İ. KILIÇASLAN And M. OF, "KURUMSALLAŞMA BAĞLAMINDA MARKALAŞMA ve MARKA BAĞIMLILIĞI: APPLE ÖRNEĞİ," Premium e-Journal of Social Science , vol.5, no.17, pp.747-756, 2021
KILIÇASLAN, İ. And OF, M. 2021. KURUMSALLAŞMA BAĞLAMINDA MARKALAŞMA ve MARKA BAĞIMLILIĞI: APPLE ÖRNEĞİ. Premium e-Journal of Social Science , vol.5, no.17 , 747-756.
KILIÇASLAN, İ., & OF, M., (2021). KURUMSALLAŞMA BAĞLAMINDA MARKALAŞMA ve MARKA BAĞIMLILIĞI: APPLE ÖRNEĞİ. Premium e-Journal of Social Science , vol.5, no.17, 747-756.
KILIÇASLAN, İSMAİL, And MUSTAFA OF. "KURUMSALLAŞMA BAĞLAMINDA MARKALAŞMA ve MARKA BAĞIMLILIĞI: APPLE ÖRNEĞİ," Premium e-Journal of Social Science , vol.5, no.17, 747-756, 2021
KILIÇASLAN, İSMAİL And OF, MUSTAFA. "KURUMSALLAŞMA BAĞLAMINDA MARKALAŞMA ve MARKA BAĞIMLILIĞI: APPLE ÖRNEĞİ." Premium e-Journal of Social Science , vol.5, no.17, pp.747-756, 2021
KILIÇASLAN, İ. And OF, M. (2021) . "KURUMSALLAŞMA BAĞLAMINDA MARKALAŞMA ve MARKA BAĞIMLILIĞI: APPLE ÖRNEĞİ." Premium e-Journal of Social Science , vol.5, no.17, pp.747-756.
@article{article, author={İSMAİL KILIÇASLAN And author={MUSTAFA OF}, title={KURUMSALLAŞMA BAĞLAMINDA MARKALAŞMA ve MARKA BAĞIMLILIĞI: APPLE ÖRNEĞİ}, journal={Premium e-Journal of Social Science}, year=2021, pages={747-756} }