Metrikler
Makaleler
Tümü (8)
TRDizin (4)
Diğer Yayınlar (4)
2024
20241. Türkiye’deki İletişim Araştırmalarına Güncel Bir Bakış: Bir Bibliyometrik İnceleme ve İçerik Analizi
Cesur D., Göker D., Gelberi C. B.
Akademik İncelemeler Dergisi
, cilt.19, sa.1, ss.23-45, 2024 (TRDizin)
2022
20223. To Be Real, or Not To Be Real, That Is The Question: A Content Analysis of Augmented Reality Articles in Advertising and Marketing Journals from 2017 to 2021
KARŞU CESUR D.
Medya ve Kültür , cilt.2, sa.1, ss.66-86, 2022 (Hakemli Dergi)
2022
20224. Popüler Kültürde Reklamcı Temsillerinin Dönüşümü: “Yüz Numarali Adam (1978)” ve “Recep İvedik 2 (2009)”
KARŞU CESUR D.
IDIL SANAT VE DIL DERGISI , cilt.90, 2022 (Hakemli Dergi)
2021
20215. Lüks Algısı Bağlamında Reklamda Sanat Eseri Kullanımı: “İnci Küpeli Kız” Reklamları Örneği
CESUR D., TOSUN N. B.
Selçuk İletişim
, cilt.14, sa.3, ss.1488-1520, 2021 (TRDizin)
2019
20196. PATERNALİST LİDERLİK VE ÖRGÜT KÜLTÜRÜ İLİŞKİSİ: SAKARYA ÜNİVERSİTESİ ÖRNEĞİ
CESUR D., ERKİLET A., TAYLAN H. H.
Akademik İncelemeler Dergisi
, cilt.14, sa.1, ss.87-116, 2019 (TRDizin)
2018
20187. TÜKETİMİN PARANORMALİ: GÖSTERİŞÇİ TÜKETİM VE PARANORMAL İNANÇ İLİŞKİSİ
TOSUN N. B., CESUR D.
ÖNERİ
, cilt.13, sa.49, ss.167-186, 2018 (TRDizin)
2018
20188. GÜNÜMÜZ YENI MARKA ELÇILERI OLARAK VLOGGER’LARINTÜKETICI KANAATLERI ÜZERINDEKI ROLÜ: TÜKETICI/TAKIPÇIYORUMLARI ÜZERINE BIR ARAŞTIRMA
İNANÇ A., KARŞU CESUR D.
INTERNATIONAL JOURNAL OF SOCIAL SCIENCES-INJOSS , cilt.1, sa.2, ss.68-77, 2018 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
2021
20211. Reklama Yeniden Bakmak
KARŞU CESUR D.
Yeni Medya Çalışmaları V. Ulusal Kongre, Adana, Türkiye, 05 Kasım 2021, (Özet Bildiri)
2013
20132. FROM CORPORATE BRAND TO PERSONAL BRAND ONLINE REPUTATION MANAGEMENT
KARŞU D., IŞIK M., ERDAL C.
3. Uluslararası İtibar Yönetimi Konferansı, İstanbul, Türkiye, 5 - 07 Ekim 2013, (Tam Metin Bildiri)
2013
20133. Dijital Girişimcilik ve Bütünleşik Pazarlama İletişimi Gittigidiyor com Örneği
KARŞU D., IŞIK M., ERDAL C.
Uluslararası Girişimcilik ve Kariyer Sempozyumu, Muğla, Türkiye, 1 - 03 Kasım 2013, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar
2022
20221. Üstümdekini Çok Sormuşsunuz Arkadaşlar: Sosyal Medyada Hatirli Pazarlama Ve İkna
KARŞU CESUR D.
İkna Odaklı Reklam, Kölgeliler, Yelda Özlem; Türk, Gül Dilek, Editör, Kriter Yayınevi, ss.219, 2022
2019
20192. Türkiye Endüstriyel Reklam Ürünleri Sektörü
KIRÇOVA İ., TOSUN N. Z., KARŞU CESUR D., KÖSE Ş. G.
İstanbul Ticaret Odası, İstanbul, 2019
2018
20183. Reklam Yönetimi
TOSUN N. Z., TÜZEL URALTAŞ K. N., NAS A., ÖZKAYA B., GÜDÜM S., ERTÜRK B., et al.
Beta Basım Yayım Dağıtım A. Ş., İstanbul, 2018