Dr. Öğr. Üyesi NESLİHAN TUĞÇE ÖZYETER


Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri

Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme


WoS Araştırma Alanları: Eğitim Bilimsel Disiplinler, Eğitim Ve Eğitim Araştırması


Avesis Araştırma Alanları: Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme

E-posta: neslihan.ozyeter@kocaeli.edu.tr
İş Telefonu: +90 262 303 2483 Dahili: 2483
Web: https://avesis.kocaeli.edu.tr/neslihan.ozyeter
Ofis: B09A
Posta Adresi: Kocaeli Üniversitesi Umuttepe Kampüsü Eğitim Fakültesi Oda no: B09A İzmit KOCAELİ

Metrikler

Yayın

27

Yayın (WoS)

4

Yayın (Scopus)

3

Atıf (WoS)

2

H-İndeks (WoS)

1

Atıf (TrDizin)

1

H-İndeks (TrDizin)

1

Atıf (Sobiad)

13

H-İndeks (Sobiad)

2

Atıf (Diğer Toplam)

1

Proje

5

Tez Danışmanlığı

2

Açık Erişim

3
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları

Eğitim Bilgileri

2017 - 2022

2017 - 2022

Doktora

Ankara Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü, Türkiye

2013 - 2017

2013 - 2017

Yüksek Lisans

Ankara Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Ölçme Ve Değerlendirme (Yl), Türkiye

2008 - 2012

2008 - 2012

Lisans

İstanbul Üniversitesi, Hasan Ali Yücel Eğitim Fakültesi, Yabancı Diller Eğitimi Bölümü, Türkiye

Yaptığı Tezler

2017

2017

Yüksek Lisans

Okuduğunu anlama başarısının yanıtlama davranışları, sosyoekonomik, sosyokültürel ve bireysel özellikler bağlamında incelenmesi Sürdürülebilir Kalkınma

Ankara Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Ölçme Ve Değerlendirme (Yl)

Yabancı Diller

C1 İleri

C1 İleri

İngilizce

Araştırma Alanları

Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme

Akademik Ünvanlar / Görevler

2021 - Devam Ediyor

2021 - Devam Ediyor

Araştırma Görevlisi

Kocaeli Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri

2014 - 2021

2014 - 2021

Araştırma Görevlisi

Ankara Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Bölümü

2013 - 2014

2013 - 2014

Araştırma Görevlisi

Kocaeli Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Sosyal Bilimler Enstitüsü

Verdiği Dersler

Yüksek Lisans

Yüksek Lisans

Test Geliştirme

Geniş Ölçekli Testler ve Değerlendirme

Psikolojik Ölçmenin Temelleri

İstatistik

Lisans

Lisans

Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme

Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme

Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme

Temel İstatistik

Makaleler

Tümü (11)
SCI-E, SSCI, AHCI (2)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (4)
ESCI (2)
Scopus (3)
TRDizin (5)
Diğer Yayınlar (4)

Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler

2025

2025

1. ANXIETY LEVEL AND ITEM TYPE: INVESTIGATING THE ROLE OF ANXIETY AND ITEM FORMAT IN FOREIGN LANGUAGE ACHIEVEMENT

COŞKUN İ., ÖZYETER N. T.

ASES X. INTERNATIONAL SOCIAL SCIENCES CONGRESS, Niğde, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2025, ss.237-246, (Tam Metin Bildiri)

2025

2025

2. EXAMINING THE PREDICTIVE ROLE OF PARENTAL ATTITUDES ON EXAM ANXIETY OF 8TH GRADE STUDENTS PREPARING FOR HIGH SCHOOL ENTRANCE EXAM

MEŞE Ö., ÖZYETER N. T.

11th International Aegean Congress on Social Sciences & Humanities, İzmir, Türkiye, 04 Nisan 2025, ss.226-240, (Tam Metin Bildiri)

2024

2024

3. Akademik Duygu Düzenleme ile Akademik Başarı Arasında Akademik Öz Yeterliliğin Aracı Rolü

Sevinç G., ÖZYETER N. T.

EduCongress2024, Diyarbakır, Türkiye, 18 - 21 Eylül 2024, (Özet Bildiri)

2024

2024

4. KİM DAHA İYİ? İNSANLARA KARŞI CHATGPT

ÖZYETER N. T.

9th International Conference on Measurement and Evaluation in Education and Psychology, Eskişehir, Türkiye, 3 - 06 Eylül 2024, (Özet Bildiri)

2024

2024

5. Ortaokul Öğrencilerinin Fen Bilimlerine Yönelik Kaygılarının Belirlenmesi

Dere Ö., ÖZYETER N. T.

XI. International Eurasian Educational Research Congress, Kocaeli, Türkiye, 21 Mayıs 2024, ss.226-227, (Özet Bildiri)

2024

2024

6. Ortaokul Öğrencileri için Açık Uçlu Sınavlara YÖnelik Tutum Ölçeğinin Geliştirilmesi

Küçük Ö., ÖZYETER N. T.

XI. International Eurasian Educational Research Congress, Kocaeli, Türkiye, 21 Mayıs 2024, (Özet Bildiri)

2024

2024

7. Ortaokul Türkçe veİngilizce Derslerinde Uygulanan Üç Aşamalı Sınav Uygulamasına Yönelik Öğretmen Görüşlerinin İncelenmesi

Saltan A., ÖZYETER N. T.

XI. International Eurasian Educational Research Congress, Kocaeli, Türkiye, 21 Mayıs 2024, (Özet Bildiri)

2023

2023

8. DETERMINING STUDENT CHARACTERISTICS AFFECTING ONLINE EDUCATION PRACTICES IN HIGHER EDUCATION DURING THE COVID 19 PANDEMIC

KUTLU Ö., ÖZYETER N. T.

VI. INTERNATIONAL SYMPOSIUM ON GLOBAL PANDEMICS AND MULTIDISCIPLINARY COVID-19 STUDIES, Ankara, Türkiye, 24 - 26 Kasım 2023, ss.60-69, (Tam Metin Bildiri)

2022

2022

10. Test Modunun Geçerlik ve Güvenirlikle İlişkisi

ÖZYETER N. T., KAMIŞ Ö., ANADOL H. Ö.

8. Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Kongresi, İzmir, Türkiye, 21 - 23 Eylül 2022, (Özet Bildiri)

2022

2022

11. Türkiye’deki Öğretmenlerin Öz Yeterlik ve Tükenmişlikleri Arasındaki İlişkide Psikolojik Sağlamlığın Rolü

Sevinç G., ÖZYETER N. T.

IV. Sosyal psikoloji kongresi, İzmir, Türkiye, 11 Haziran 2022, ss.303-304, (Özet Bildiri)

2016

2016

12. TIMMS 2011 Türkiye Sonuçlarına Göre 8. Sınıf Öğrencilerinin Akıl Yürütme Becerileri ile DuyuĢsalÖzelliklerinin ĠliĢkisi

ÖZYETER N. T., DEMİR E.

5.Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Kongresi, Türkiye, 1 - 03 Eylül 2016, (Özet Bildiri)

2016

2016

13. PISA 2012 TürkiyeUygulamasındaKararlılık Problem Çözmeye Açıklık veAkademik Basarı Arasındaki IliskilerinBelirlenmesi

KUTLU Ö., KULA S., ÖZYETER N. T.

5. Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Kongresi, Türkiye, 1 - 03 Eylül 2016, (Özet Bildiri)

Kitaplar

2024

2024

2. Tekli ve Çoklu Düzenleyicilik Analizi

ÖZYETER N. T.

ARACILIK, DÜZENLEYİCİLİK VE KOŞULLU SÜREÇ ANALİZLERİ: TEORİ VE UYGULAMA, ÖRS ÖZDİL SELDA, KOĞAR HAKAN, Editör, Nobel, Ankara, ss.181-233, 2024

Bilimsel Dergilerdeki Faaliyetler

2022 - Devam Ediyor

2022 - Devam Ediyor

INTERNATIONAL JOURNAL OF ASSESSMENT TOOLS IN EDUCATION

Yayın Kurul Üyesi



Atıflar

Toplam Atıf Sayısı (WOS): 2

h-indeksi (WOS): 1