F. KOÇ Et Al. , "Reklamlardaki Cinsel Öğelerin Yoğunluğunun Markaya Yönelik Tutum ve Satın Alma Niyeti Üzerindeki Etkisi: TV Reklamları Üzerinde Bir Araştırma," IX. IBANESS Congress Series – Edirne / Turkey , vol.9, Edirne, Turkey, pp.1101-1108, 2018
KOÇ, F. Et Al. 2018. Reklamlardaki Cinsel Öğelerin Yoğunluğunun Markaya Yönelik Tutum ve Satın Alma Niyeti Üzerindeki Etkisi: TV Reklamları Üzerinde Bir Araştırma. IX. IBANESS Congress Series – Edirne / Turkey , (Edirne, Turkey), 1101-1108.
KOÇ, F., ALNIAÇIK, Ü., & ÇETİN, O., (2018). Reklamlardaki Cinsel Öğelerin Yoğunluğunun Markaya Yönelik Tutum ve Satın Alma Niyeti Üzerindeki Etkisi: TV Reklamları Üzerinde Bir Araştırma . IX. IBANESS Congress Series – Edirne / Turkey (pp.1101-1108). Edirne, Turkey
KOÇ, FATİH, ÜMİT ALNIAÇIK, And OKTAY ÇETİN. "Reklamlardaki Cinsel Öğelerin Yoğunluğunun Markaya Yönelik Tutum ve Satın Alma Niyeti Üzerindeki Etkisi: TV Reklamları Üzerinde Bir Araştırma," IX. IBANESS Congress Series – Edirne / Turkey, Edirne, Turkey, 2018
KOÇ, FATİH Et Al. "Reklamlardaki Cinsel Öğelerin Yoğunluğunun Markaya Yönelik Tutum ve Satın Alma Niyeti Üzerindeki Etkisi: TV Reklamları Üzerinde Bir Araştırma." IX. IBANESS Congress Series – Edirne / Turkey , Edirne, Turkey, pp.1101-1108, 2018
KOÇ, F. ALNIAÇIK, Ü. And ÇETİN, O. (2018) . "Reklamlardaki Cinsel Öğelerin Yoğunluğunun Markaya Yönelik Tutum ve Satın Alma Niyeti Üzerindeki Etkisi: TV Reklamları Üzerinde Bir Araştırma." IX. IBANESS Congress Series – Edirne / Turkey , Edirne, Turkey, pp.1101-1108.
@conferencepaper{conferencepaper, author={FATİH KOÇ Et Al. }, title={Reklamlardaki Cinsel Öğelerin Yoğunluğunun Markaya Yönelik Tutum ve Satın Alma Niyeti Üzerindeki Etkisi: TV Reklamları Üzerinde Bir Araştırma}, congress name={IX. IBANESS Congress Series – Edirne / Turkey}, city={Edirne}, country={Turkey}, year={2018}, pages={1101-1108} }