S. UCA ÖZER, "Şehir Pazarlaması Kapsamında Marka Kişiliği ve Marka Sadakati İlişkisi Edirne İli Örneği," Beykent Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.8, pp.118-136, 2015
UCA ÖZER, S. 2015. Şehir Pazarlaması Kapsamında Marka Kişiliği ve Marka Sadakati İlişkisi Edirne İli Örneği. Beykent Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.8 , 118-136.
UCA ÖZER, S., (2015). Şehir Pazarlaması Kapsamında Marka Kişiliği ve Marka Sadakati İlişkisi Edirne İli Örneği. Beykent Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.8, 118-136.
UCA ÖZER, SELDA. "Şehir Pazarlaması Kapsamında Marka Kişiliği ve Marka Sadakati İlişkisi Edirne İli Örneği," Beykent Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.8, 118-136, 2015
UCA ÖZER, SELDA. "Şehir Pazarlaması Kapsamında Marka Kişiliği ve Marka Sadakati İlişkisi Edirne İli Örneği." Beykent Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.8, pp.118-136, 2015
UCA ÖZER, S. (2015) . "Şehir Pazarlaması Kapsamında Marka Kişiliği ve Marka Sadakati İlişkisi Edirne İli Örneği." Beykent Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.8, pp.118-136.
@article{article, author={SELDA UCA}, title={Şehir Pazarlaması Kapsamında Marka Kişiliği ve Marka Sadakati İlişkisi Edirne İli Örneği}, journal={Beykent Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi}, year=2015, pages={118-136} }