Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Eğitimde Öğrenme Teknikleri: BuluĢ Yoluyla Öğrenmenin Temel Esasları, Güçlü ve Zayıf Yönleri
International Journal of Social and Humanities Sciences Research
, cilt.10, sa.100, ss.2934-2942, 2023 (Hakemli Dergi)
BİLGİSAYAR PROGRAMLAMA DİLLERİNİN İŞLETMELERE SAĞLADIĞI KATKILAR
International Journal of Social Humanities Sciences Research (JSHSR)
, cilt.8, sa.78, ss.0-3292, 2021 (Hakemli Dergi)
DEPREM GERÇEĞİ VE EKONOMİYE ETKİLERİ İLE SİGORTACILIK ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA
International Journal of Social Humanities Sciences Research (JSHSR)
, cilt.8, sa.76, ss.2844-2855, 2021 (Hakemli Dergi)
MARKA BAĞIMLILIĞI KAPSAMINDA APPLE - IPHONE ÜRÜNÜNÜN İNCELENMESİ
International Journal of Social Humanities Sciences Research (JSHSR)
, cilt.7, sa.62, ss.3406-3419, 2020 (Hakemli Dergi)
COVİD-19 SÜRECİNDE KARANTİNA UYGULAMALARININ İNSAN PSİKOLOJİSİNE VE YAŞAM TARZINA ETKİLERİ
International Journal of Social Humanities Sciences Research (JSHSR)
, cilt.7, sa.63, ss.3936-3945, 2020 (Hakemli Dergi)
YÖNETİM DÜŞÜNCESİNİN TARİHSEL GELİŞİMİ
International Journal of Social Humanities Sciences Research (JSHSR)
, cilt.7, sa.62, ss.3517-3527, 2020 (Hakemli Dergi)
SOSYAL MEDYA ÜZERİNDE KİTLE İLETİŞİMİ VE INSTAGRAM ETKİLERİ
International Journal of Social Humanities Sciences Research (JSHSR)
, cilt.7, sa.63, ss.3759-3773, 2020 (Hakemli Dergi)
İLETİŞİMİN SOSYAL HAYATTAKİ YANSIMALARI BEDEN DİLİ VE RENKLER
International Journal of Social Humanities Sciences Research (JSHSR)
, cilt.7, sa.61, ss.3349-3361, 2020 (Hakemli Dergi)
KOCAELI VOCATIONAL SCHOOL STUDENTS ONLINE SHOPPING EXPERIENCES
International Journal of Social Humanities Sciences Research (JSHSR)
, cilt.7, sa.61, ss.3285-3296, 2020 (Hakemli Dergi)
İŞLETME VE ÇEVRE DUYARLILIĞI AÇISINDANSÜRDÜRÜLEBİLİRLİĞİN MALİYET ANALİZİNE BAKIŞ
Bayburt Üniversitesi İnsan ve Toplum Bilimleri Fakültesi Dergisi
, cilt.2, sa.5, ss.35-41, 2019 (Hakemli Dergi)
EATHQUAKE İNSURANCE PRODUCT – IS İT NEED OR NECESSİTY?
Bayburt Üniversitesi İnsan ve Toplum Bilimleri Fakültesi Dergisi
, cilt.2, sa.5, ss.85-97, 2019 (Hakemli Dergi)
KÜRESEL MARKALAR - KÜRESEL KÜLTÜR : COCA-COLA ÖRNEĞİ
Bayburt Üniversitesi İnsan ve Toplum Bilimleri Fakültesi Dergisi
, cilt.2, sa.5, ss.73-83, 2019 (Hakemli Dergi)