Eğitim Bilgileri
2005 - 2011
2005 - 2011Doktora
Marmara Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Fen Bilgisi Öğretmenliği (Dr), Türkiye
2001 - 2004
2001 - 2004Yüksek Lisans
Marmara Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Fizik Öğretmenliği (Yl) (Tezli), Türkiye
1992 - 1998
1992 - 1998Lisans
Marmara Üniversitesi, Atatürk Eğitim Fakültesi, Matematik Ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, Türkiye
Yaptığı Tezler
2011
2011Doktora
Fen eğitiminde probleme dayalı öğrenmenin eleştirel düşünme eğilimine, kavram öğrenmeye ve bilimsel yaratıcı düşünme becerisine etkisi
Marmara Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Fen Bilgisi Öğretmenliği (Dr)
2004
2004Yüksek Lisans
Fizik Eğitiminde Parçalı Öğretimin Kullanılması
Marmara Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Fizik Öğretmenliği (Yl) (Tezli)
Akademik Unvanlar / Görevler
2018 - Devam Ediyor
2018 - Devam EdiyorDr. Öğr. Üyesi
Kocaeli Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü
2014 - 2018
2014 - 2018Yrd. Doç. Dr.
Kocaeli Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü
2005 - 2014
2005 - 2014Öğretim Görevlisi
Kocaeli Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü
Akademi Dışı Deneyim
2001 - 2005
2001 - 2005Fen Bilgisi ve Fizik Öğretmeni
KALAMIŞ İLKÖĞRETİM LİSE VE FEN LİSESİ
1998 - 2001
1998 - 2001Fen Bilgisi ve Fizik Öğretmeni
GÖKDİL KOLEJİ
SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
2024
2024Investigating the level of artificial intelligence literacy of university students using decision trees
Toker Gökçe A., Topal A. D., Geçer A., Eren C. D.
EDUCATION AND INFORMATION TECHNOLOGIES , 2024 (SSCI)
2013
2013EFFECT OF PROBLEM-BASED LEARNING (PBL) ON CRITICAL THINKING DISPOSITION IN SCIENCE EDUCATION
Eren C., Akinoglu O.
JOURNAL OF ENVIRONMENTAL PROTECTION AND ECOLOGY , sa.3A, ss.1353-1361, 2013 (SCI-Expanded)
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
2023
2023Türkiye’de Fen Bilimleri Eğitiminde Web Tabanlı Laboratuvar Uygulamalarına İlişkin Yapılan Tezlerin Betimsel Analizi
DİLEK EREN C., TÜRKOĞLU B.
7. International Scientific Research And Innovation Congress, Ankara, Türkiye, 16 - 17 Aralık 2023
2022
2022Fen Eğitimi Alanında Yapılandırmacı Yaklaşım 5E Öğrenme Halkası Modeli ile ilgili yapılan araştırmalar : İçerik Analizi Çalışması
KARACA R., BAYRAM F., DİLEK EREN C.
2. International Marmara Scientific Research and Innovation Congress, 19 Nisan 2022, ss.187-201
2021
2021Sosyobilimsel Konulara Oyunlaştırma Unsurları Eklenmesi: 7. Sınıf Fen Bilimleri Evsel Atıklar ve Geri Dönüşüm Konusu Örneği
KILIÇ H., DİLEK EREN C.
Gazi Üniversitesi Uluslararası Türk Dünyası Eğitim Bilimleri Kongresi, Ankara, Türkiye, 24 Kasım 2021
2014
2014The examination of primary school students' attitudes toward science course and experiments in terms of some variables
Eren C., Bayrak B. K., Benzer E.
5th International Conference on New Horizons in Education (INTE), Paris, Fransa, 25 - 27 Haziran 2014, cilt.174, ss.1006-1014
Kitap & Kitap Bölümleri
2023
2023Development of Science Textbook Evaluation Form: 5th Grade Science Textbook Example
GÜRSOY B., DİLEK EREN C.
NEW FRONTIERS IN SOCIAL, HUMAN AND ADMINISTRATIVE SCIENCES, BİÇER Enis Baha, ŞANLI Orhan, Editör, Duvar Yayınları, İzmir, ss.67-98, 2023
Desteklenen Projeler
2014 - 2015
2014 - 2015