T. BARAN KAYA Et Al. , "8 Sınıf Öğrencilerinin Görsel Matematik Okuryazarlık Düzeyleri İle Grafik Okuma ve Yorumlama Becerileri Arasındaki İlişki," I. Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu , Turkey, 2013
BARAN KAYA, T. Et Al. 2013. 8 Sınıf Öğrencilerinin Görsel Matematik Okuryazarlık Düzeyleri İle Grafik Okuma ve Yorumlama Becerileri Arasındaki İlişki. I. Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu , (Turkey).
BARAN KAYA, T., TOPAN, B., BOZKUŞ, F., & MERSİN, N., (2013). 8 Sınıf Öğrencilerinin Görsel Matematik Okuryazarlık Düzeyleri İle Grafik Okuma ve Yorumlama Becerileri Arasındaki İlişki . I. Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu, Turkey
BARAN KAYA, TUĞBA Et Al. "8 Sınıf Öğrencilerinin Görsel Matematik Okuryazarlık Düzeyleri İle Grafik Okuma ve Yorumlama Becerileri Arasındaki İlişki," I. Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu, Turkey, 2013
BARAN KAYA, TUĞBA B. Et Al. "8 Sınıf Öğrencilerinin Görsel Matematik Okuryazarlık Düzeyleri İle Grafik Okuma ve Yorumlama Becerileri Arasındaki İlişki." I. Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu , Turkey, 2013
BARAN KAYA, T. Et Al. (2013) . "8 Sınıf Öğrencilerinin Görsel Matematik Okuryazarlık Düzeyleri İle Grafik Okuma ve Yorumlama Becerileri Arasındaki İlişki." I. Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu , Turkey.
@conferencepaper{conferencepaper, author={TUĞBA BARAN KAYA Et Al. }, title={8 Sınıf Öğrencilerinin Görsel Matematik Okuryazarlık Düzeyleri İle Grafik Okuma ve Yorumlama Becerileri Arasındaki İlişki}, congress name={I. Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu}, city={}, country={Turkey}, year={2013}}