B. KÜÇÜKSARAÇ, "Instagram’da Duygu Tasarımı ve Duygusal Markalaşma: Türkiye’nin Sevilen Markaları Üzerine Bir Analiz," In Sosyal ve Beşerî Bilimlerde Akademik Çalışmalar , Lyon: Livre de Lyon, 2020, pp.41-54.
KÜÇÜKSARAÇ, B. Instagram’da Duygu Tasarımı ve Duygusal Markalaşma: Türkiye’nin Sevilen Markaları Üzerine Bir Analiz. 2020. In Sosyal ve Beşerî Bilimlerde Akademik Çalışmalar , Livre de Lyon, Lyon, 41-54.
KÜÇÜKSARAÇ, B., (2020). Instagram’da Duygu Tasarımı ve Duygusal Markalaşma: Türkiye’nin Sevilen Markaları Üzerine Bir Analiz. Sosyal ve Beşerî Bilimlerde Akademik Çalışmalar (pp.41-54), Lyon: Livre de Lyon.
KÜÇÜKSARAÇ, BANU. "Instagram’da Duygu Tasarımı ve Duygusal Markalaşma: Türkiye’nin Sevilen Markaları Üzerine Bir Analiz." In Sosyal ve Beşerî Bilimlerde Akademik Çalışmalar , 41-54. Lyon: Livre de Lyon, 2020
KÜÇÜKSARAÇ, BANU. "Instagram’da Duygu Tasarımı ve Duygusal Markalaşma: Türkiye’nin Sevilen Markaları Üzerine Bir Analiz." Sosyal ve Beşerî Bilimlerde Akademik Çalışmalar , Livre de Lyon, 2020, pp.41-54.
KÜÇÜKSARAÇ, B. (2020) "Instagram’da Duygu Tasarımı ve Duygusal Markalaşma: Türkiye’nin Sevilen Markaları Üzerine Bir Analiz", Sosyal ve Beşerî Bilimlerde Akademik Çalışmalar . Lyon: Livre de Lyon.
@bookchapter{bookchapter, author ={BANU KÜÇÜKSARAÇ}, chaptertitle={Instagram’da Duygu Tasarımı ve Duygusal Markalaşma: Türkiye’nin Sevilen Markaları Üzerine Bir Analiz}, booktitle={ Sosyal ve Beşerî Bilimlerde Akademik Çalışmalar}, publisher={Livre de Lyon}, city={Lyon},year={2020} }