM}, title={Otomobil Sahiplerinin Satış Sonrası Hizmetlerden Beklentileri ve Tatmin Düzeylerinin Ölçülmesi Üzerine Bir Saha Araştırması}, journal={Pazarlama Dünyası Dergisi}, year=1999}