Arş. Gör. Dr. SÜMEYRA ERYİĞİT
Ana Sayfa
Eğitim Bilgileri
Araştırma Alanları
Akademik İdari Deneyim
Yayınlar & Eserler
Proje & Patent & Tasarım
Bilimsel & Mesleki Faaliyetler
Başarılar & Tanınırlık
Duyurular & Dokümanlar
İletişim
Özgeçmiş Dosyası İndir
Türkçe
English
Kocaeli Üniversitesi
Akademik Veri Yönetim Sistemi
English
Akademik Veri Yönetim Sistemi
English
Yayınlar & Eserler
Yayın Ağı
Makaleler
2
Tümü (2)
SCI-E, SSCI, AHCI (1)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (1)
Scopus (1)
TRDizin (1)
1.
Finding Clues and Implications for Success on the PISA: An Overview of Chinese, Singaporean, Estonian, Canadian, and Finnish Early Childhood Education and Care
Eryiğit S.
,
Tonga Çabuk F. E.
,
Erden F.
,
Yalçın F.
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.26, sa.2, ss.339-351, 2024 (Hakemli Dergi)
2.
Professional development of teachers in PISA achiever countries: Finland, Estonia, Japan, Singapore and China
Tonga F. E.
,
ERYİĞİT S.
,
Yalçın F.
,
ERDEN F.
PROFESSIONAL DEVELOPMENT IN EDUCATION
, cilt.48, sa.1, ss.88-104, 2022 (SSCI, Scopus)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
7
1.
Constructing A Definition of Childhood Aggression
Eryiğit S.
,
Olgan R.
9. Uluslararası Okul Öncesi Eğitimi Kongresi, Bursa, Türkiye, 27 - 30 Ekim 2025, (Yayınlanmadı)
2.
Frequency of Mainstream Curriculum Models: Investigation of Early Childhood Education Doctoral Dissertation and International Journals in Turkey
Demirtaş İlhan S.
,
Eryiğit S.
,
Erden F.
VIth International Eurasian Educational Research Congress, Ankara, Türkiye, 19 - 22 Haziran 2019, ss.862-863, (Özet Bildiri)
3.
Başarının sırrı nedir? PISA'da başarılı olan ülkelerde Erken Çocukluk Eğitimi: Finlandiya, Estonya, Japonya, Singapur ve Çin
Ertan N. C.
,
Tonga Çabuk F. E.
,
Erden F.
,
Eryiğit S.
70th OMEP World Assembly and Conference, Praha, Çek Cumhuriyeti, 25 - 29 Temmuz 2018, (Yayınlanmadı)
4.
Ongoing Mechanism in Tactile Communication between Children and Adults in Picture Storybooks for 4-to-6-year-olds..
Eryiğit S.
,
Olgan R.
70th OMEP World Assembly and Conference, Praha, Çek Cumhuriyeti, 27 - 29 Haziran 2018, (Yayınlanmadı)
5.
Investigating Ongoing Tactile Communication between a Preschool Teacher and Young Children: Nonverbal Socialization in a Classroom..
Eryiğit S.
,
Olgan R.
Vth International Eurasian Educational Research Congress (EJER), Antalya, Türkiye, 2 - 05 Mayıs 2018, ss.1184-1185, (Özet Bildiri)
6.
Okul Öncesi Dönem Çocukları Hangi Bilim Etkinliklerini Tercih Ediyor?: Bir Bilim Fuarı Deneyimi.
Çetin M.
,
Cengizoğlu S.
,
Eryiğit S.
,
Demircan H. Ö.
,
Tonga Çabuk F. E.
,
Şenyurt E.
V th International Eurasian Educational Research Congress, Antalya, Türkiye, 2 - 05 Mayıs 2018, ss.1169-1170, (Özet Bildiri)
7.
COMPARISON OF REPRESENTATION OF FEMALE CHARACTERS IN TURKISH WINNER AND CALDECOTT PICTURE BOOKS
Eryiğit S.
68th OMEP World Assembly and Conferencev, Seoul, Güney Kore, 04 Temmuz 2016, (Yayınlanmadı)
Kitaplar
1
1.
An Investigation of Ongoing Tactile Communication in a Preschool Classroom
ERYİĞİT S.
,
OLGAN R.
Changing Educational Paradigms: New Methods, Directions, and Policies, Çınkır, Şakir, Editör, Peter Lang GmbH, Berlin, Berlin, ss.347-364, 2020
Metrikler
Daha fazla metrik
Yayın
10
Yayın (WoS)
1
Yayın (Scopus)
1
Atıf (WoS)
24
H-İndeks (WoS)
1
Atıf (Scopus)
24
H-İndeks (Scopus)
1
Atıf (Scholar)
86
H-İndeks (Scholar)
2
Toplam Atıf Sayısı
24
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları