Z. CESUR, "Şehirlerin Marka Olarak Pazarlanması Kavramının Şehir Markasını Ziyaret Bağlamında İncelenmesi," Balkan and Near Eastern Journal of Social Sciences , vol.9, pp.422-430, 2023
CESUR, Z. 2023. Şehirlerin Marka Olarak Pazarlanması Kavramının Şehir Markasını Ziyaret Bağlamında İncelenmesi. Balkan and Near Eastern Journal of Social Sciences , vol.9 , 422-430.
CESUR, Z., (2023). Şehirlerin Marka Olarak Pazarlanması Kavramının Şehir Markasını Ziyaret Bağlamında İncelenmesi. Balkan and Near Eastern Journal of Social Sciences , vol.9, 422-430.
CESUR, ZAFER. "Şehirlerin Marka Olarak Pazarlanması Kavramının Şehir Markasını Ziyaret Bağlamında İncelenmesi," Balkan and Near Eastern Journal of Social Sciences , vol.9, 422-430, 2023
CESUR, ZAFER. "Şehirlerin Marka Olarak Pazarlanması Kavramının Şehir Markasını Ziyaret Bağlamında İncelenmesi." Balkan and Near Eastern Journal of Social Sciences , vol.9, pp.422-430, 2023
CESUR, Z. (2023) . "Şehirlerin Marka Olarak Pazarlanması Kavramının Şehir Markasını Ziyaret Bağlamında İncelenmesi." Balkan and Near Eastern Journal of Social Sciences , vol.9, pp.422-430.
@article{article, author={ZAFER CESUR}, title={Şehirlerin Marka Olarak Pazarlanması Kavramının Şehir Markasını Ziyaret Bağlamında İncelenmesi}, journal={Balkan and Near Eastern Journal of Social Sciences}, year=2023, pages={422-430} }