Öğr. Gör. OKTAY ÇETİN


Kandıra Meslek Yüksekokulu, Pazarlama ve Reklamcılık

Halkla İlişkiler ve Tanıtım Programı


WoS Araştırma Alanları: Sosyal Bilimler (Soc)


Avesis Araştırma Alanları: Sosyal ve Beşeri Bilimler

Metrikler

Yayın

22

Yayın (WoS)

2

Yayın (Scopus)

1

Atıf (Scholar)

22

H-İndeks (Scholar)

2

Atıf (TrDizin)

2

H-İndeks (TrDizin)

1

Atıf (Diğer Toplam)

4

Açık Erişim

1
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları

Eğitim Bilgileri

2005 - 2007

2005 - 2007

Yüksek Lisans

Kocaeli Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Türkiye

1992 - 1996

1992 - 1996

Lisans

Anadolu Üniversitesi, İletişim Bilimleri Fakültesi, Basım Ve Yayımcılık Bölümü, Türkiye

Araştırma Alanları

Sosyal ve Beşeri Bilimler

Akademik Ünvanlar / Görevler

2005 - Devam Ediyor

2005 - Devam Ediyor

Öğretim Görevlisi

Kocaeli Üniversitesi, Kandıra Meslek Yüksekokulu, Pazarlama Ve Reklamcılık Bölümü

Yönetimsel Görevler

2015 - Devam Ediyor

2015 - Devam Ediyor

MYO Müdür Yardımcısı

Kocaeli Üniversitesi, Kandıra Meslek Yüksekokulu

2015 - Devam Ediyor

2015 - Devam Ediyor

Bölüm Başkanı

Kocaeli Üniversitesi, Kandıra Meslek Yüksekokulu, Pazarlama Ve Reklamcılık Bölümü

2005 - 2006

2005 - 2006

MYO Müdür Yardımcısı

Kocaeli Üniversitesi, Kandıra Meslek Yüksekokulu, Pazarlama Ve Reklamcılık Bölümü

2004 - 2005

2004 - 2005

Bölüm Başkan Yardımcısı

Kocaeli Üniversitesi, Kandıra Meslek Yüksekokulu, Pazarlama Ve Reklamcılık Bölümü

Akademi Dışı Deneyim

1999 - 2001

1999 - 2001

Müdür Yrd.

Migros Türk TAŞ, Müdür Yrd.

1998 - 1999

1998 - 1999

Sayfa Sekreterliği

Olay Gazetesi, Sayfa Sekreterliği

1997 - 1998

1997 - 1998

Sayfa Sekreterliği

Bursa Hakimiyet Gazetesi, Sayfa Sekreterliği

Verdiği Dersler

Ön Lisans

Ön Lisans

Proje I

İletişim

Sosyal medya

Fotoğfarçılık

Makaleler

Tümü (4)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (1)
ESCI (1)
Scopus (1)
TRDizin (1)
Diğer Yayınlar (3)

Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler

2019

2019

1. ŞEHİR İMAJININ AİDİYET ÜZERİNDEKİ ETKİSİ: KANDIRA ÖRNEĞİ

KOÇ F., ÇETİN O., ALNIAÇIK Ü.

International Marmara Social Sciences Congress (Autumn), Kocaeli, Türkiye, 1 - 03 Kasım 2019, ss.452-460, (Tam Metin Bildiri)

2019

2019

2. Şehire ve Şehirde Yaşayanlara Yönelik Algının Davranışsal Niyetler Üzerindeki Etkisi: Kandıra İlçesi Örneği

KOÇ F., ÇETİN O., ALNIAÇIK Ü.

XIII. IBANESS Congress Series on Economics, Business and Management, Tekirdağ, Türkiye, 5 - 06 Ekim 2019, cilt.1, ss.891, (Özet Bildiri)

2019

2019

3. Genç Tüketicilerde Eşsizlik İhtiyacı Cinsiyete Göre Farklılaşmakta Mıdır?

KOÇ F., ALNIAÇIK Ü., ÇETİN O.

XI. InternaƟonal Balkan and Near Eastern Social Sciences Congress Serie, Tekirdağ, Türkiye, 9 - 10 Mart 2019, cilt.11, ss.884-890, (Tam Metin Bildiri)

2018

2018

4. Reklamlardaki Cinsel Öğelerin Yoğunluğunun Markaya Yönelik Tutum ve Satın Alma Niyeti Üzerindeki Etkisi: TV Reklamları Üzerinde Bir Araştırma

KOÇ F., ALNIAÇIK Ü., ÇETİN O.

IX. IBANESS Congress Series – Edirne / Turkey, Edirne, Türkiye, 29 - 30 Eylül 2018, cilt.9, ss.1101-1108, (Tam Metin Bildiri)

2018

2018

6. Eğitimde Bütünsel Yaklaşım Üzerine Yükseköğretimde Deneysel Bir Çalışma

YÜCEBALKAN B., ÇETİN O., GÜVENÇ D., DOĞRU S.

ASOS 4. Uluslararası Sosyal Beşeri ve İdari Bilimler Sempozyumu, Antalya, Türkiye, 3 - 05 Mayıs 2018, ss.63, (Özet Bildiri)

2017

2017

7. Effects of Higher Education Service Quality on Intention to Adopt the Profession: A Study on Public Relations Students

ALNIAÇIK Ü., KOÇ F., ÇETİN O., DOĞRU S.

International Academic Conference on Social Sciences, Multidisciplinary, Economics, Business andFinance Studies (Global Meeting of Social Science Community), Lisbon, Portekiz, 27 - 29 Kasım 2017, ss.33, (Özet Bildiri)

2017

2017

9. Halka İlişkiler Öğrencilerinin Mesleğe Bakışı: Birey-Meslek Uyumu Açısından Bir Değerlendirme

Koç F., Alnıaçık Ü., Çetin O., Aksu B.

International Balkan and Near Eastern Social Sciences Congress Series, Ruse, Bulgaristan, 8 - 09 Nisan 2017, ss.873, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

2016

2016

10. KADININ CİNSEL OBJE OLARAK KULLANILDIĞI REKLAMLARIN ALGILANAN ETİK PROBLEM VE REKLAMA YÖNELİK TUTUM ÇERÇEVESİNDE İNCELENMESİ

KOÇ F., ÇETİN O., ALNIAÇIK Ü.

INTERNATIONAL ACADEMIC RESEARCH CONGRESS, Antalya, Türkiye, 3 - 05 Kasım 2016, cilt.1, ss.2408-2413, (Tam Metin Bildiri)

2016

2016

11. Kadının Cinsel Obje Olarak Kullanıldığı Reklamların Algılanan Etik Problem ve Reklama Yönelik Tutum Çerçevesinde İncelenmesi

KOÇ F., ÇETİN O., ALNIAÇIK Ü.

1. International Academic Research Congress, Antalya, Türkiye, 3 - 05 Kasım 2016, cilt.1, (Tam Metin Bildiri)

2016

2016

12. The Impact Of Perceived Ease Of Use Perceived Usefulness And Perceived Risk on Behavioral Intentions A Study on Online Booking Sites

ÖZBEK V., KOÇ F., ALNIAÇIK Ü., KAŞ E., ÇETİN O.

nternational Balkan and Near Eastern Conference Series (IBANESS), Plovdiv, Bulgaristan, 12 - 13 Mart 2016, (Özet Bildiri)

2016

2016

13. ADVERTISING ETHICS: PERCEPTIONS OF SEX APPEALS IN TELEVISION ADVERTISING

KOÇ F., ÇETİN O., ALNIAÇIK Ü.

Global Business Research Congress (GBRC), İstanbul, Türkiye, 26 - 27 Mayıs 2016, cilt.2, ss.692-702, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma identifier

2008

2008

14. KÜRESEL BARIŞIN SAĞLANMASINDA STK’LARIN KÜLTÜR VE SANAT YOLUYLA ETKİLERİ

ÇOLAK K., ŞAŞİ N., ÇETİN O.

V. Uluslararası Sivil Toplum Kuruluşları Kongresi, Çanakkale, Türkiye, 24 - 26 Ekim 2008, ss.1081-1087, (Tam Metin Bildiri)

2006

2006

15. Aile İşletmelerindeki Kültürel Farklılıklarda Paradoks Yönetimi

BALKIR Z. G., ÇOLAK K., ÇETİN O.

2. Aile İşletmeleri Kongresi, İstanbul, Türkiye, 14 - 15 Mayıs 2006, ss.655-664, (Tam Metin Bildiri)

Kitaplar

2017

2017

1. THE IMPACT OF PERCEIVED EASE OF USE, PERCEIVED USEFULNESS AND PERCEIVED RISK ON BEHAVIORAL INTENTIONS:A STUDY ON ONLINE BOOKING SITES

ÖZBEK V., KOÇ F., ALNIAÇIK Ü., KAŞ E., ÇETİN O.

Studies on Balkan and Near Eastern Social Sciences, Rasim Yılmaz Günther Löschnigg, Editör, PETER LANG, Frankfurt, ss.29-35, 2017

2017

2017

2. The Impact Of Perceived Ease Of Use, Perceived Usefulness And Perceived Risk On BehavioralIntentions: A Study On Online Booking Sites

ÖZBEK V., KOÇ F., ALNIAÇIK Ü., KAŞ E., ÇETİN O.

Studies on Balkan and Near Eastern Social Sciences, Rasim Yilmaz, Günther Löschnigg, Editör, Peter Lang GmbH, Frankfurt, ss.29-35, 2017