Lect. OKTAY ÇETİN
Home page
Education Information
Research Areas
Academic and Administrative Experience
Publications & Works
Project & Patent & Design
Scientific & Professional Activities
Achievements & Reputation
Announcements & Documents
Contact
Download CV
Türkçe
English
Kocaeli University
Research Information System
Türkçe
Research Information System
Türkçe
Publications & Works
Publication Network
Articles Published in Other Journals
Halkla Ilişkiler Öğrencilerinin Mesleğe Bakışı: Birey-Meslek Uyumu Açısından Bir Değerlendirme
KOÇ F.
,
ALNIAÇIK Ü.
,
ÇETİN O.
Balkan ve Yakın Doğu Sosyal Bilimler Dergisi
, vol.3, pp.1-7, 2017 (Peer-Reviewed Journal)
Moral philosophy ethical judgment and purchase intention perceptions of sex appeals in television advertising
KOÇ F.
,
ÇETİN O.
,
ALNIAÇIK Ü.
Journal of Management, Marketing and Logistics
, vol.3, no.4, pp.346-355, 2016 (Peer-Reviewed Journal)
Bireysel ahlak felsefeleri reklama yönelik etik değerlendirme ve satın alma niyeti televizyon reklamlarında cinselliğin kullanımı
KOÇ F.
,
ÇETİN O.
,
ALNIAÇIK Ü.
Journal of Management, Marketing and Logistic
, vol.3, pp.346-355, 2016 (Peer-Reviewed Journal)
Refereed Congress / Symposium Publications in Proceedings
ŞEHİR İMAJININ AİDİYET ÜZERİNDEKİ ETKİSİ: KANDIRA ÖRNEĞİ
KOÇ F.
,
ÇETİN O.
,
ALNIAÇIK Ü.
International Marmara Social Sciences Congress (Autumn), Kocaeli, Turkey, 1 - 03 November 2019, pp.452-460
Şehire ve Şehirde Yaşayanlara Yönelik Algının Davranışsal Niyetler Üzerindeki Etkisi: Kandıra İlçesi Örneği
KOÇ F.
,
ÇETİN O.
,
ALNIAÇIK Ü.
XIII. IBANESS Congress Series on Economics, Business and Management, Tekirdağ, Turkey, 5 - 06 October 2019, vol.1, pp.891
Genç Tüketicilerde Eşsizlik İhtiyacı Cinsiyete Göre Farklılaşmakta Mıdır?
KOÇ F.
,
ALNIAÇIK Ü.
,
ÇETİN O.
XI. InternaƟonal Balkan and Near Eastern Social Sciences Congress Serie, Tekirdağ, Turkey, 9 - 10 March 2019, vol.11, pp.884-890
Reklamlardaki Cinsel Öğelerin Yoğunluğunun Markaya Yönelik Tutum ve Satın Alma Niyeti Üzerindeki Etkisi: TV Reklamları Üzerinde Bir Araştırma
KOÇ F.
,
ALNIAÇIK Ü.
,
ÇETİN O.
IX. IBANESS Congress Series – Edirne / Turkey, Edirne, Turkey, 29 - 30 September 2018, vol.9, pp.1101-1108
Öğrencilerin Halkla İlişkiler Mesleğine Yönelik Değerlendirmelerinin Mesleği Yapma Ve Okulu Bırakma Niyetleri Üzerindeki Etkisi
KOÇ F.
,
ALNIAÇIK Ü.
,
ÇETİN O.
,
DOĞRU S.
1. Uluslararası Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Kongresi, 12 - 13 May 2018
Eğitimde Bütünsel Yaklaşım Üzerine Yükseköğretimde Deneysel Bir Çalışma
YÜCEBALKAN B.
,
ÇETİN O.
,
GÜVENÇ D.
,
DOĞRU S.
ASOS 4. Uluslararası Sosyal Beşeri ve İdari Bilimler Sempozyumu, Antalya, Turkey, 3 - 05 May 2018, pp.63
Effects of Higher Education Service Quality on Intention to Adopt the Profession: A Study on Public Relations Students
ALNIAÇIK Ü.
,
KOÇ F.
,
ÇETİN O.
,
DOĞRU S.
International Academic Conference on Social Sciences, Multidisciplinary, Economics, Business andFinance Studies (Global Meeting of Social Science Community), Lisbon, Portugal, 27 - 29 November 2017, pp.33
CİNSİYET VE ALGILANAN BİREY-MESLEK UYUMUNUN MESLEĞİ YAPMA NİYETİ ÜZERİNDEKİ ETKİSİ: HALKLA İLİŞKİLER ÖĞRENCİLERİ ÜZERİNDE BİR ARAŞTIRMA
KOÇ F.
,
ALNIAÇIK Ü.
,
ÇETİN O.
INTERNATIONAL ACADEMIC RESEARCH CONGRESS(INES 2017), Antalya, Turkey, 18 - 21 October 2017, pp.1065
Halka İlişkiler Öğrencilerinin Mesleğe Bakışı: Birey-Meslek Uyumu Açısından Bir Değerlendirme
Koç F.
,
Alnıaçık Ü.
,
Çetin O.
,
Aksu B.
International Balkan and Near Eastern Social Sciences Congress Series, Ruse, Bulgaria, 8 - 09 April 2017, pp.873
KADININ CİNSEL OBJE OLARAK KULLANILDIĞI REKLAMLARIN ALGILANAN ETİK PROBLEM VE REKLAMA YÖNELİK TUTUM ÇERÇEVESİNDE İNCELENMESİ
KOÇ F.
,
ÇETİN O.
,
ALNIAÇIK Ü.
INTERNATIONAL ACADEMIC RESEARCH CONGRESS, Antalya, Turkey, 3 - 05 November 2016, vol.1, pp.2408-2413
Kadının Cinsel Obje Olarak Kullanıldığı Reklamların Algılanan Etik Problem ve Reklama Yönelik Tutum Çerçevesinde İncelenmesi
KOÇ F.
,
ÇETİN O.
,
ALNIAÇIK Ü.
1. International Academic Research Congress, Antalya, Turkey, 3 - 05 November 2016, vol.1
The Impact Of Perceived Ease Of Use Perceived Usefulness And Perceived Risk on Behavioral Intentions A Study on Online Booking Sites
ÖZBEK V.
,
KOÇ F.
,
ALNIAÇIK Ü.
,
KAŞ E.
,
ÇETİN O.
nternational Balkan and Near Eastern Conference Series (IBANESS), Plovdiv, Bulgaria, 12 - 13 March 2016
ADVERTISING ETHICS: PERCEPTIONS OF SEX APPEALS IN TELEVISION ADVERTISING
KOÇ F.
,
ÇETİN O.
,
ALNIAÇIK Ü.
Global Business Research Congress (GBRC), İstanbul, Turkey, 26 - 27 May 2016, vol.2, pp.692-702
KÜRESEL BARIŞIN SAĞLANMASINDA STK’LARIN KÜLTÜR VE SANAT YOLUYLA ETKİLERİ
ÇOLAK K.
,
ŞAŞİ N.
,
ÇETİN O.
V. Uluslararası Sivil Toplum Kuruluşları Kongresi, Çanakkale, Turkey, 24 - 26 October 2008, pp.1081-1087
Aile İşletmelerindeki Kültürel Farklılıklarda Paradoks Yönetimi
BALKIR Z. G.
,
ÇOLAK K.
,
ÇETİN O.
2. Aile İşletmeleri Kongresi, İstanbul, Turkey, 14 - 15 May 2006, pp.655-664
Books & Book Chapters
THE IMPACT OF PERCEIVED EASE OF USE, PERCEIVED USEFULNESS AND PERCEIVED RISK ON BEHAVIORAL INTENTIONS:A STUDY ON ONLINE BOOKING SITES
ÖZBEK V.
,
KOÇ F.
,
ALNIAÇIK Ü.
,
KAŞ E.
,
ÇETİN O.
in: Studies on Balkan and Near Eastern Social Sciences, Rasim Yılmaz Günther Löschnigg, Editor, PETER LANG, Frankfurt, pp.29-35, 2017
The Impact Of Perceived Ease Of Use, Perceived Usefulness And Perceived Risk On BehavioralIntentions: A Study On Online Booking Sites
ÖZBEK V.
,
KOÇ F.
,
ALNIAÇIK Ü.
,
KAŞ E.
,
ÇETİN O.
in: Studies on Balkan and Near Eastern Social Sciences, Rasim Yilmaz, Günther Löschnigg, Editor, Peter Lang GmbH, Frankfurt, pp.29-35, 2017
Metrics
More metrics
Publication
21
Citation (Scholar)
13
H-Index (Scholar)
2
Citiation (TrDizin)
2
H-Index (TrDizin)
1
Citiation (Sum Other)
4
UN Sustainable Development Goals