A. Azizağaoğlu, "Tüketicilerin Tercih Ettikleri Hazır Giyim Markalarına Yönelik Algılamaları Üzerine Bir Araştırma," TEKSTIL VE MUHENDIS , vol.20, no.92, pp.36-48, 2013
Azizağaoğlu, A. 2013. Tüketicilerin Tercih Ettikleri Hazır Giyim Markalarına Yönelik Algılamaları Üzerine Bir Araştırma. TEKSTIL VE MUHENDIS , vol.20, no.92 , 36-48.
Azizağaoğlu, A., (2013). Tüketicilerin Tercih Ettikleri Hazır Giyim Markalarına Yönelik Algılamaları Üzerine Bir Araştırma. TEKSTIL VE MUHENDIS , vol.20, no.92, 36-48.
Azizağaoğlu, ARZU. "Tüketicilerin Tercih Ettikleri Hazır Giyim Markalarına Yönelik Algılamaları Üzerine Bir Araştırma," TEKSTIL VE MUHENDIS , vol.20, no.92, 36-48, 2013
Azizağaoğlu, ARZU. "Tüketicilerin Tercih Ettikleri Hazır Giyim Markalarına Yönelik Algılamaları Üzerine Bir Araştırma." TEKSTIL VE MUHENDIS , vol.20, no.92, pp.36-48, 2013
Azizağaoğlu, A. (2013) . "Tüketicilerin Tercih Ettikleri Hazır Giyim Markalarına Yönelik Algılamaları Üzerine Bir Araştırma." TEKSTIL VE MUHENDIS , vol.20, no.92, pp.36-48.
@article{article, author={ARZU AZİZAĞAOĞLU}, title={Tüketicilerin Tercih Ettikleri Hazır Giyim Markalarına Yönelik Algılamaları Üzerine Bir Araştırma}, journal={TEKSTIL VE MUHENDIS}, year=2013, pages={36-48} }