Dr. Öğr. Üyesi BERKANT YILMAZ


İletişim Fakültesi, Reklamcılık

Reklamcılık


WoS Araştırma Alanları: Sosyal Bilimler (Soc)


Avesis Araştırma Alanları: Sosyal ve Beşeri Bilimler

Metrikler

Yayın

16

Atıf (Scholar)

118

H-İndeks (Scholar)

7

Atıf (TrDizin)

13

H-İndeks (TrDizin)

2

Atıf (Sobiad)

14

H-İndeks (Sobiad)

3

Açık Erişim

3
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları

Yaptığı Tezler

2023

2023

Doktora

Çevrim içi alışverişte dokunsal mahrumiyet: Dokunma ihtiyacının tüketici karar süreçlerindeki rolü üzerine bir araştırma

Ege Üniversitesi

Araştırma Alanları

Sosyal ve Beşeri Bilimler

Akademik Ünvanlar / Görevler

2023 - Devam Ediyor

2023 - Devam Ediyor

Dr. Öğr. Üyesi

Kocaeli Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Reklamcılık

2018 - 2023

2018 - 2023

Öğretim Görevlisi Dr.

Düzce Üniversitesi, Rektörlük, İletişim ve Tanıtım Koordinatörlüğü

Verdiği Dersler

Yüksek Lisans

Yüksek Lisans

Moda İletişimi ve Reklamcılık Sürdürülebilir Kalkınma

Dijital Pazarlama Yaklaşımları

Proje

Seminer 2

Tüketim Toplumu ve Reklamcılık Sürdürülebilir Kalkınma

Lisans

Lisans

Bitirme Projesi 2

Atölye Uygulamaları 2 Sürdürülebilir Kalkınma

Reklamda Fikir ve Yaratıcılık

Veri Okuryazarlığı

Halkla İlişkiler ve Tanıtım

Medya Planlama

Atölye Uygulamaları 1 Sürdürülebilir Kalkınma

Bitirme Projesi 1

Makaleler

Tümü (4)
TRDizin (3)
Diğer Yayınlar (1)

Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler

2025

2025

1. Uzun Mesafe Uçuşlarda Havayolu Seçiminde Geleneksel ve Dijital Eğlence Aktivitelerinin Rolü

Akın G., Kumlu S. T., Yılmaz B.

The 8th International Scientific Conference "Tourism in Southern and Eastern Europe", Rijeka, Hırvatistan, 15 - 17 Mayıs 2025, ss.1-25, (Tam Metin Bildiri)

2019

2019

2. ”Dijital Çağda Yönetişim Yaklaşımı ve E-Belediyecilik Hizmetlerinde Dijital Beceri Unsuru: Kocaeli İli Örneği

YILMAZ B.

Kurumsal Yönetim ve Sürdürülebilirlik Sempozyumu: Yönetişimde İnovatif Yaklaşımlar, İstanbul, Türkiye, 08 Mayıs 2019, ss.323-344, (Tam Metin Bildiri)

2017

2017

3. Kullanımlar ve Doyumlar Yaklaşımı ve Kişisel Verilerin Gizliği Bağlamında Akıllı Telefon Uygulamaları Kullanım Pratikleri

YILMAZ B., SOYDAŞ N.

3. Ulusal Yeni Medya Çalışmaları Kongresi, Ankara, Türkiye, 9 - 10 Mart 2017, (Tam Metin Bildiri)

2016

2016

4. Yeni Medya Ortamlarında İçerik Oluşturma Aracı Olarak Dijital/Görsel Hikayecilik Anlatımı

SOYDAŞ N., YILMAZ B.

Akdeniz University II. International Congress On Media Studies, Antalya, Türkiye, 20 - 23 Nisan 2016, ss.1108-1121, (Tam Metin Bildiri)

2016

2016

5. Bir Sosyal Medya Pazarlaması Olarak Gerçek Zamanlı Pazarlama: TheDress Örnek Olay İncelemesi

YILMAZ B.

Akdeniz University II. International Congress On Media Studies, 20 - 23 Nisan 2016, (Tam Metin Bildiri)

2015

2015

6. SAĞLIK ÇALIŞANLARINA YÖNELİK ŞİDDETİ ÖNLEME ARACI OLARAK SOSYAL AĞLARIN ETKİN KULLANIMI

YILMAZ B., SOYDAŞ N.

Sağlık İletişimi Sempozyumu, Eskişehir, Türkiye, 5 - 06 Kasım 2015, (Tam Metin Bildiri)

Kitaplar

2025

2025

1. Yeni Bir Deneyim Mecrası Olarak Metaverse ve Meta Evrende Marka İletişimi

Şengel A., Yılmaz B.

Marka Yönetiminde Güncel Uygulamalar, Prof. Dr. Işıl Aktuğlu, Editör, Cem Yayınevi, İzmir, ss.151-198, 2025

2024

2024

2. Dokunmanın Sosyolojisi: Kişilerarası İletişimde Dokunma Davranışını Bourdieu Üzerinden Okumak

Yılmaz B., Güzelcik Ural E. (Editör)

Sosyolojik Bakışla İletişimde Güncel Tartışmalar, Prof. Dr. Ebru Güzelcik Ural, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.71-92, 2024

2020

2020

3. Hazzın Peşindeki Tüketici: Hedonik Tüketimin Psikolojisi

Yılmaz B.

Pazarlama İletişimi Odağında Tüketim Psikolojisi, Bakır Uğur, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.201-226, 2020

2020

2020

4. E-Ticaret Platformlarında Dokunsal Eksiklik: Tüketicilerin Webrooming ve Showrooming Davranışlarına Yönelik Bir İnceleme

YILMAZ B.

İletişim Çalışmalarında Yaratıcı ve Yenilikçi Uygulamalar, Eraslan Yayınoğlu Pınar, Küçüksaraç Banu, Editör, Literatürk Academia, Konya, ss.273-316, 2020

2020

2020

5. Yeni Bir Kuşak Kategorisi Olarak Alfa Kuşağının Oluşumunda Teknolojik Dönüşümün ve Dijitalleşen Ebeveynliğin Rolü

YILMAZ B., ÖZÇAM T.

Ağ Toplumunda İletişim Pratikleri, Cılızoğlu Yetkin Gamze, Çetinkaya Aysel, Editör, Literatürk Academia, Konya, ss.15-55, 2020

Bilimsel Yayınlarda Hakemlikler

Şubat 2025

Şubat 2025

CONNECTIST-ISTANBUL UNIVERSITY JOURNAL OF COMMUNICATION SCIENCES

ESCI Kapsamındaki Dergi

Şubat 2025

Şubat 2025

Adam Akademi Sosyal Bilimler Dergisi

Diğer İndekslerce Taranan Dergi

Eylül 2024

Eylül 2024

Kocaeli Üniversitesi İletişim Fakültesi Araştırma Dergisi

Hakemli Bilimsel Dergi



Jüri Üyelikleri

Aralık-2024

Aralık 2024

Doktora Yeterlik Sınavı

- Ege Üniversitesi