Z. CESUR And S. MEMİŞ, "İşletmelerin, Tüketici Tarafından Algılanan Sosyal Medya Çabalarının (Aktivitelerinin) Marka Tercihine Etkisinde Markaya Duyulan Güvenin Aracılık Etkisi: GSM Sektöründe Bir Uygulama," Karadeniz Sosyal Bilimler Dergisi , vol.13, no.25, pp.736-754, 2021
CESUR, Z. And MEMİŞ, S. 2021. İşletmelerin, Tüketici Tarafından Algılanan Sosyal Medya Çabalarının (Aktivitelerinin) Marka Tercihine Etkisinde Markaya Duyulan Güvenin Aracılık Etkisi: GSM Sektöründe Bir Uygulama. Karadeniz Sosyal Bilimler Dergisi , vol.13, no.25 , 736-754.
CESUR, Z., & MEMİŞ, S., (2021). İşletmelerin, Tüketici Tarafından Algılanan Sosyal Medya Çabalarının (Aktivitelerinin) Marka Tercihine Etkisinde Markaya Duyulan Güvenin Aracılık Etkisi: GSM Sektöründe Bir Uygulama. Karadeniz Sosyal Bilimler Dergisi , vol.13, no.25, 736-754.
CESUR, ZAFER, And SALİH MEMİŞ. "İşletmelerin, Tüketici Tarafından Algılanan Sosyal Medya Çabalarının (Aktivitelerinin) Marka Tercihine Etkisinde Markaya Duyulan Güvenin Aracılık Etkisi: GSM Sektöründe Bir Uygulama," Karadeniz Sosyal Bilimler Dergisi , vol.13, no.25, 736-754, 2021
CESUR, ZAFER And MEMİŞ, SALİH. "İşletmelerin, Tüketici Tarafından Algılanan Sosyal Medya Çabalarının (Aktivitelerinin) Marka Tercihine Etkisinde Markaya Duyulan Güvenin Aracılık Etkisi: GSM Sektöründe Bir Uygulama." Karadeniz Sosyal Bilimler Dergisi , vol.13, no.25, pp.736-754, 2021
CESUR, Z. And MEMİŞ, S. (2021) . "İşletmelerin, Tüketici Tarafından Algılanan Sosyal Medya Çabalarının (Aktivitelerinin) Marka Tercihine Etkisinde Markaya Duyulan Güvenin Aracılık Etkisi: GSM Sektöründe Bir Uygulama." Karadeniz Sosyal Bilimler Dergisi , vol.13, no.25, pp.736-754.
@article{article, author={ZAFER CESUR And author={SALİH MEMİŞ}, title={İşletmelerin, Tüketici Tarafından Algılanan Sosyal Medya Çabalarının (Aktivitelerinin) Marka Tercihine Etkisinde Markaya Duyulan Güvenin Aracılık Etkisi: GSM Sektöründe Bir Uygulama}, journal={Karadeniz Sosyal Bilimler Dergisi}, year=2021, pages={736-754} }