F. KOÇ, "POLİTİK PAZARLAMA KAPSAMINDA SEÇMENLERİN İLGİLENİM DÜZEYLERİNİN İNCELENMESİ," International Marmara Social Sciences Congress (Autumn) , Kocaeli, Turkey, pp.572-576, 2019
KOÇ, F. 2019. POLİTİK PAZARLAMA KAPSAMINDA SEÇMENLERİN İLGİLENİM DÜZEYLERİNİN İNCELENMESİ. International Marmara Social Sciences Congress (Autumn) , (Kocaeli, Turkey), 572-576.
KOÇ, F., (2019). POLİTİK PAZARLAMA KAPSAMINDA SEÇMENLERİN İLGİLENİM DÜZEYLERİNİN İNCELENMESİ . International Marmara Social Sciences Congress (Autumn) (pp.572-576). Kocaeli, Turkey
KOÇ, FATİH. "POLİTİK PAZARLAMA KAPSAMINDA SEÇMENLERİN İLGİLENİM DÜZEYLERİNİN İNCELENMESİ," International Marmara Social Sciences Congress (Autumn), Kocaeli, Turkey, 2019
KOÇ, FATİH. "POLİTİK PAZARLAMA KAPSAMINDA SEÇMENLERİN İLGİLENİM DÜZEYLERİNİN İNCELENMESİ." International Marmara Social Sciences Congress (Autumn) , Kocaeli, Turkey, pp.572-576, 2019
KOÇ, F. (2019) . "POLİTİK PAZARLAMA KAPSAMINDA SEÇMENLERİN İLGİLENİM DÜZEYLERİNİN İNCELENMESİ." International Marmara Social Sciences Congress (Autumn) , Kocaeli, Turkey, pp.572-576.
@conferencepaper{conferencepaper, author={FATİH KOÇ}, title={POLİTİK PAZARLAMA KAPSAMINDA SEÇMENLERİN İLGİLENİM DÜZEYLERİNİN İNCELENMESİ}, congress name={International Marmara Social Sciences Congress (Autumn)}, city={Kocaeli}, country={Turkey}, year={2019}, pages={572-576} }