Makaleler
9
Tümü (9)
SCI-E, SSCI, AHCI (3)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (3)
Scopus (3)
TRDizin (5)
Diğer Yayınlar (2)
2. Ortaokul fen bilimleri derslerinde artırılmış gerçeklik uygulamaları konusunda yapılan lisansüstü tezlerin incelenmesi
Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi
, cilt.12, sa.2, ss.107-120, 2023 (Hakemli Dergi)
3. Üniversite öğrencilerinin bilişötesi öğrenme stratejileri ile akademik e-usulsüzlük yapma durumları arasındaki ilişki
Kocaeli Üniversitesi Eğitim Dergisi
, cilt.3, sa.2, ss.78-96, 2020 (Hakemli Dergi)
4. Akademisyenlerin Gözünden Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Bölümü’ne Bakış
Kastamonu Eğitim Dergisi
, cilt.28, sa.1, ss.17-35, 2020 (Hakemli Dergi)
5. Ortaöğretim Öğretmenlerinin BİT Kaynaklarından Yararlanma Durumları ve Yaşadıkları Sorunlar: Kocaeli Örneği
Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama
, cilt.10, sa.1, ss.1-24, 2020 (Hakemli Dergi)
7. Identifying protoform practices Leadership
International Journal of Learning and Media
, 2009 (Hakemli Dergi)
9. Üniversite öğretim üyelerinin internet üzerinden eğitim konusundaki görüşleri
Egitim Arastirmalari-Eurasian Journal Of Educational Research
, sa.22, ss.159-165, 2006 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
16
2. Ticari Bilgisayar Oyunlarının Eğitime Entegrasyonu
7. Uluslararası Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Sempozyumu, 30 Ekim - 01 Kasım 2019, (Özet Bildiri)
3. Öğretmen Adaylarının Eğitimde Bilgisayar Oyunlarının Kullanımına Yönelik Görüşleri
5. Uluslararası Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Sempozyumu, 11 - 13 Ekim 2017, (Özet Bildiri)
5. Yüksek Lisans ve Doktora Öğrencilerinin Akademik E Usulsüzlük Yapma Durumlarının İncelenmesi
10. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu, 16 - 18 Mayıs 2016, (Tam Metin Bildiri)
6. Use of educational games in classroom: Challenges and barriers
IODL & ICEM Joint Conference and Media Days, Türkiye, 6 - 08 Ekim 2010, ss.119-129, (Tam Metin Bildiri)
8. After school online gaming lab for guys
GLS – Games, Learning and Society Conference, Amerika Birleşik Devletleri, 10 Haziran 2009 - 12 Haziran 2010, (Özet Bildiri)
11. Modeling technology use in teacher training programs: A case of faculty of education
International Open and Distance Learning (IODL) Symposium, Türkiye, 13 - 15 Ekim 2006, ss.173-188, (Tam Metin Bildiri)
13. Interaction patterns of children while playing computer games
Proccedings of World Conference on Educational Multimedia, Hypermedia and Telecommunications, 26 - 30 Haziran 2006, ss.575-580, (Tam Metin Bildiri)
14. Use of commercial games for educational purposes Will today s teacher candidates use them in the future
Proceedings of World Conference on Educational Multimedia, Hypermedia and Telecommunications, 26 - 30 Haziran 2006, ss.1757-1762, (Tam Metin Bildiri)
16. Üniversite öğretim üyelerinin internet üzerinden uzaktan eğitim konusunda görüşleri
New Information Technologies in Education 2nd International Workshop, Türkiye, 20 - 22 Ekim 2004, ss.194-200, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar
5
1. Eğitimde ChatGPT ve Etik Kaygılar
Eğitim Teknolojileri Okumaları 2023, Ferhan Odabaşı,Aytekin işman,Buket Akkoyunlu, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.191-211, 2023
3. Öğrenme ortamlarında Web 2.0 teknolojileri ve araçlar
Öğretim Teknolojileri, Kocaman Karoğlu Aslıhan, Editör, Nobel Akademi Yayıncılık, ss.135-159, 2022
4. Eğitimde yeni nesil teknolojiler ve uygulamalar
Öğretim Teknolojileri, Kocaman Karoğlu Aslıhan, Editör, Nobel Akademi Yayıncılık, ss.203-226, 2022
5. Öğretim Teknolojisi ve Etik
Öğretim Teknolojilerinin Temelleri Teoriler Araştırmalar Eğilimler, Kürşat Çağıltay & Yüksel Göktaş, Editör, Pegem Akademi, ss.59-74, 2016
