İ. SAYIMER, "Sosyal Medya ve Blogların Halkla İlişkiler SürecineEtkileri: Türkiye‟de Halkla İlişkiler Uygulamacılarının Konuya Yaklaşımı," In Teknolojinin Pazarlama İletişimine Etkileri , Ankara: Nobel Akademik Yayıncılık, 2010, pp.55-89.
SAYIMER, İ. Sosyal Medya ve Blogların Halkla İlişkiler SürecineEtkileri: Türkiye‟de Halkla İlişkiler Uygulamacılarının Konuya Yaklaşımı. 2010. In Teknolojinin Pazarlama İletişimine Etkileri , Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, 55-89.
SAYIMER, İ., (2010). Sosyal Medya ve Blogların Halkla İlişkiler SürecineEtkileri: Türkiye‟de Halkla İlişkiler Uygulamacılarının Konuya Yaklaşımı. Teknolojinin Pazarlama İletişimine Etkileri (pp.55-89), Ankara: Nobel Akademik Yayıncılık.
SAYIMER, İDİL. "Sosyal Medya ve Blogların Halkla İlişkiler SürecineEtkileri: Türkiye‟de Halkla İlişkiler Uygulamacılarının Konuya Yaklaşımı." In Teknolojinin Pazarlama İletişimine Etkileri , 55-89. Ankara: Nobel Akademik Yayıncılık, 2010
SAYIMER, İDİL. "Sosyal Medya ve Blogların Halkla İlişkiler SürecineEtkileri: Türkiye‟de Halkla İlişkiler Uygulamacılarının Konuya Yaklaşımı." Teknolojinin Pazarlama İletişimine Etkileri , Nobel Akademik Yayıncılık, 2010, pp.55-89.
SAYIMER, İ. (2010) "Sosyal Medya ve Blogların Halkla İlişkiler SürecineEtkileri: Türkiye‟de Halkla İlişkiler Uygulamacılarının Konuya Yaklaşımı", Teknolojinin Pazarlama İletişimine Etkileri . Ankara: Nobel Akademik Yayıncılık.
@bookchapter{bookchapter, author ={İDİL SAYIMER}, chaptertitle={Sosyal Medya ve Blogların Halkla İlişkiler SürecineEtkileri: Türkiye‟de Halkla İlişkiler Uygulamacılarının Konuya Yaklaşımı}, booktitle={ Teknolojinin Pazarlama İletişimine Etkileri}, publisher={Nobel Akademik Yayıncılık}, city={Ankara},year={2010} }