S. MEMİŞ And Z. CESUR, "Marka Kavramının Helal Pazarlama Açısından Değerlendirilmesi," XII. IBANESS Congress Series on Economics, Business and Management , Tekirdağ, Turkey, pp.519-523, 2019
MEMİŞ, S. And CESUR, Z. 2019. Marka Kavramının Helal Pazarlama Açısından Değerlendirilmesi. XII. IBANESS Congress Series on Economics, Business and Management , (Tekirdağ, Turkey), 519-523.
MEMİŞ, S., & CESUR, Z., (2019). Marka Kavramının Helal Pazarlama Açısından Değerlendirilmesi . XII. IBANESS Congress Series on Economics, Business and Management (pp.519-523). Tekirdağ, Turkey
MEMİŞ, SALİH, And ZAFER CESUR. "Marka Kavramının Helal Pazarlama Açısından Değerlendirilmesi," XII. IBANESS Congress Series on Economics, Business and Management, Tekirdağ, Turkey, 2019
MEMİŞ, SALİH And CESUR, ZAFER. "Marka Kavramının Helal Pazarlama Açısından Değerlendirilmesi." XII. IBANESS Congress Series on Economics, Business and Management , Tekirdağ, Turkey, pp.519-523, 2019
MEMİŞ, S. And CESUR, Z. (2019) . "Marka Kavramının Helal Pazarlama Açısından Değerlendirilmesi." XII. IBANESS Congress Series on Economics, Business and Management , Tekirdağ, Turkey, pp.519-523.
@conferencepaper{conferencepaper, author={SALİH MEMİŞ And author={ZAFER CESUR}, title={Marka Kavramının Helal Pazarlama Açısından Değerlendirilmesi}, congress name={XII. IBANESS Congress Series on Economics, Business and Management}, city={Tekirdağ}, country={Turkey}, year={2019}, pages={519-523} }