D. FIRAT, "Korkunun Bir Pazarlama Aracı Olarak Uygulanması İşletmelerin Korku Mesajları İle Tüketicilerin Algısı Arasında Uyum Var Mı," Sosyal ve Beşeri Bilimler Dergisi , vol.5, 2013
FIRAT, D. 2013. Korkunun Bir Pazarlama Aracı Olarak Uygulanması İşletmelerin Korku Mesajları İle Tüketicilerin Algısı Arasında Uyum Var Mı. Sosyal ve Beşeri Bilimler Dergisi , vol.5 .
FIRAT, D., (2013). Korkunun Bir Pazarlama Aracı Olarak Uygulanması İşletmelerin Korku Mesajları İle Tüketicilerin Algısı Arasında Uyum Var Mı. Sosyal ve Beşeri Bilimler Dergisi , vol.5.
FIRAT, DUYGU. "Korkunun Bir Pazarlama Aracı Olarak Uygulanması İşletmelerin Korku Mesajları İle Tüketicilerin Algısı Arasında Uyum Var Mı," Sosyal ve Beşeri Bilimler Dergisi , vol.5, 2013
FIRAT, DUYGU. "Korkunun Bir Pazarlama Aracı Olarak Uygulanması İşletmelerin Korku Mesajları İle Tüketicilerin Algısı Arasında Uyum Var Mı." Sosyal ve Beşeri Bilimler Dergisi , vol.5, 2013
FIRAT, D. (2013) . "Korkunun Bir Pazarlama Aracı Olarak Uygulanması İşletmelerin Korku Mesajları İle Tüketicilerin Algısı Arasında Uyum Var Mı." Sosyal ve Beşeri Bilimler Dergisi , vol.5.
@article{article, author={DUYGU FIRAT}, title={Korkunun Bir Pazarlama Aracı Olarak Uygulanması İşletmelerin Korku Mesajları İle Tüketicilerin Algısı Arasında Uyum Var Mı}, journal={Sosyal ve Beşeri Bilimler Dergisi}, year=2013}