Y. B. DOĞRU Et Al. , "TARAFTAR MOTİVASYON FAKTÖRLERİNİN PSİKOLOJİK BAĞLILIK, KULÜP ÜRÜNLERİNİ SATIN ALMA VE MEDYA YOLUYLA KULÜBÜ TAKİP ETME ÜZERİNDEKİ ETKİLERİ: YEREL VE ULUSAL FUTBOL KULÜPLERİ DÜZEYİNDE KARŞILAŞTIRMALI BİR ARAŞTIRMA," Gaziantep Üniversitesi Spor Bilimleri Dergisi , vol.6, no.1, pp.87-109, 2021
DOĞRU, Y. B. Et Al. 2021. TARAFTAR MOTİVASYON FAKTÖRLERİNİN PSİKOLOJİK BAĞLILIK, KULÜP ÜRÜNLERİNİ SATIN ALMA VE MEDYA YOLUYLA KULÜBÜ TAKİP ETME ÜZERİNDEKİ ETKİLERİ: YEREL VE ULUSAL FUTBOL KULÜPLERİ DÜZEYİNDE KARŞILAŞTIRMALI BİR ARAŞTIRMA. Gaziantep Üniversitesi Spor Bilimleri Dergisi , vol.6, no.1 , 87-109.
DOĞRU, Y. B., SAYIMER, İ., ÇETİN, C., & KOÇ, F., (2021). TARAFTAR MOTİVASYON FAKTÖRLERİNİN PSİKOLOJİK BAĞLILIK, KULÜP ÜRÜNLERİNİ SATIN ALMA VE MEDYA YOLUYLA KULÜBÜ TAKİP ETME ÜZERİNDEKİ ETKİLERİ: YEREL VE ULUSAL FUTBOL KULÜPLERİ DÜZEYİNDE KARŞILAŞTIRMALI BİR ARAŞTIRMA. Gaziantep Üniversitesi Spor Bilimleri Dergisi , vol.6, no.1, 87-109.
DOĞRU, YUSUF Et Al. "TARAFTAR MOTİVASYON FAKTÖRLERİNİN PSİKOLOJİK BAĞLILIK, KULÜP ÜRÜNLERİNİ SATIN ALMA VE MEDYA YOLUYLA KULÜBÜ TAKİP ETME ÜZERİNDEKİ ETKİLERİ: YEREL VE ULUSAL FUTBOL KULÜPLERİ DÜZEYİNDE KARŞILAŞTIRMALI BİR ARAŞTIRMA," Gaziantep Üniversitesi Spor Bilimleri Dergisi , vol.6, no.1, 87-109, 2021
DOĞRU, YUSUF B. Et Al. "TARAFTAR MOTİVASYON FAKTÖRLERİNİN PSİKOLOJİK BAĞLILIK, KULÜP ÜRÜNLERİNİ SATIN ALMA VE MEDYA YOLUYLA KULÜBÜ TAKİP ETME ÜZERİNDEKİ ETKİLERİ: YEREL VE ULUSAL FUTBOL KULÜPLERİ DÜZEYİNDE KARŞILAŞTIRMALI BİR ARAŞTIRMA." Gaziantep Üniversitesi Spor Bilimleri Dergisi , vol.6, no.1, pp.87-109, 2021
DOĞRU, Y. B. Et Al. (2021) . "TARAFTAR MOTİVASYON FAKTÖRLERİNİN PSİKOLOJİK BAĞLILIK, KULÜP ÜRÜNLERİNİ SATIN ALMA VE MEDYA YOLUYLA KULÜBÜ TAKİP ETME ÜZERİNDEKİ ETKİLERİ: YEREL VE ULUSAL FUTBOL KULÜPLERİ DÜZEYİNDE KARŞILAŞTIRMALI BİR ARAŞTIRMA." Gaziantep Üniversitesi Spor Bilimleri Dergisi , vol.6, no.1, pp.87-109.
@article{article, author={YUSUF BAHADIR DOĞRU Et Al. }, title={TARAFTAR MOTİVASYON FAKTÖRLERİNİN PSİKOLOJİK BAĞLILIK, KULÜP ÜRÜNLERİNİ SATIN ALMA VE MEDYA YOLUYLA KULÜBÜ TAKİP ETME ÜZERİNDEKİ ETKİLERİ: YEREL VE ULUSAL FUTBOL KULÜPLERİ DÜZEYİNDE KARŞILAŞTIRMALI BİR ARAŞTIRMA}, journal={Gaziantep Üniversitesi Spor Bilimleri Dergisi}, year=2021, pages={87-109} }