Z. GENÇ, "Hizmet Pazarlamasında Bir İçsel Pazarlama Uygulaması Olarak Güçlendirmenin Rolü," In Turizm Okumaları II , Umuttepe Yayınları, 2018, pp.153-162.
GENÇ, Z. Hizmet Pazarlamasında Bir İçsel Pazarlama Uygulaması Olarak Güçlendirmenin Rolü. 2018. In Turizm Okumaları II , Umuttepe Yayınları, 153-162.
GENÇ, Z., (2018). Hizmet Pazarlamasında Bir İçsel Pazarlama Uygulaması Olarak Güçlendirmenin Rolü. Turizm Okumaları II (pp.153-162), Umuttepe Yayınları.
GENÇ, ZEYNEP. "Hizmet Pazarlamasında Bir İçsel Pazarlama Uygulaması Olarak Güçlendirmenin Rolü." In Turizm Okumaları II , 153-162. Umuttepe Yayınları, 2018
GENÇ, ZEYNEP. "Hizmet Pazarlamasında Bir İçsel Pazarlama Uygulaması Olarak Güçlendirmenin Rolü." Turizm Okumaları II , Umuttepe Yayınları, 2018, pp.153-162.
GENÇ, Z. (2018) "Hizmet Pazarlamasında Bir İçsel Pazarlama Uygulaması Olarak Güçlendirmenin Rolü", Turizm Okumaları II . Umuttepe Yayınları.
@bookchapter{bookchapter, author ={ZEYNEP GENÇ}, chaptertitle={Hizmet Pazarlamasında Bir İçsel Pazarlama Uygulaması Olarak Güçlendirmenin Rolü}, booktitle={ Turizm Okumaları II}, publisher={Umuttepe Yayınları}, city={},year={2018} }