M. TIĞLI And Z. CESUR, "Marka Adı Stratejisi ve Türk İşletmelerinin Yabancı Sözcük İçeren Marka Adı Belirlemelerine İlişkin Bir Araştırma," Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi , vol.21, no.1, pp.297-326, 2006
TIĞLI, M. And CESUR, Z. 2006. Marka Adı Stratejisi ve Türk İşletmelerinin Yabancı Sözcük İçeren Marka Adı Belirlemelerine İlişkin Bir Araştırma. Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi , vol.21, no.1 , 297-326.
TIĞLI, M., & CESUR, Z., (2006). Marka Adı Stratejisi ve Türk İşletmelerinin Yabancı Sözcük İçeren Marka Adı Belirlemelerine İlişkin Bir Araştırma. Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi , vol.21, no.1, 297-326.
TIĞLI, MEHMET, And ZAFER CESUR. "Marka Adı Stratejisi ve Türk İşletmelerinin Yabancı Sözcük İçeren Marka Adı Belirlemelerine İlişkin Bir Araştırma," Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi , vol.21, no.1, 297-326, 2006
TIĞLI, MEHMET And CESUR, ZAFER. "Marka Adı Stratejisi ve Türk İşletmelerinin Yabancı Sözcük İçeren Marka Adı Belirlemelerine İlişkin Bir Araştırma." Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi , vol.21, no.1, pp.297-326, 2006
TIĞLI, M. And CESUR, Z. (2006) . "Marka Adı Stratejisi ve Türk İşletmelerinin Yabancı Sözcük İçeren Marka Adı Belirlemelerine İlişkin Bir Araştırma." Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi , vol.21, no.1, pp.297-326.
@article{article, author={MEHMET TIĞLI And author={ZAFER CESUR}, title={Marka Adı Stratejisi ve Türk İşletmelerinin Yabancı Sözcük İçeren Marka Adı Belirlemelerine İlişkin Bir Araştırma}, journal={Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi}, year=2006, pages={297-326} }