B. BİLGİLİ Et Al. , "Reklam Biçimlerine Göre Tüketicilerin Düşünce Ve Tutumlarındaki Farklılıklar Üzerine Bir Araştırma," Gülmenin Arkeolojisi Medyada Mizah Kongresi , vol.1, Erzurum, Turkey, pp.853-864, 2010
BİLGİLİ, B. Et Al. 2010. Reklam Biçimlerine Göre Tüketicilerin Düşünce Ve Tutumlarındaki Farklılıklar Üzerine Bir Araştırma. Gülmenin Arkeolojisi Medyada Mizah Kongresi , (Erzurum, Turkey), 853-864.
BİLGİLİ, B., Aktaş Güven, M., & BARLI, Ö., (2010). Reklam Biçimlerine Göre Tüketicilerin Düşünce Ve Tutumlarındaki Farklılıklar Üzerine Bir Araştırma . Gülmenin Arkeolojisi Medyada Mizah Kongresi (pp.853-864). Erzurum, Turkey
BİLGİLİ, BİLSEN, Melike Aktaş Güven, And ÖNDER BARLI. "Reklam Biçimlerine Göre Tüketicilerin Düşünce Ve Tutumlarındaki Farklılıklar Üzerine Bir Araştırma," Gülmenin Arkeolojisi Medyada Mizah Kongresi, Erzurum, Turkey, 2010
BİLGİLİ, BİLSEN Et Al. "Reklam Biçimlerine Göre Tüketicilerin Düşünce Ve Tutumlarındaki Farklılıklar Üzerine Bir Araştırma." Gülmenin Arkeolojisi Medyada Mizah Kongresi , Erzurum, Turkey, pp.853-864, 2010
BİLGİLİ, B. Aktaş Güven, M. And BARLI, Ö. (2010) . "Reklam Biçimlerine Göre Tüketicilerin Düşünce Ve Tutumlarındaki Farklılıklar Üzerine Bir Araştırma." Gülmenin Arkeolojisi Medyada Mizah Kongresi , Erzurum, Turkey, pp.853-864.
@conferencepaper{conferencepaper, author={BİLSEN BİLGİLİ Et Al. }, title={Reklam Biçimlerine Göre Tüketicilerin Düşünce Ve Tutumlarındaki Farklılıklar Üzerine Bir Araştırma}, congress name={Gülmenin Arkeolojisi Medyada Mizah Kongresi}, city={Erzurum}, country={Turkey}, year={2010}, pages={853-864} }