Dr. Öğr. Üyesi DAMLA KARŞU CESUR


İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler ve Tanıtım

Araştırma Yöntemleri

Metrikler

Yayın

14

Atıf (TrDizin)

18

H-İndeks (TrDizin)

2

Atıf (Diğer Toplam)

18

Açık Erişim

3

Makaleler

Tümü (8)
TRDizin (4)
Diğer Yayınlar (4)

2023

2023

2. Reklamda Medya Planlama

KARŞU CESUR D.

SDÜ İFADE , cilt.5, sa.2, 2023 (Hakemli Dergi)

Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler

2021

2021

1. Reklama Yeniden Bakmak

KARŞU CESUR D.

Yeni Medya Çalışmaları V. Ulusal Kongre, Adana, Türkiye, 05 Kasım 2021, (Özet Bildiri)

2013

2013

2. FROM CORPORATE BRAND TO PERSONAL BRAND ONLINE REPUTATION MANAGEMENT

KARŞU D., IŞIK M., ERDAL C.

3. Uluslararası İtibar Yönetimi Konferansı, İstanbul, Türkiye, 5 - 07 Ekim 2013, (Tam Metin Bildiri)

2013

2013

3. Dijital Girişimcilik ve Bütünleşik Pazarlama İletişimi Gittigidiyor com Örneği

KARŞU D., IŞIK M., ERDAL C.

Uluslararası Girişimcilik ve Kariyer Sempozyumu, Muğla, Türkiye, 1 - 03 Kasım 2013, (Tam Metin Bildiri)

Kitaplar

2022

2022

1. Üstümdekini Çok Sormuşsunuz Arkadaşlar: Sosyal Medyada Hatirli Pazarlama Ve İkna

KARŞU CESUR D.

İkna Odaklı Reklam, Kölgeliler, Yelda Özlem; Türk, Gül Dilek, Editör, Kriter Yayınevi, ss.219, 2022

2018

2018

3. Reklam Yönetimi

TOSUN N. Z., TÜZEL URALTAŞ K. N., NAS A., ÖZKAYA B., GÜDÜM S., ERTÜRK B., et al.

Beta Basım Yayım Dağıtım A. Ş., İstanbul, 2018