A. Tapan, " TÜRK MİLLÎ KİMLİĞİNİN REKLAMLAR ARACILIĞIYLA YENİDEN ÜRETİMİ," Akademi Sosyal Bilimler Dergisi (ASBİDER) , vol.9, no.27, pp.281-291, 2022
Tapan, A. 2022. TÜRK MİLLÎ KİMLİĞİNİN REKLAMLAR ARACILIĞIYLA YENİDEN ÜRETİMİ. Akademi Sosyal Bilimler Dergisi (ASBİDER) , vol.9, no.27 , 281-291.
Tapan, A., (2022). TÜRK MİLLÎ KİMLİĞİNİN REKLAMLAR ARACILIĞIYLA YENİDEN ÜRETİMİ. Akademi Sosyal Bilimler Dergisi (ASBİDER) , vol.9, no.27, 281-291.
Tapan, AYSEL. " TÜRK MİLLÎ KİMLİĞİNİN REKLAMLAR ARACILIĞIYLA YENİDEN ÜRETİMİ," Akademi Sosyal Bilimler Dergisi (ASBİDER) , vol.9, no.27, 281-291, 2022
Tapan, AYSEL. " TÜRK MİLLÎ KİMLİĞİNİN REKLAMLAR ARACILIĞIYLA YENİDEN ÜRETİMİ." Akademi Sosyal Bilimler Dergisi (ASBİDER) , vol.9, no.27, pp.281-291, 2022
Tapan, A. (2022) . " TÜRK MİLLÎ KİMLİĞİNİN REKLAMLAR ARACILIĞIYLA YENİDEN ÜRETİMİ." Akademi Sosyal Bilimler Dergisi (ASBİDER) , vol.9, no.27, pp.281-291.
@article{article, author={AYSEL TAPAN}, title={ TÜRK MİLLÎ KİMLİĞİNİN REKLAMLAR ARACILIĞIYLA YENİDEN ÜRETİMİ}, journal={Akademi Sosyal Bilimler Dergisi (ASBİDER)}, year=2022, pages={281-291} }