U. GÜLLÜLÜ And B. BİLGİLİ, "Satış sonrası hizmetlerde kalite algısı ve müşteri memnuniyeti ilişkilerİ," Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi , vol.4, pp.23-41, 2011
GÜLLÜLÜ, U. And BİLGİLİ, B. 2011. Satış sonrası hizmetlerde kalite algısı ve müşteri memnuniyeti ilişkilerİ. Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi , vol.4 , 23-41.
GÜLLÜLÜ, U., & BİLGİLİ, B., (2011). Satış sonrası hizmetlerde kalite algısı ve müşteri memnuniyeti ilişkilerİ. Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi , vol.4, 23-41.
GÜLLÜLÜ, UĞUR, And BİLSEN BİLGİLİ. "Satış sonrası hizmetlerde kalite algısı ve müşteri memnuniyeti ilişkilerİ," Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi , vol.4, 23-41, 2011
GÜLLÜLÜ, UĞUR And BİLGİLİ, BİLSEN. "Satış sonrası hizmetlerde kalite algısı ve müşteri memnuniyeti ilişkilerİ." Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi , vol.4, pp.23-41, 2011
GÜLLÜLÜ, U. And BİLGİLİ, B. (2011) . "Satış sonrası hizmetlerde kalite algısı ve müşteri memnuniyeti ilişkilerİ." Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi , vol.4, pp.23-41.
@article{article, author={UĞUR GÜLLÜLÜ And author={BİLSEN BİLGİLİ}, title={Satış sonrası hizmetlerde kalite algısı ve müşteri memnuniyeti ilişkilerİ}, journal={Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi}, year=2011, pages={23-41} }