Öğr. Gör. OKTAY ÇETİN
Ana Sayfa
Eğitim Bilgileri
Araştırma Alanları
Akademik İdari Deneyim
Yayınlar & Eserler
Proje & Patent & Tasarım
Bilimsel & Mesleki Faaliyetler
Başarılar & Tanınırlık
Duyurular & Dokümanlar
İletişim
Özgeçmiş Dosyası İndir
Türkçe
English
Kocaeli Üniversitesi
Akademik Veri Yönetim Sistemi
English
Akademik Veri Yönetim Sistemi
English
Yayınlar & Eserler
Yayın Ağı
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Halkla Ilişkiler Öğrencilerinin Mesleğe Bakışı: Birey-Meslek Uyumu Açısından Bir Değerlendirme
KOÇ F.
,
ALNIAÇIK Ü.
,
ÇETİN O.
Balkan ve Yakın Doğu Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.3, ss.1-7, 2017 (Hakemli Dergi)
Moral philosophy ethical judgment and purchase intention perceptions of sex appeals in television advertising
KOÇ F.
,
ÇETİN O.
,
ALNIAÇIK Ü.
Journal of Management, Marketing and Logistics
, cilt.3, sa.4, ss.346-355, 2016 (Hakemli Dergi)
Bireysel ahlak felsefeleri reklama yönelik etik değerlendirme ve satın alma niyeti televizyon reklamlarında cinselliğin kullanımı
KOÇ F.
,
ÇETİN O.
,
ALNIAÇIK Ü.
Journal of Management, Marketing and Logistic
, cilt.3, ss.346-355, 2016 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
ŞEHİR İMAJININ AİDİYET ÜZERİNDEKİ ETKİSİ: KANDIRA ÖRNEĞİ
KOÇ F.
,
ÇETİN O.
,
ALNIAÇIK Ü.
International Marmara Social Sciences Congress (Autumn), Kocaeli, Türkiye, 1 - 03 Kasım 2019, ss.452-460
Şehire ve Şehirde Yaşayanlara Yönelik Algının Davranışsal Niyetler Üzerindeki Etkisi: Kandıra İlçesi Örneği
KOÇ F.
,
ÇETİN O.
,
ALNIAÇIK Ü.
XIII. IBANESS Congress Series on Economics, Business and Management, Tekirdağ, Türkiye, 5 - 06 Ekim 2019, cilt.1, ss.891
Genç Tüketicilerde Eşsizlik İhtiyacı Cinsiyete Göre Farklılaşmakta Mıdır?
KOÇ F.
,
ALNIAÇIK Ü.
,
ÇETİN O.
XI. InternaƟonal Balkan and Near Eastern Social Sciences Congress Serie, Tekirdağ, Türkiye, 9 - 10 Mart 2019, cilt.11, ss.884-890
Reklamlardaki Cinsel Öğelerin Yoğunluğunun Markaya Yönelik Tutum ve Satın Alma Niyeti Üzerindeki Etkisi: TV Reklamları Üzerinde Bir Araştırma
KOÇ F.
,
ALNIAÇIK Ü.
,
ÇETİN O.
IX. IBANESS Congress Series – Edirne / Turkey, Edirne, Türkiye, 29 - 30 Eylül 2018, cilt.9, ss.1101-1108
Öğrencilerin Halkla İlişkiler Mesleğine Yönelik Değerlendirmelerinin Mesleği Yapma Ve Okulu Bırakma Niyetleri Üzerindeki Etkisi
KOÇ F.
,
ALNIAÇIK Ü.
,
ÇETİN O.
,
DOĞRU S.
1. Uluslararası Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Kongresi, 12 - 13 Mayıs 2018
Eğitimde Bütünsel Yaklaşım Üzerine Yükseköğretimde Deneysel Bir Çalışma
YÜCEBALKAN B.
,
ÇETİN O.
,
GÜVENÇ D.
,
DOĞRU S.
ASOS 4. Uluslararası Sosyal Beşeri ve İdari Bilimler Sempozyumu, Antalya, Türkiye, 3 - 05 Mayıs 2018, ss.63
Effects of Higher Education Service Quality on Intention to Adopt the Profession: A Study on Public Relations Students
ALNIAÇIK Ü.
,
KOÇ F.
,
ÇETİN O.
,
DOĞRU S.
International Academic Conference on Social Sciences, Multidisciplinary, Economics, Business andFinance Studies (Global Meeting of Social Science Community), Lisbon, Portekiz, 27 - 29 Kasım 2017, ss.33
CİNSİYET VE ALGILANAN BİREY-MESLEK UYUMUNUN MESLEĞİ YAPMA NİYETİ ÜZERİNDEKİ ETKİSİ: HALKLA İLİŞKİLER ÖĞRENCİLERİ ÜZERİNDE BİR ARAŞTIRMA
KOÇ F.
,
ALNIAÇIK Ü.
,
ÇETİN O.
INTERNATIONAL ACADEMIC RESEARCH CONGRESS(INES 2017), Antalya, Türkiye, 18 - 21 Ekim 2017, ss.1065
Halka İlişkiler Öğrencilerinin Mesleğe Bakışı: Birey-Meslek Uyumu Açısından Bir Değerlendirme
Koç F.
,
Alnıaçık Ü.
,
Çetin O.
,
Aksu B.
International Balkan and Near Eastern Social Sciences Congress Series, Ruse, Bulgaristan, 8 - 09 Nisan 2017, ss.873
KADININ CİNSEL OBJE OLARAK KULLANILDIĞI REKLAMLARIN ALGILANAN ETİK PROBLEM VE REKLAMA YÖNELİK TUTUM ÇERÇEVESİNDE İNCELENMESİ
KOÇ F.
,
ÇETİN O.
,
ALNIAÇIK Ü.
INTERNATIONAL ACADEMIC RESEARCH CONGRESS, Antalya, Türkiye, 3 - 05 Kasım 2016, cilt.1, ss.2408-2413
Kadının Cinsel Obje Olarak Kullanıldığı Reklamların Algılanan Etik Problem ve Reklama Yönelik Tutum Çerçevesinde İncelenmesi
KOÇ F.
,
ÇETİN O.
,
ALNIAÇIK Ü.
1. International Academic Research Congress, Antalya, Türkiye, 3 - 05 Kasım 2016, cilt.1
The Impact Of Perceived Ease Of Use Perceived Usefulness And Perceived Risk on Behavioral Intentions A Study on Online Booking Sites
ÖZBEK V.
,
KOÇ F.
,
ALNIAÇIK Ü.
,
KAŞ E.
,
ÇETİN O.
nternational Balkan and Near Eastern Conference Series (IBANESS), Plovdiv, Bulgaristan, 12 - 13 Mart 2016
ADVERTISING ETHICS: PERCEPTIONS OF SEX APPEALS IN TELEVISION ADVERTISING
KOÇ F.
,
ÇETİN O.
,
ALNIAÇIK Ü.
Global Business Research Congress (GBRC), İstanbul, Türkiye, 26 - 27 Mayıs 2016, cilt.2, ss.692-702
KÜRESEL BARIŞIN SAĞLANMASINDA STK’LARIN KÜLTÜR VE SANAT YOLUYLA ETKİLERİ
ÇOLAK K.
,
ŞAŞİ N.
,
ÇETİN O.
V. Uluslararası Sivil Toplum Kuruluşları Kongresi, Çanakkale, Türkiye, 24 - 26 Ekim 2008, ss.1081-1087
Aile İşletmelerindeki Kültürel Farklılıklarda Paradoks Yönetimi
BALKIR Z. G.
,
ÇOLAK K.
,
ÇETİN O.
2. Aile İşletmeleri Kongresi, İstanbul, Türkiye, 14 - 15 Mayıs 2006, ss.655-664
Kitap & Kitap Bölümleri
THE IMPACT OF PERCEIVED EASE OF USE, PERCEIVED USEFULNESS AND PERCEIVED RISK ON BEHAVIORAL INTENTIONS:A STUDY ON ONLINE BOOKING SITES
ÖZBEK V.
,
KOÇ F.
,
ALNIAÇIK Ü.
,
KAŞ E.
,
ÇETİN O.
Studies on Balkan and Near Eastern Social Sciences, Rasim Yılmaz Günther Löschnigg, Editör, PETER LANG, Frankfurt, ss.29-35, 2017
The Impact Of Perceived Ease Of Use, Perceived Usefulness And Perceived Risk On BehavioralIntentions: A Study On Online Booking Sites
ÖZBEK V.
,
KOÇ F.
,
ALNIAÇIK Ü.
,
KAŞ E.
,
ÇETİN O.
Studies on Balkan and Near Eastern Social Sciences, Rasim Yilmaz, Günther Löschnigg, Editör, Peter Lang GmbH, Frankfurt, ss.29-35, 2017
Metrikler
Daha fazla metrik
Yayın
21
Atıf (Scholar)
13
H-İndeks (Scholar)
2
Atıf (TrDizin)
2
H-İndeks (TrDizin)
1
Atıf (Diğer Toplam)
4
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları