Prof. Dr. EMEL ÖZTÜRK


İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler ve Tanıtım

Kişilerarası İletişim

Eğitim Bilgileri

1997 - 2003

1997 - 2003

Doktora

İstanbul Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Kamu Yönetimi (Dr), Türkiye

1994 - 1997

1994 - 1997

Yüksek Lisans

İstanbul Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Sosyal Yapı Ve Sosyal Değişme Anabilim Dalı, Türkiye

1990 - 1994

1990 - 1994

Lisans

İstanbul Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler Ve Tanıtım Bölümü, Türkiye

Akademik Ünvanlar / Görevler

2018 - Devam Ediyor

2018 - Devam Ediyor

Prof. Dr.

Kocaeli Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler Ve Tanıtım Bölümü

2012 - 2012

2012 - 2012

Doç. Dr.

Kocaeli Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler Ve Tanıtım Bölümü

2003 - 2004

2003 - 2004

Öğretim Görevlisi Dr.

İstanbul Bilgi Üniversitesi, Hukuk Fakültesi, Kamu Hukuku Bölümü

2001 - 2003

2001 - 2003

Araştırma Görevlisi

İstanbul Bilgi Üniversitesi, Hukuk Fakültesi, Kamu Hukuku Bölümü

1999 - 2001

1999 - 2001

Araştırma Görevlisi

Galatasaray Üniversitesi, Hukuk Fakültesi

1996 - 1999

1996 - 1999

Araştırma Görevlisi

Galatasaray Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler Ve Tanıtım Bölümü

Yönetimsel Görevler

2013 - Devam Ediyor

2013 - Devam Ediyor

Bölüm Başkan Yardımcısı

Kocaeli Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Reklamcılık Bölümü

2012 - 2013

2012 - 2013

Bölüm Başkanı

Kocaeli Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Reklamcılık Bölümü

2011 - 2013

2011 - 2013

Anabilim/Bilim Dalı Başkanı

Kocaeli Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler Ve Tanıtım Bölümü

2007 - 2012

2007 - 2012

Bölüm Başkan Yardımcısı

Kocaeli Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Reklamcılık Bölümü

2008 - 2011

2008 - 2011

Anabilim/Bilim Dalı Başkanı

Kocaeli Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler Ve Tanıtım Bölümü

2005 - 2008

2005 - 2008

Anabilim/Bilim Dalı Başkanı

Kocaeli Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler Ve Tanıtım Bölümü

2004 - 2007

2004 - 2007

Bölüm Başkan Yardımcısı

Kocaeli Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler Ve Tanıtım Bölümü

2004 - 2005

2004 - 2005

Dekan Yardımcısı

Kocaeli Üniversitesi, İletişim Fakültesi

Akademi Dışı Deneyim

2004 - Devam Ediyor

2004 - Devam Ediyor

Yardımcı Doçent Doktor

Kocaeli Üniversitesi İletişim Fakültesi, Yardımcı Doçent Doktor

2003 - 2004

2003 - 2004

Öğretim Görevlisi Doktor

İstanbul Bilgi Üniversitesi Hukuk Fakültesi, Öğretim Görevlisi Doktor

2003 - 2003

2003 - 2003

Araştırma Görevlisi Doktor

İstanbul Bilgi Üniversitesi Hukuk Fakültesi, Araştırma Görevlisi Doktor

2001 - 2003

2001 - 2003

Araştırma Görevlisi

İstanbul Bilgi Üniversitesi Hukuk Fakültesi, Araştırma Görevlisi

1999 - 2001

1999 - 2001

Araştırma Görevlisi

Galatasaray Üniversitesi Hukuk Fakültesi, Araştırma Görevlisi

1996 - 1999

1996 - 1999

Araştırma Görevlisi

Galatasaray Üniversitesi İletişim Fakültesi, Araştırma Görevlisi

Verdiği Dersler

Doktora

Doktora

Halkla İlişkilerde Araştırma ve Yöntembilim

Yüksek Lisans

Yüksek Lisans

Uzmanlık Alan Dersi

Felsefe

Sosyal Bilimler Metodolojisi

Modernizm-Postmodernizm: Kuram ve Eleştiriler

Yüksek Lisans Tez

Kültür Sosyolojisi

Araştırma Yöntemleri

İletişim Teorileri

İletişim Felsefesi

Devlet, Bürokrasi ve İletişim

Lisans

Lisans

Sosyoloji I

İletişim Kuramları

Sosyal Psikoloji

Seminer I

Seminer

Bitirme Projesi II

Davranış Bilimleri

Psikoloji

Kitle İletişim Kuramları

Sosyoloji

Sosyoloji II

Makaleler

Tümü (5)
TRDizin (1)
Diğer Yayınlar (4)

Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler

2019

2019

1. Bir Görsel İletişim Biçimi Olarak İletişim Kitaplarının Kapak Tasarımlarını İleti-Algı İlişkiselliği Bağlamında Çözümlemek

KARAGÖZ E., KARAGÖZ K.

2. Kültürel Bilişim, İletişim ve Medya Çalışmaları Konferansı, MİDİLLİ, Yunanistan, 13 - 15 Haziran 2019, (Özet Bildiri)

2018

2018

2. THE EVALUATION OF DIMENSIONAL STRUCTURE AND MEANING DIMENSION OF ”EMOJI” AS A COMPONENT OF VISUAL CULTURE

KARAGÖZ E., TAPAN A.

INTERNATIONAL ASSOCIATION OF SOCIAL SCIENCE RESEARCH, Aydın, Türkiye, 3 - 06 Şubat 2018, (Tam Metin Bildiri)

2015

2015

3. Presidency as a New Political Field of Power The Reflections of Field Habitus Relations on Twitter

KARAGÖZ E., ÖZKAN G.

Contextual Approaches in Communication, İzmir, Türkiye, 11 Kasım 2015, (Tam Metin Bildiri)

2013

2013

4. ANALYZING THE CONCEPT OF DISORGANIZED RESPONSIBILTY THROUGH ADVERTISEMENTS

KARAGÖZ E., CILIZOĞLU N. D. G.

Journal Of International Scientific Publications: Media and Mass Communication, Volume 2, Bulgaristan, 11 - 13 Eylül 2013, ss.116-124, (Tam Metin Bildiri)

2013

2013

5. Reading The Islamic Tigresses Identity over Advertisement in Ala Aysha Magazines The High Society of Contemporary Islamic Women

KARAGÖZ E., DEVECİ A.

Scientific Publications: Media and Mass Communication, Volume 2, Bulgaristan, 13 - 16 Mayıs 2013, ss.19-37, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

2009

2009

6. Sosyal Devlet Açısından Kamusal Halkla İlişkilere Etik Bir Yaklaşım

KARAGÖZ E.

Uluslararası Halkla İlişkiler SEmpozyumu, Lefkoşa, Kıbrıs (Kktc), 15 - 17 Nisan 2009, ss.272-285, (Tam Metin Bildiri)

2007

2007

7. Hemşehri Derneklerinin Toplumsal Dönüşüm ve Değişim Sürecindeki İşlevleri İzmit Yerelindeki Hemşehri Derneklerinin Yazılı Basında Yer Alma Oranları ve Analizi

CILIZOĞLU N. D. G., KARAGÖZ E.

IV. Kültür Araştırmaları Sempozyumu İç/Dış/Göç ve Kültür, İstanbul, Türkiye, 15 - 17 Eylül 2007, (Tam Metin Bildiri)

2007

2007

8. Hemşehri Derneklerinin Toplumsal Değişim Sürecine Etkisi İzmit Örneklemi

CILIZOĞLU N. D. G., KARAGÖZ E.

Işık Üniversitesi Kültür Araştırmaları Derneği, Türkiye, 15 - 17 Eylül 2007, (Tam Metin Bildiri)

2006

2006

9. The Relationship Between Advertising and Cross Culture a Content Analysis of Turkish and Arabic Advertising

CILIZOĞLU N. D. G., KARAGÖZ E.

V. Mass Media Communication Research, Yunanistan, 18 - 20 Mayıs 2006, ss.47-59, (Tam Metin Bildiri)

Kitaplar

2018

2018

1. Emoji’s as a Product of Visual Culture and a Discoursive Analysis Over the Meanings of Emojis

KARAGÖZ E., TAPAN A.

Research and Development on Social Sciences, Roman Dorczak, Regına Lenart-Gansiniec, Christian Ruggiero, Mehmet Ali Icbay, Editör, Jagiellonian University Institute of Public Affairs, Krakow, ss.129-135, 2018

2017

2017

2. Sosyal Bilimlerde Yöntem

ÖKTEM M. N., KARAGÖZ E.

Astana Yayınları, Ankara, 2017

2015

2015

3. Presidency as a New Power Domain: The Reflection of The Relationity of Field-Habitus on Twitter

KARAGÖZ E., ÖZKAN G.

Contextual Approaches in Communication, Corina Daba-Buzoianu, Hasan Arslan, Mehmet Ali İçbay, Editör, PL Academic Research, Frankfurt, ss.177-195, 2015