Eğitim Bilgileri
2019 - Devam Ediyor
2019 - Devam EdiyorDoktora
Akdeniz Üniversitesi, Türkiye
2012 - 2018
2012 - 2018Yüksek Lisans
Kocaeli Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Türkiye
2001 - 2005
2001 - 2005Lisans
Anadolu Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Yabancı Diller Eğitimi Bölümü, Türkiye
Yaptığı Tezler
2018
2018Yüksek Lisans
İçerik temelli öğretime dayalı okuma stratejileri eğitiminin öğrencilerin okuma stratejileri kullanımına etkisi ve eğitim hakkında öğrenci görüşleri
Kocaeli Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü
Yabancı Diller
C1 İleri
C1 İleriİngilizce
Araştırma Alanları
Sosyal ve Beşeri Bilimler
Akademik Ünvanlar / Görevler
2006 - Devam Ediyor
2006 - Devam EdiyorÖğretim Görevlisi
Kocaeli Üniversitesi, Yabancı Diller Yüksekokulu, Yabancı Diller Y.O.
Akademi Dışı Deneyim
2005 - 2006
2005 - 2006İNGİLİZCE ÖĞRETMENİ
MİMAR SİNAN İLKÖĞRETİM OKULU, İNGİLİZCE ÖĞRETMENİ
Makaleler
Tümü (1)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (1)
ESCI (1)
TRDizin (1)
2024
20241. İngiliz Dili ve Edebiyatı Öğrencilerinin “İngilizce Okuma”ya İlişkin Metaforik Algılarının Belirlenmesi
ŞAHİN H., ÖNDER B., KAYIR Ç. G.
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, sa.62, ss.215-241, 2024 (ESCI)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
2017
20171. İçerik Temelli Öğretim Tasarımına Dayalı Üstbilişsel Okuma Stratejileri Eğitimi Hakkında Öğrenci Görüşleri
ÖNDER B., KABLAN Z.
YEAUK 2017 YÜKSEKÖĞRETİMDE EĞİTİM ARAŞTIRMALARI VE UYGULAMALARI KONGRESİ, Türkiye, 19 - 20 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)