Ç. Akdere And Ö. Aslanmirza, "İktisat ve Edebiyatın Disiplinlerarası İletişimi: Stephen King'in Ruhlar Dükkânı Romanında Tüketim," In İktisat ve Diğer Bilimler , İstanbul: İletişim Yayınevi, 2017, pp.1-275.
Akdere, Ç. And Aslanmirza, Ö. İktisat ve Edebiyatın Disiplinlerarası İletişimi: Stephen King'in Ruhlar Dükkânı Romanında Tüketim. 2017. In İktisat ve Diğer Bilimler , İletişim Yayınevi, İstanbul, 1-275.
Akdere, Ç., & Aslanmirza, Ö., (2017). İktisat ve Edebiyatın Disiplinlerarası İletişimi: Stephen King'in Ruhlar Dükkânı Romanında Tüketim. İktisat ve Diğer Bilimler (pp.1-275), İstanbul: İletişim Yayınevi.
Akdere, Çınla, And ÖZGE ASLANMİRZA. "İktisat ve Edebiyatın Disiplinlerarası İletişimi: Stephen King'in Ruhlar Dükkânı Romanında Tüketim." In İktisat ve Diğer Bilimler , 1-275. İstanbul: İletişim Yayınevi, 2017
Akdere, Çınla And Aslanmirza, ÖZGE. "İktisat ve Edebiyatın Disiplinlerarası İletişimi: Stephen King'in Ruhlar Dükkânı Romanında Tüketim." İktisat ve Diğer Bilimler , İletişim Yayınevi, 2017, pp.1-275.
Akdere, Ç. And Aslanmirza, Ö. (2017) "İktisat ve Edebiyatın Disiplinlerarası İletişimi: Stephen King'in Ruhlar Dükkânı Romanında Tüketim", İktisat ve Diğer Bilimler . İstanbul: İletişim Yayınevi.
@bookchapter{bookchapter, author ={Çınla Akdere And author ={ÖZGE ASLANMİRZA}, chaptertitle={İktisat ve Edebiyatın Disiplinlerarası İletişimi: Stephen King'in Ruhlar Dükkânı Romanında Tüketim}, booktitle={ İktisat ve Diğer Bilimler}, publisher={İletişim Yayınevi}, city={İstanbul},year={2017} }