Ş. HACIEFENDİOĞLU And D. FIRAT, "Markaların Promosyon Uygulamaları ile Algılanan Kalite, Marka Güveni ve Marka İmajı Arasındaki İlişki," International Marmara Social Sciences Congress (Imascon 2022 Autumn) , Kocaeli, Turkey, pp.306-311, 2022
HACIEFENDİOĞLU, Ş. And FIRAT, D. 2022. Markaların Promosyon Uygulamaları ile Algılanan Kalite, Marka Güveni ve Marka İmajı Arasındaki İlişki. International Marmara Social Sciences Congress (Imascon 2022 Autumn) , (Kocaeli, Turkey), 306-311.
HACIEFENDİOĞLU, Ş., & FIRAT, D., (2022). Markaların Promosyon Uygulamaları ile Algılanan Kalite, Marka Güveni ve Marka İmajı Arasındaki İlişki . International Marmara Social Sciences Congress (Imascon 2022 Autumn) (pp.306-311). Kocaeli, Turkey
HACIEFENDİOĞLU, ŞENOL, And DUYGU FIRAT. "Markaların Promosyon Uygulamaları ile Algılanan Kalite, Marka Güveni ve Marka İmajı Arasındaki İlişki," International Marmara Social Sciences Congress (Imascon 2022 Autumn), Kocaeli, Turkey, 2022
HACIEFENDİOĞLU, ŞENOL And FIRAT, DUYGU. "Markaların Promosyon Uygulamaları ile Algılanan Kalite, Marka Güveni ve Marka İmajı Arasındaki İlişki." International Marmara Social Sciences Congress (Imascon 2022 Autumn) , Kocaeli, Turkey, pp.306-311, 2022
HACIEFENDİOĞLU, Ş. And FIRAT, D. (2022) . "Markaların Promosyon Uygulamaları ile Algılanan Kalite, Marka Güveni ve Marka İmajı Arasındaki İlişki." International Marmara Social Sciences Congress (Imascon 2022 Autumn) , Kocaeli, Turkey, pp.306-311.
@conferencepaper{conferencepaper, author={ŞENOL HACIEFENDİOĞLU And author={DUYGU FIRAT}, title={Markaların Promosyon Uygulamaları ile Algılanan Kalite, Marka Güveni ve Marka İmajı Arasındaki İlişki}, congress name={International Marmara Social Sciences Congress (Imascon 2022 Autumn)}, city={Kocaeli}, country={Turkey}, year={2022}, pages={306-311} }