İ. Kaya, "REKLAMCILIK SEKTÖRÜNDE BÜYÜK VERİNİN ÖNEMİ VE ETİK SORUNLAR," MEDYA VE KÜLTÜR ULUSLARARASI SEMPOZYUMU , İzmir, Turkey, pp.1-2, 2022
Kaya, İ. 2022. REKLAMCILIK SEKTÖRÜNDE BÜYÜK VERİNİN ÖNEMİ VE ETİK SORUNLAR. MEDYA VE KÜLTÜR ULUSLARARASI SEMPOZYUMU , (İzmir, Turkey), 1-2.
Kaya, İ., (2022). REKLAMCILIK SEKTÖRÜNDE BÜYÜK VERİNİN ÖNEMİ VE ETİK SORUNLAR . MEDYA VE KÜLTÜR ULUSLARARASI SEMPOZYUMU (pp.1-2). İzmir, Turkey
Kaya, İPEK. "REKLAMCILIK SEKTÖRÜNDE BÜYÜK VERİNİN ÖNEMİ VE ETİK SORUNLAR," MEDYA VE KÜLTÜR ULUSLARARASI SEMPOZYUMU , İzmir, Turkey, 2022
Kaya, İPEK. "REKLAMCILIK SEKTÖRÜNDE BÜYÜK VERİNİN ÖNEMİ VE ETİK SORUNLAR." MEDYA VE KÜLTÜR ULUSLARARASI SEMPOZYUMU , İzmir, Turkey, pp.1-2, 2022
Kaya, İ. (2022) . "REKLAMCILIK SEKTÖRÜNDE BÜYÜK VERİNİN ÖNEMİ VE ETİK SORUNLAR." MEDYA VE KÜLTÜR ULUSLARARASI SEMPOZYUMU , İzmir, Turkey, pp.1-2.
@conferencepaper{conferencepaper, author={İPEK KAYA}, title={REKLAMCILIK SEKTÖRÜNDE BÜYÜK VERİNİN ÖNEMİ VE ETİK SORUNLAR}, congress name={MEDYA VE KÜLTÜR ULUSLARARASI SEMPOZYUMU }, city={İzmir}, country={Turkey}, year={2022}, pages={1-2} }