M. Yorulmaz, "Gemi Acentelerinde Duygusal Emek Davranışları İle Müşteri Hizmetleri Performansı ve İşTatmini Arasındaki İlişkilerin İncelenmesi," Social Sciences Studies Journal (SSSJournal) , vol.6, no.71, pp.4378-4386, 2020
Yorulmaz, M. 2020. Gemi Acentelerinde Duygusal Emek Davranışları İle Müşteri Hizmetleri Performansı ve İşTatmini Arasındaki İlişkilerin İncelenmesi. Social Sciences Studies Journal (SSSJournal) , vol.6, no.71 , 4378-4386.
Yorulmaz, M., (2020). Gemi Acentelerinde Duygusal Emek Davranışları İle Müşteri Hizmetleri Performansı ve İşTatmini Arasındaki İlişkilerin İncelenmesi. Social Sciences Studies Journal (SSSJournal) , vol.6, no.71, 4378-4386.
Yorulmaz, MURAT. "Gemi Acentelerinde Duygusal Emek Davranışları İle Müşteri Hizmetleri Performansı ve İşTatmini Arasındaki İlişkilerin İncelenmesi," Social Sciences Studies Journal (SSSJournal) , vol.6, no.71, 4378-4386, 2020
Yorulmaz, MURAT. "Gemi Acentelerinde Duygusal Emek Davranışları İle Müşteri Hizmetleri Performansı ve İşTatmini Arasındaki İlişkilerin İncelenmesi." Social Sciences Studies Journal (SSSJournal) , vol.6, no.71, pp.4378-4386, 2020
Yorulmaz, M. (2020) . "Gemi Acentelerinde Duygusal Emek Davranışları İle Müşteri Hizmetleri Performansı ve İşTatmini Arasındaki İlişkilerin İncelenmesi." Social Sciences Studies Journal (SSSJournal) , vol.6, no.71, pp.4378-4386.
@article{article, author={MURAT YORULMAZ}, title={Gemi Acentelerinde Duygusal Emek Davranışları İle Müşteri Hizmetleri Performansı ve İşTatmini Arasındaki İlişkilerin İncelenmesi}, journal={Social Sciences Studies Journal (SSSJournal)}, year=2020, pages={4378-4386} }