Eğitim Bilgileri
1997 - 2003
1997 - 2003Doktora
İstanbul Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Kamu Yönetimi (Dr), Türkiye
1994 - 1997
1994 - 1997Yüksek Lisans
İstanbul Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Sosyal Yapı Ve Sosyal Değişme Anabilim Dalı, Türkiye
1990 - 1994
1990 - 1994Lisans
İstanbul Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler Ve Tanıtım Bölümü, Türkiye
Akademik Ünvanlar / Görevler
2018 - Devam Ediyor
2018 - Devam EdiyorProf. Dr.
Kocaeli Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler Ve Tanıtım Bölümü
2012 - 2012
2012 - 2012Doç. Dr.
Kocaeli Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler Ve Tanıtım Bölümü
2003 - 2004
2003 - 2004Öğretim Görevlisi Dr.
İstanbul Bilgi Üniversitesi, Hukuk Fakültesi, Kamu Hukuku Bölümü
2001 - 2003
2001 - 2003Araştırma Görevlisi
İstanbul Bilgi Üniversitesi, Hukuk Fakültesi, Kamu Hukuku Bölümü
1999 - 2001
1999 - 2001Araştırma Görevlisi
Galatasaray Üniversitesi, Hukuk Fakültesi
1996 - 1999
1996 - 1999Araştırma Görevlisi
Galatasaray Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler Ve Tanıtım Bölümü
Yönetimsel Görevler
2013 - Devam Ediyor
2013 - Devam EdiyorBölüm Başkan Yardımcısı
Kocaeli Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Reklamcılık Bölümü
2012 - 2013
2012 - 2013Bölüm Başkanı
Kocaeli Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Reklamcılık Bölümü
2011 - 2013
2011 - 2013Anabilim/Bilim Dalı Başkanı
Kocaeli Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler Ve Tanıtım Bölümü
2007 - 2012
2007 - 2012Bölüm Başkan Yardımcısı
Kocaeli Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Reklamcılık Bölümü
2008 - 2011
2008 - 2011Anabilim/Bilim Dalı Başkanı
Kocaeli Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler Ve Tanıtım Bölümü
2005 - 2008
2005 - 2008Anabilim/Bilim Dalı Başkanı
Kocaeli Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler Ve Tanıtım Bölümü
2004 - 2007
2004 - 2007Bölüm Başkan Yardımcısı
Kocaeli Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler Ve Tanıtım Bölümü
2004 - 2005
2004 - 2005Dekan Yardımcısı
Kocaeli Üniversitesi, İletişim Fakültesi
Akademi Dışı Deneyim
2004 - Devam Ediyor
2004 - Devam EdiyorYardımcı Doçent Doktor
Kocaeli Üniversitesi İletişim Fakültesi, Yardımcı Doçent Doktor
2003 - 2004
2003 - 2004Öğretim Görevlisi Doktor
İstanbul Bilgi Üniversitesi Hukuk Fakültesi, Öğretim Görevlisi Doktor
2003 - 2003
2003 - 2003Araştırma Görevlisi Doktor
İstanbul Bilgi Üniversitesi Hukuk Fakültesi, Araştırma Görevlisi Doktor
2001 - 2003
2001 - 2003Araştırma Görevlisi
İstanbul Bilgi Üniversitesi Hukuk Fakültesi, Araştırma Görevlisi
1999 - 2001
1999 - 2001Araştırma Görevlisi
Galatasaray Üniversitesi Hukuk Fakültesi, Araştırma Görevlisi
1996 - 1999
1996 - 1999Araştırma Görevlisi
Galatasaray Üniversitesi İletişim Fakültesi, Araştırma Görevlisi
Makaleler
Tümü (5)
TRDizin (1)
Diğer Yayınlar (4)
2016
20161. Antropolojiden Medya Antropolojisine Geçişte Kavramsal Çerçeve
KARAGÖZ E.
Kocaeli Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi (KOSBED) , sa.32, ss.15-34, 2016 (TRDizin)
2014
20142. Weberyen Metodoloji Bağlamında Paul F Lazarfeld i Yeniden Düşünmek
KARAGÖZ E.
Kocaeli Üniversitesi İletişim Fakültesi Araştırma Dergisi , sa.12, ss.87-118, 2014 (Hakemli Dergi)
2013
20133. READING “THE ISLAMIC TIGRESSES IDENTITY” OVER ADVERTISEMENTS IN ALA&AYSHA MAGAZINES: “THE HIGH SOCIETY OF CONTEMPORARY ISLAMIC WOMEN”
DEVECİ A., KARAGÖZ E.
JOURNAL OF International Scientific Publications: Media and Mass Communication, Volume 2 , cilt.1, sa.2, ss.19-37, 2013 (Hakemli Dergi)
2009
20094. Antropoloji Biliminin Doğuş Oluşum Sürecinde İletişim Olgusunun Rolü ve Önemi
KARAGÖZ E.
Türkiye Günlüğü , sa.96, ss.173-187, 2009 (Hakemsiz Dergi)
2006
20065. Bilgi Bilim ve İletişim
KARAGÖZ E.
Kocaeli Üniversitesi İletişim Fakültesi Araştırma Dergisi , sa.7, ss.27-61, 2006 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
2019
20191. Bir Görsel İletişim Biçimi Olarak İletişim Kitaplarının Kapak Tasarımlarını İleti-Algı İlişkiselliği Bağlamında Çözümlemek
KARAGÖZ E., KARAGÖZ K.
2. Kültürel Bilişim, İletişim ve Medya Çalışmaları Konferansı, MİDİLLİ, Yunanistan, 13 - 15 Haziran 2019, (Özet Bildiri)
2018
20182. THE EVALUATION OF DIMENSIONAL STRUCTURE AND MEANING DIMENSION OF ”EMOJI” AS A COMPONENT OF VISUAL CULTURE
KARAGÖZ E., TAPAN A.
INTERNATIONAL ASSOCIATION OF SOCIAL SCIENCE RESEARCH, Aydın, Türkiye, 3 - 06 Şubat 2018, (Tam Metin Bildiri)
2015
20153. Presidency as a New Political Field of Power The Reflections of Field Habitus Relations on Twitter
KARAGÖZ E., ÖZKAN G.
Contextual Approaches in Communication, İzmir, Türkiye, 11 Kasım 2015, (Tam Metin Bildiri)
2013
20134. ANALYZING THE CONCEPT OF DISORGANIZED RESPONSIBILTY THROUGH ADVERTISEMENTS
KARAGÖZ E., CILIZOĞLU N. D. G.
Journal Of International Scientific Publications: Media and Mass Communication, Volume 2, Bulgaristan, 11 - 13 Eylül 2013, ss.116-124, (Tam Metin Bildiri)
2013
20135. Reading The Islamic Tigresses Identity over Advertisement in Ala Aysha Magazines The High Society of Contemporary Islamic Women
KARAGÖZ E., DEVECİ A.
Scientific Publications: Media and Mass Communication, Volume 2, Bulgaristan, 13 - 16 Mayıs 2013, ss.19-37, (Tam Metin Bildiri)
2009
20096. Sosyal Devlet Açısından Kamusal Halkla İlişkilere Etik Bir Yaklaşım
KARAGÖZ E.
Uluslararası Halkla İlişkiler SEmpozyumu, Lefkoşa, Kıbrıs (Kktc), 15 - 17 Nisan 2009, ss.272-285, (Tam Metin Bildiri)
2007
20077. Hemşehri Derneklerinin Toplumsal Dönüşüm ve Değişim Sürecindeki İşlevleri İzmit Yerelindeki Hemşehri Derneklerinin Yazılı Basında Yer Alma Oranları ve Analizi
CILIZOĞLU N. D. G., KARAGÖZ E.
IV. Kültür Araştırmaları Sempozyumu İç/Dış/Göç ve Kültür, İstanbul, Türkiye, 15 - 17 Eylül 2007, (Tam Metin Bildiri)
2007
20078. Hemşehri Derneklerinin Toplumsal Değişim Sürecine Etkisi İzmit Örneklemi
CILIZOĞLU N. D. G., KARAGÖZ E.
Işık Üniversitesi Kültür Araştırmaları Derneği, Türkiye, 15 - 17 Eylül 2007, (Tam Metin Bildiri)
2006
20069. The Relationship Between Advertising and Cross Culture a Content Analysis of Turkish and Arabic Advertising
CILIZOĞLU N. D. G., KARAGÖZ E.
V. Mass Media Communication Research, Yunanistan, 18 - 20 Mayıs 2006, ss.47-59, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar
2018
20181. Emoji’s as a Product of Visual Culture and a Discoursive Analysis Over the Meanings of Emojis
KARAGÖZ E., TAPAN A.
Research and Development on Social Sciences, Roman Dorczak, Regına Lenart-Gansiniec, Christian Ruggiero, Mehmet Ali Icbay, Editör, Jagiellonian University Institute of Public Affairs, Krakow, ss.129-135, 2018
2015
20153. Presidency as a New Power Domain: The Reflection of The Relationity of Field-Habitus on Twitter
KARAGÖZ E., ÖZKAN G.
Contextual Approaches in Communication, Corina Daba-Buzoianu, Hasan Arslan, Mehmet Ali İçbay, Editör, PL Academic Research, Frankfurt, ss.177-195, 2015
2006
20064. Sivil Toplum Örgütlerinin Kamuoyu Oluşturma Süreci
KARAGÖZ E., CILIZOĞLU N. D. G.
Petrol-İş Yayınları, 2006
2006
20065. Sivil Toplum Örgütlerinin Kamuoyu Oluşturma Süreci: Petrol-İş Sendikası Kampanya Analizi
CILIZOĞLU N. D. G., KARAGÖZ E.
Petrol-İş Sendikası, 2006