F. KOÇ Et Al. , "Kadının Cinsel Obje Olarak Kullanıldığı Reklamların Algılanan Etik Problem ve Reklama Yönelik Tutum Çerçevesinde İncelenmesi," 1. International Academic Research Congress , vol.1, Antalya, Turkey, 2016
KOÇ, F. Et Al. 2016. Kadının Cinsel Obje Olarak Kullanıldığı Reklamların Algılanan Etik Problem ve Reklama Yönelik Tutum Çerçevesinde İncelenmesi. 1. International Academic Research Congress , (Antalya, Turkey).
KOÇ, F., ÇETİN, O., & ALNIAÇIK, Ü., (2016). Kadının Cinsel Obje Olarak Kullanıldığı Reklamların Algılanan Etik Problem ve Reklama Yönelik Tutum Çerçevesinde İncelenmesi . 1. International Academic Research Congress, Antalya, Turkey
KOÇ, FATİH, OKTAY ÇETİN, And ÜMİT ALNIAÇIK. "Kadının Cinsel Obje Olarak Kullanıldığı Reklamların Algılanan Etik Problem ve Reklama Yönelik Tutum Çerçevesinde İncelenmesi," 1. International Academic Research Congress, Antalya, Turkey, 2016
KOÇ, FATİH Et Al. "Kadının Cinsel Obje Olarak Kullanıldığı Reklamların Algılanan Etik Problem ve Reklama Yönelik Tutum Çerçevesinde İncelenmesi." 1. International Academic Research Congress , Antalya, Turkey, 2016
KOÇ, F. ÇETİN, O. And ALNIAÇIK, Ü. (2016) . "Kadının Cinsel Obje Olarak Kullanıldığı Reklamların Algılanan Etik Problem ve Reklama Yönelik Tutum Çerçevesinde İncelenmesi." 1. International Academic Research Congress , Antalya, Turkey.
@conferencepaper{conferencepaper, author={FATİH KOÇ Et Al. }, title={Kadının Cinsel Obje Olarak Kullanıldığı Reklamların Algılanan Etik Problem ve Reklama Yönelik Tutum Çerçevesinde İncelenmesi}, congress name={1. International Academic Research Congress}, city={Antalya}, country={Turkey}, year={2016}}