N. Aktaş Arslan And S. KOÇER, "Kurumsal Reklamlarda Kurumsal İtibar Unsurlarının Kullanımı Üzerine Bir İnceleme," Sakarya İletişim , vol.2, no.2, pp.1-30, 2022
Aktaş Arslan, N. And KOÇER, S. 2022. Kurumsal Reklamlarda Kurumsal İtibar Unsurlarının Kullanımı Üzerine Bir İnceleme. Sakarya İletişim , vol.2, no.2 , 1-30.
Aktaş Arslan, N., & KOÇER, S., (2022). Kurumsal Reklamlarda Kurumsal İtibar Unsurlarının Kullanımı Üzerine Bir İnceleme. Sakarya İletişim , vol.2, no.2, 1-30.
Aktaş Arslan, Nlan, And SEVİM KOÇER. "Kurumsal Reklamlarda Kurumsal İtibar Unsurlarının Kullanımı Üzerine Bir İnceleme," Sakarya İletişim , vol.2, no.2, 1-30, 2022
Aktaş Arslan, Nlan A. And KOÇER, SEVİM. "Kurumsal Reklamlarda Kurumsal İtibar Unsurlarının Kullanımı Üzerine Bir İnceleme." Sakarya İletişim , vol.2, no.2, pp.1-30, 2022
Aktaş Arslan, N. And KOÇER, S. (2022) . "Kurumsal Reklamlarda Kurumsal İtibar Unsurlarının Kullanımı Üzerine Bir İnceleme." Sakarya İletişim , vol.2, no.2, pp.1-30.
@article{article, author={Nlan Aktaş Arslan And author={SEVİM KOÇER}, title={Kurumsal Reklamlarda Kurumsal İtibar Unsurlarının Kullanımı Üzerine Bir İnceleme}, journal={Sakarya İletişim}, year=2022, pages={1-30} }