Ü. ALNIAÇIK Et Al. , "Reklamlarda Çevreci İddialar ve Reklam Etkililiği Basılı Reklamlar Üzerinde Deneysel Bir Araştırma," Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.10, pp.85-106, 2010
ALNIAÇIK, Ü. Et Al. 2010. Reklamlarda Çevreci İddialar ve Reklam Etkililiği Basılı Reklamlar Üzerinde Deneysel Bir Araştırma. Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.10 , 85-106.
ALNIAÇIK, Ü., YILMAZ, C., & ALNIAÇIK, E., (2010). Reklamlarda Çevreci İddialar ve Reklam Etkililiği Basılı Reklamlar Üzerinde Deneysel Bir Araştırma. Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.10, 85-106.
ALNIAÇIK, ÜMİT, CENGİZ YILMAZ, And ESRA ALNIAÇIK. "Reklamlarda Çevreci İddialar ve Reklam Etkililiği Basılı Reklamlar Üzerinde Deneysel Bir Araştırma," Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.10, 85-106, 2010
ALNIAÇIK, ÜMİT Et Al. "Reklamlarda Çevreci İddialar ve Reklam Etkililiği Basılı Reklamlar Üzerinde Deneysel Bir Araştırma." Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.10, pp.85-106, 2010
ALNIAÇIK, Ü. YILMAZ, C. And ALNIAÇIK, E. (2010) . "Reklamlarda Çevreci İddialar ve Reklam Etkililiği Basılı Reklamlar Üzerinde Deneysel Bir Araştırma." Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.10, pp.85-106.
@article{article, author={ÜMİT ALNIAÇIK Et Al. }, title={Reklamlarda Çevreci İddialar ve Reklam Etkililiği Basılı Reklamlar Üzerinde Deneysel Bir Araştırma}, journal={Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi}, year=2010, pages={85-106} }