Yaptığı Tezler
2023
2023Doktora
Çevrim içi alışverişte dokunsal mahrumiyet: Dokunma ihtiyacının tüketici karar süreçlerindeki rolü üzerine bir araştırma
Ege Üniversitesi
Araştırma Alanları
Sosyal ve Beşeri Bilimler
Akademik Ünvanlar / Görevler
2023 - Devam Ediyor
2023 - Devam EdiyorDr. Öğr. Üyesi
Kocaeli Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Reklamcılık
2018 - 2023
2018 - 2023Öğretim Görevlisi Dr.
Düzce Üniversitesi, Rektörlük, İletişim ve Tanıtım Koordinatörlüğü
Makaleler
Tümü (4)
TRDizin (3)
Diğer Yayınlar (1)
2020
20201. Küreselleşme ve Medya-Ekonomi Politiği Bağlamında Reklamveren Unsurunun Rolü: Türkiye’de Yayınlanan Reklamlarda Kültürün Aktarılması Üzerine Bir İnceleme
Yılmaz B.
IBAD Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.6, ss.1-19, 2020 (Hakemli Dergi)
2019
20192. Marka Kişiliği Oluşumunda ve Yansıtılmasında Reklamlarda Arketip Kullanımı: Türkiye’nin En Değerli İlk 10 Markasının Reklamlarına Yönelik Bir Analiz
Yılmaz B., Sarı B.
THE JOURNAL OF THE FACULTY OF COMMUNICATION OF THE UNIVERSITY OF AKDENIZ
, sa.32, ss.90-116, 2019 (TRDizin)
2019
20193. PAZARLAMA ARAŞTIRMALARINDA YENİ BİR EĞİLİM OLARAK NÖROPAZARLAMA: TÜRKİYE’DE NÖROPAZARLAMA ALANINDA YAPILAN AKADEMİK ÇALIŞMALARA YÖNELİK BİR İNCELEME
Yılmaz B.
JOURNAL OF SELCUK COMMUNICATION
, cilt.12, sa.2, ss.1127-1168, 2019 (TRDizin)
2016
20164. DİJİTAL ORTAMDA AKTİVİZM: ONLİNE İMZA KAMPANYALARINA KATILIM DAVRANIŞLARININ İNCELENMESİ (Kocaeli Üniversitesi İletişim Fakültesi Öğrencileri Üzerine Bir Araştırma)
YILMAZ B.
Intermedia International e-Journal , cilt.2, sa.2, ss.481-504, 2016 (TRDizin)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
2025
20251. Uzun Mesafe Uçuşlarda Havayolu Seçiminde Geleneksel ve Dijital Eğlence Aktivitelerinin Rolü
Akın G., Kumlu S. T., Yılmaz B.
The 8th International Scientific Conference "Tourism in Southern and Eastern Europe", Rijeka, Hırvatistan, 15 - 17 Mayıs 2025, ss.1-25, (Tam Metin Bildiri)
2019
20192. ”Dijital Çağda Yönetişim Yaklaşımı ve E-Belediyecilik Hizmetlerinde Dijital Beceri Unsuru: Kocaeli İli Örneği
YILMAZ B.
Kurumsal Yönetim ve Sürdürülebilirlik Sempozyumu: Yönetişimde İnovatif Yaklaşımlar, İstanbul, Türkiye, 08 Mayıs 2019, ss.323-344, (Tam Metin Bildiri)
2017
20173. Kullanımlar ve Doyumlar Yaklaşımı ve Kişisel Verilerin Gizliği Bağlamında Akıllı Telefon Uygulamaları Kullanım Pratikleri
YILMAZ B., SOYDAŞ N.
3. Ulusal Yeni Medya Çalışmaları Kongresi, Ankara, Türkiye, 9 - 10 Mart 2017, (Tam Metin Bildiri)
2016
20164. Yeni Medya Ortamlarında İçerik Oluşturma Aracı Olarak Dijital/Görsel Hikayecilik Anlatımı
SOYDAŞ N., YILMAZ B.
Akdeniz University II. International Congress On Media Studies, Antalya, Türkiye, 20 - 23 Nisan 2016, ss.1108-1121, (Tam Metin Bildiri)
2016
20165. Bir Sosyal Medya Pazarlaması Olarak Gerçek Zamanlı Pazarlama: TheDress Örnek Olay İncelemesi
YILMAZ B.
Akdeniz University II. International Congress On Media Studies, 20 - 23 Nisan 2016, (Tam Metin Bildiri)
2015
20156. SAĞLIK ÇALIŞANLARINA YÖNELİK ŞİDDETİ ÖNLEME ARACI OLARAK SOSYAL AĞLARIN ETKİN KULLANIMI
YILMAZ B., SOYDAŞ N.
Sağlık İletişimi Sempozyumu, Eskişehir, Türkiye, 5 - 06 Kasım 2015, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar
2025
20251. Yeni Bir Deneyim Mecrası Olarak Metaverse ve Meta Evrende Marka İletişimi
Şengel A., Yılmaz B.
Marka Yönetiminde Güncel Uygulamalar, Prof. Dr. Işıl Aktuğlu, Editör, Cem Yayınevi, İzmir, ss.151-198, 2025
2024
20242. Dokunmanın Sosyolojisi: Kişilerarası İletişimde Dokunma Davranışını Bourdieu Üzerinden Okumak
Yılmaz B., Güzelcik Ural E. (Editör)
Sosyolojik Bakışla İletişimde Güncel Tartışmalar, Prof. Dr. Ebru Güzelcik Ural, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.71-92, 2024
2020
20203. Hazzın Peşindeki Tüketici: Hedonik Tüketimin Psikolojisi
Yılmaz B.
Pazarlama İletişimi Odağında Tüketim Psikolojisi, Bakır Uğur, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.201-226, 2020
2020
20204. E-Ticaret Platformlarında Dokunsal Eksiklik: Tüketicilerin Webrooming ve Showrooming Davranışlarına Yönelik Bir İnceleme
YILMAZ B.
İletişim Çalışmalarında Yaratıcı ve Yenilikçi Uygulamalar, Eraslan Yayınoğlu Pınar, Küçüksaraç Banu, Editör, Literatürk Academia, Konya, ss.273-316, 2020
2020
20205. Yeni Bir Kuşak Kategorisi Olarak Alfa Kuşağının Oluşumunda Teknolojik Dönüşümün ve Dijitalleşen Ebeveynliğin Rolü
YILMAZ B., ÖZÇAM T.
Ağ Toplumunda İletişim Pratikleri, Cılızoğlu Yetkin Gamze, Çetinkaya Aysel, Editör, Literatürk Academia, Konya, ss.15-55, 2020
Bilimsel Yayınlarda Hakemlikler
Şubat 2025
Şubat 2025CONNECTIST-ISTANBUL UNIVERSITY JOURNAL OF COMMUNICATION SCIENCES
ESCI Kapsamındaki Dergi
Şubat 2025
Şubat 2025Adam Akademi Sosyal Bilimler Dergisi
Diğer İndekslerce Taranan Dergi
Eylül 2024
Eylül 2024Kocaeli Üniversitesi İletişim Fakültesi Araştırma Dergisi
Hakemli Bilimsel Dergi
Jüri Üyelikleri
Aralık-2024
Aralık 2024
