Ş. HACIEFENDİOĞLU, "Bir Tutundurma Yöntemi Olarak Reklam ve Televizyon Reklamlarının Hedef Tüketicilere Nüfuz Etme Derecesinin Ölçülmesine Yönelik Bir Saha Araştırması," KOÜ, İİBF Dergisi , no.1, pp.79-93, 1997
HACIEFENDİOĞLU, Ş. 1997. Bir Tutundurma Yöntemi Olarak Reklam ve Televizyon Reklamlarının Hedef Tüketicilere Nüfuz Etme Derecesinin Ölçülmesine Yönelik Bir Saha Araştırması. KOÜ, İİBF Dergisi , no.1 , 79-93.
HACIEFENDİOĞLU, Ş., (1997). Bir Tutundurma Yöntemi Olarak Reklam ve Televizyon Reklamlarının Hedef Tüketicilere Nüfuz Etme Derecesinin Ölçülmesine Yönelik Bir Saha Araştırması. KOÜ, İİBF Dergisi , no.1, 79-93.
HACIEFENDİOĞLU, ŞENOL. "Bir Tutundurma Yöntemi Olarak Reklam ve Televizyon Reklamlarının Hedef Tüketicilere Nüfuz Etme Derecesinin Ölçülmesine Yönelik Bir Saha Araştırması," KOÜ, İİBF Dergisi , no.1, 79-93, 1997
HACIEFENDİOĞLU, ŞENOL. "Bir Tutundurma Yöntemi Olarak Reklam ve Televizyon Reklamlarının Hedef Tüketicilere Nüfuz Etme Derecesinin Ölçülmesine Yönelik Bir Saha Araştırması." KOÜ, İİBF Dergisi , no.1, pp.79-93, 1997
HACIEFENDİOĞLU, Ş. (1997) . "Bir Tutundurma Yöntemi Olarak Reklam ve Televizyon Reklamlarının Hedef Tüketicilere Nüfuz Etme Derecesinin Ölçülmesine Yönelik Bir Saha Araştırması." KOÜ, İİBF Dergisi , no.1, pp.79-93.
@article{article, author={ŞENOL HACIEFENDİOĞLU}, title={Bir Tutundurma Yöntemi Olarak Reklam ve Televizyon Reklamlarının Hedef Tüketicilere Nüfuz Etme Derecesinin Ölçülmesine Yönelik Bir Saha Araştırması}, journal={KOÜ, İİBF Dergisi}, year=1997, pages={79-93} }