Ö. ACAR, "Bilimsel Düşünme Düzeyi Düşük ve Yüksek Öğrencilerin Geleneksel ve Argümantasyon Tabanlı Öğretimin Kullanıldığı Sınıflardaki Bilimsel Düşünme ve Kavramsal Anlamalarının Karşılaştırılması," XI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi , Adana, Turkey, 2014
ACAR, Ö. 2014. Bilimsel Düşünme Düzeyi Düşük ve Yüksek Öğrencilerin Geleneksel ve Argümantasyon Tabanlı Öğretimin Kullanıldığı Sınıflardaki Bilimsel Düşünme ve Kavramsal Anlamalarının Karşılaştırılması. XI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi , (Adana, Turkey).
ACAR, Ö., (2014). Bilimsel Düşünme Düzeyi Düşük ve Yüksek Öğrencilerin Geleneksel ve Argümantasyon Tabanlı Öğretimin Kullanıldığı Sınıflardaki Bilimsel Düşünme ve Kavramsal Anlamalarının Karşılaştırılması . XI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Adana, Turkey
ACAR, ÖMER. "Bilimsel Düşünme Düzeyi Düşük ve Yüksek Öğrencilerin Geleneksel ve Argümantasyon Tabanlı Öğretimin Kullanıldığı Sınıflardaki Bilimsel Düşünme ve Kavramsal Anlamalarının Karşılaştırılması," XI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Adana, Turkey, 2014
ACAR, ÖMER. "Bilimsel Düşünme Düzeyi Düşük ve Yüksek Öğrencilerin Geleneksel ve Argümantasyon Tabanlı Öğretimin Kullanıldığı Sınıflardaki Bilimsel Düşünme ve Kavramsal Anlamalarının Karşılaştırılması." XI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi , Adana, Turkey, 2014
ACAR, Ö. (2014) . "Bilimsel Düşünme Düzeyi Düşük ve Yüksek Öğrencilerin Geleneksel ve Argümantasyon Tabanlı Öğretimin Kullanıldığı Sınıflardaki Bilimsel Düşünme ve Kavramsal Anlamalarının Karşılaştırılması." XI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi , Adana, Turkey.
@conferencepaper{conferencepaper, author={ÖMER ACAR}, title={Bilimsel Düşünme Düzeyi Düşük ve Yüksek Öğrencilerin Geleneksel ve Argümantasyon Tabanlı Öğretimin Kullanıldığı Sınıflardaki Bilimsel Düşünme ve Kavramsal Anlamalarının Karşılaştırılması}, congress name={XI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi}, city={Adana}, country={Turkey}, year={2014}}