Ü. ALNIAÇIK Et Al. , "REKLAMLARDA CİNSELLİĞİN KULLANIMI: EV KADINLARININ TUTUMLARI VE ETİK ALGILAMALARINA YÖNELİK BİR ARAŞTIRMA," 4. Global İşletme Araştırmaları Kongresi , İstanbul, Turkey, pp.272-276, 2018
ALNIAÇIK, Ü. Et Al. 2018. REKLAMLARDA CİNSELLİĞİN KULLANIMI: EV KADINLARININ TUTUMLARI VE ETİK ALGILAMALARINA YÖNELİK BİR ARAŞTIRMA. 4. Global İşletme Araştırmaları Kongresi , (İstanbul, Turkey), 272-276.
ALNIAÇIK, Ü., KOÇ, F., BİŞKİN, F., & Ağıl, E. E., (2018). REKLAMLARDA CİNSELLİĞİN KULLANIMI: EV KADINLARININ TUTUMLARI VE ETİK ALGILAMALARINA YÖNELİK BİR ARAŞTIRMA . 4. Global İşletme Araştırmaları Kongresi (pp.272-276). İstanbul, Turkey
ALNIAÇIK, ÜMİT Et Al. "REKLAMLARDA CİNSELLİĞİN KULLANIMI: EV KADINLARININ TUTUMLARI VE ETİK ALGILAMALARINA YÖNELİK BİR ARAŞTIRMA," 4. Global İşletme Araştırmaları Kongresi, İstanbul, Turkey, 2018
ALNIAÇIK, ÜMİT Et Al. "REKLAMLARDA CİNSELLİĞİN KULLANIMI: EV KADINLARININ TUTUMLARI VE ETİK ALGILAMALARINA YÖNELİK BİR ARAŞTIRMA." 4. Global İşletme Araştırmaları Kongresi , İstanbul, Turkey, pp.272-276, 2018
ALNIAÇIK, Ü. Et Al. (2018) . "REKLAMLARDA CİNSELLİĞİN KULLANIMI: EV KADINLARININ TUTUMLARI VE ETİK ALGILAMALARINA YÖNELİK BİR ARAŞTIRMA." 4. Global İşletme Araştırmaları Kongresi , İstanbul, Turkey, pp.272-276.
@conferencepaper{conferencepaper, author={ÜMİT ALNIAÇIK Et Al. }, title={REKLAMLARDA CİNSELLİĞİN KULLANIMI: EV KADINLARININ TUTUMLARI VE ETİK ALGILAMALARINA YÖNELİK BİR ARAŞTIRMA}, congress name={4. Global İşletme Araştırmaları Kongresi}, city={İstanbul}, country={Turkey}, year={2018}, pages={272-276} }