Arş. Gör. İBRAHİM AYVAZ
Ana Sayfa
Eğitim Bilgileri
Araştırma Alanları
Akademik İdari Deneyim
Yayınlar & Eserler
Proje & Patent & Tasarım
Bilimsel & Mesleki Faaliyetler
Başarılar & Tanınırlık
Duyurular & Dokümanlar
İletişim
Özgeçmiş Dosyası İndir
Türkçe
English
Kocaeli Üniversitesi
Akademik Veri Yönetim Sistemi
English
Akademik Veri Yönetim Sistemi
English
Yayınlar & Eserler
Yayın Ağı
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
FİYAT İNDİRİMLERİNİN TÜKETİCİ DAVRANIŞLARI ÜZERİNDEKİ ETKİSİNDE ALGILANAN KURUMSAL İTİBARIN ROLÜ
AYVAZ İ.
,
ELMASTAŞ D.
Avrasya Sosyal ve Ekonomi Araştırmaları Dergisi (ASEAD)
, cilt.7, sa.1, ss.86-95, 2020 (Hakemli Dergi)
OYUN İÇİ SATIN ALIMINI ETKİLEYEN FAKTÖRLER:TÜRKİYE PAZARINA YÖNELİK KEŞİFSEL BİR ÇALIŞMA
AYVAZ İ.
vrasya Sosyal ve Ekonomi Araştırmaları Dergisi
, cilt.7, sa.1, ss.162-172, 2020 (Hakemli Dergi)
PAZARLAMA İLETİŞİMİNDE KULLANILAN KITLIK TAKTİKLERİNİN TÜKETİCİLER ÜZERİNDEKİ ETKİSİ
AYVAZ İ.
,
ALNIAÇIK Ü.
Sosyal Ekonomik Araştırmalar Dergisi
, cilt.18, ss.1-19, 2018 (Hakemli Dergi)
POLITICAL PUBLICITY AND ELECTIONS RESULTS: AN EXPLORATORY STUDY ON TURKISH ELECTIONS
AYVAZ İ.
,
ELMASTAŞ D.
Journal of International Social Research
, cilt.10, sa.50, ss.660-667, 2017 (Hakemli Dergi)
BİLİMDE DEĞER TARAFSIZLIĞI
AYVAZ İ.
,
SUCU Ö. E.
Journal of International Social Research
, cilt.10, sa.50, ss.355-361, 2017 (Hakemli Dergi)
İŞ ETİĞİ ALGISI: İŞLETME ÖĞRENCİLERİ ÜZERİNDE BİR ÇALIŞMA
SUCU Ö. E.
,
AYVAZ İ.
Social Sciences Studies Journal
, cilt.3, sa.8, ss.597-604, 2017 (Hakemli Dergi)
SOSYAL PAZARLAMA VE AHLAKİ BOYUTLARI
AYVAZ İ.
,
Torlak Ö.
İş Ahlakı Dergisi
, cilt.9, sa.2, ss.247-281, 2016 (ESCI)
Social Marketing and Its Moral Dimensions
AYVAZ İ.
,
Torlak O.
TURKISH JOURNAL OF BUSINESS ETHICS
, cilt.9, sa.2, ss.271-281, 2016 (ESCI)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
FİYAT İNDİRİMLERİNİN TÜKETİCİ DAVRANIŞLARI ÜZERİNDEKİ ETKİSİNDE ALGILANAN KURUMSAL İTİBARIN ROLÜ
AYVAZ İ.
,
ELMASTAŞ D.
23. Pazarlama Kongresi, Kocaeli, Türkiye, 27 - 29 Haziran 2018
PAZARLAMA İLETİŞİMİNDE KULLANILAN KITLIK TAKTİKLERİNİN SATIN ALMA NİYETİ VE SATIN ALMA DAVRANIŞI ÜZERİNDEKİ ETKİSİ.
AYVAZ İ.
,
ALNIAÇIK Ü.
22. Pazarlama Kongresi, Trabzon, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2017, ss.728-740
Kitap & Kitap Bölümleri
DIGITAL MARKETING COMMUNICATION TACTICS
AYVAZ İ.
DIGITALIZATION IN BUSINESS AND ECONOMY (Blockchain, Cryptocurrencies, Industry 4.0, Digital Transformation), Gönüllü, OZAN, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Kocaeli, ss.205-232, 2022
EVALUATING THE ATTITUDES OF WORKING AND NONWORKING INDIVIDUALS AGAINSTBUSINESS ETHICS UNDER DIFFERENT SCENARIOS
SUCU Ö. E.
,
AYVAZ İ.
Current Debates in Management Organization, Sanem Nart, Yavuz Tansoy YILDIRIM, Editör, IJOPEC Publication, London, ss.205-218, 2018
Metrikler
Daha fazla metrik
Yayın
12
Atıf (Scholar)
11
H-İndeks (Scholar)
1
Proje
1
Açık Erişim
1
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları