Ş. GERÇEK, "Türkçe Öğretim Programındaki Ön-okuma Kazanımı Stratejilerinin Öğrencilerin Okuma Başarılarına Etkisi," 3rd INTERNATIONAL CONTEMPORARY EDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS , OSWIECIM, Poland, 2018
GERÇEK, Ş. 2018. Türkçe Öğretim Programındaki Ön-okuma Kazanımı Stratejilerinin Öğrencilerin Okuma Başarılarına Etkisi. 3rd INTERNATIONAL CONTEMPORARY EDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS , (OSWIECIM, Poland).
GERÇEK, Ş., (2018). Türkçe Öğretim Programındaki Ön-okuma Kazanımı Stratejilerinin Öğrencilerin Okuma Başarılarına Etkisi . 3rd INTERNATIONAL CONTEMPORARY EDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS, OSWIECIM, Poland
GERÇEK, ŞENEL. "Türkçe Öğretim Programındaki Ön-okuma Kazanımı Stratejilerinin Öğrencilerin Okuma Başarılarına Etkisi," 3rd INTERNATIONAL CONTEMPORARY EDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS, OSWIECIM, Poland, 2018
GERÇEK, ŞENEL. "Türkçe Öğretim Programındaki Ön-okuma Kazanımı Stratejilerinin Öğrencilerin Okuma Başarılarına Etkisi." 3rd INTERNATIONAL CONTEMPORARY EDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS , OSWIECIM, Poland, 2018
GERÇEK, Ş. (2018) . "Türkçe Öğretim Programındaki Ön-okuma Kazanımı Stratejilerinin Öğrencilerin Okuma Başarılarına Etkisi." 3rd INTERNATIONAL CONTEMPORARY EDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS , OSWIECIM, Poland.
@conferencepaper{conferencepaper, author={ŞENEL GERÇEK}, title={Türkçe Öğretim Programındaki Ön-okuma Kazanımı Stratejilerinin Öğrencilerin Okuma Başarılarına Etkisi}, congress name={3rd INTERNATIONAL CONTEMPORARY EDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS}, city={OSWIECIM}, country={Poland}, year={2018}}