N. AKDEMİR And G. N. SELÇUK, "Otel İşletmelerinin Pazarlama Stratejisi Olarak Helal Gıda Sertifikasına Bakış Açıları," Uluslararası Türk Dünyası Turizm Araştırmaları Dergisi , vol.2, pp.127-145, 2017
AKDEMİR, N. And SELÇUK, G. N. 2017. Otel İşletmelerinin Pazarlama Stratejisi Olarak Helal Gıda Sertifikasına Bakış Açıları. Uluslararası Türk Dünyası Turizm Araştırmaları Dergisi , vol.2 , 127-145.
AKDEMİR, N., & SELÇUK, G. N., (2017). Otel İşletmelerinin Pazarlama Stratejisi Olarak Helal Gıda Sertifikasına Bakış Açıları. Uluslararası Türk Dünyası Turizm Araştırmaları Dergisi , vol.2, 127-145.
AKDEMİR, NİHAN, And GÖKALP NURİ SELÇUK. "Otel İşletmelerinin Pazarlama Stratejisi Olarak Helal Gıda Sertifikasına Bakış Açıları," Uluslararası Türk Dünyası Turizm Araştırmaları Dergisi , vol.2, 127-145, 2017
AKDEMİR, NİHAN And SELÇUK, GÖKALP N. . "Otel İşletmelerinin Pazarlama Stratejisi Olarak Helal Gıda Sertifikasına Bakış Açıları." Uluslararası Türk Dünyası Turizm Araştırmaları Dergisi , vol.2, pp.127-145, 2017
AKDEMİR, N. And SELÇUK, G. N. (2017) . "Otel İşletmelerinin Pazarlama Stratejisi Olarak Helal Gıda Sertifikasına Bakış Açıları." Uluslararası Türk Dünyası Turizm Araştırmaları Dergisi , vol.2, pp.127-145.
@article{article, author={NİHAN AKDEMİR And author={GÖKALP NURİ SELÇUK}, title={Otel İşletmelerinin Pazarlama Stratejisi Olarak Helal Gıda Sertifikasına Bakış Açıları}, journal={Uluslararası Türk Dünyası Turizm Araştırmaları Dergisi}, year=2017, pages={127-145} }