Eğitim Bilgileri
2005 - 2007
2005 - 2007Yüksek Lisans
Kocaeli Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Türkiye
1992 - 1996
1992 - 1996Lisans
Anadolu Üniversitesi, İletişim Bilimleri Fakültesi, Basım Ve Yayımcılık Bölümü, Türkiye
Araştırma Alanları
Sosyal ve Beşeri Bilimler
Akademik Ünvanlar / Görevler
2005 - Devam Ediyor
2005 - Devam EdiyorÖğretim Görevlisi
Kocaeli Üniversitesi, Kandıra Meslek Yüksekokulu, Pazarlama Ve Reklamcılık Bölümü
Yönetimsel Görevler
2015 - Devam Ediyor
2015 - Devam EdiyorMYO Müdür Yardımcısı
Kocaeli Üniversitesi, Kandıra Meslek Yüksekokulu
2015 - Devam Ediyor
2015 - Devam EdiyorBölüm Başkanı
Kocaeli Üniversitesi, Kandıra Meslek Yüksekokulu, Pazarlama Ve Reklamcılık Bölümü
2005 - 2006
2005 - 2006MYO Müdür Yardımcısı
Kocaeli Üniversitesi, Kandıra Meslek Yüksekokulu, Pazarlama Ve Reklamcılık Bölümü
2004 - 2005
2004 - 2005Bölüm Başkan Yardımcısı
Kocaeli Üniversitesi, Kandıra Meslek Yüksekokulu, Pazarlama Ve Reklamcılık Bölümü
Akademi Dışı Deneyim
1999 - 2001
1999 - 2001Müdür Yrd.
Migros Türk TAŞ, Müdür Yrd.
1998 - 1999
1998 - 1999Sayfa Sekreterliği
Olay Gazetesi, Sayfa Sekreterliği
1997 - 1998
1997 - 1998Sayfa Sekreterliği
Bursa Hakimiyet Gazetesi, Sayfa Sekreterliği
Makaleler
Tümü (4)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (1)
ESCI (1)
Scopus (1)
TRDizin (1)
Diğer Yayınlar (3)
2025
20251. The Effect of Inspection on Competition in Maritime Transportation: An Analysis of Oil Tankers
Yalnız T., ÇETİN O., Yalnız Z.
Journal of Eta Maritime Science
, cilt.13, sa.2, ss.144-157, 2025 (ESCI)
2017
20172. Halkla Ilişkiler Öğrencilerinin Mesleğe Bakışı: Birey-Meslek Uyumu Açısından Bir Değerlendirme
KOÇ F., ALNIAÇIK Ü., ÇETİN O.
Balkan ve Yakın Doğu Sosyal Bilimler Dergisi , cilt.3, ss.1-7, 2017 (Hakemli Dergi)
2016
20163. Moral philosophy ethical judgment and purchase intention perceptions of sex appeals in television advertising
KOÇ F., ÇETİN O., ALNIAÇIK Ü.
Journal of Management, Marketing and Logistics , cilt.3, sa.4, ss.346-355, 2016 (Hakemli Dergi)
2016
20164. Bireysel ahlak felsefeleri reklama yönelik etik değerlendirme ve satın alma niyeti televizyon reklamlarında cinselliğin kullanımı
KOÇ F., ÇETİN O., ALNIAÇIK Ü.
Journal of Management, Marketing and Logistic , cilt.3, ss.346-355, 2016 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
2019
20191. ŞEHİR İMAJININ AİDİYET ÜZERİNDEKİ ETKİSİ: KANDIRA ÖRNEĞİ
KOÇ F., ÇETİN O., ALNIAÇIK Ü.
International Marmara Social Sciences Congress (Autumn), Kocaeli, Türkiye, 1 - 03 Kasım 2019, ss.452-460, (Tam Metin Bildiri)
2019
20192. Şehire ve Şehirde Yaşayanlara Yönelik Algının Davranışsal Niyetler Üzerindeki Etkisi: Kandıra İlçesi Örneği
KOÇ F., ÇETİN O., ALNIAÇIK Ü.
XIII. IBANESS Congress Series on Economics, Business and Management, Tekirdağ, Türkiye, 5 - 06 Ekim 2019, cilt.1, ss.891, (Özet Bildiri)
2019
20193. Genç Tüketicilerde Eşsizlik İhtiyacı Cinsiyete Göre Farklılaşmakta Mıdır?
KOÇ F., ALNIAÇIK Ü., ÇETİN O.
XI. InternaƟonal Balkan and Near Eastern Social Sciences Congress Serie, Tekirdağ, Türkiye, 9 - 10 Mart 2019, cilt.11, ss.884-890, (Tam Metin Bildiri)
2018
20184. Reklamlardaki Cinsel Öğelerin Yoğunluğunun Markaya Yönelik Tutum ve Satın Alma Niyeti Üzerindeki Etkisi: TV Reklamları Üzerinde Bir Araştırma
KOÇ F., ALNIAÇIK Ü., ÇETİN O.
IX. IBANESS Congress Series – Edirne / Turkey, Edirne, Türkiye, 29 - 30 Eylül 2018, cilt.9, ss.1101-1108, (Tam Metin Bildiri)
2018
20185. Öğrencilerin Halkla İlişkiler Mesleğine Yönelik Değerlendirmelerinin Mesleği Yapma Ve Okulu Bırakma Niyetleri Üzerindeki Etkisi
KOÇ F., ALNIAÇIK Ü., ÇETİN O., DOĞRU S.
1. Uluslararası Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Kongresi, 12 - 13 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)
2018
20186. Eğitimde Bütünsel Yaklaşım Üzerine Yükseköğretimde Deneysel Bir Çalışma
YÜCEBALKAN B., ÇETİN O., GÜVENÇ D., DOĞRU S.
ASOS 4. Uluslararası Sosyal Beşeri ve İdari Bilimler Sempozyumu, Antalya, Türkiye, 3 - 05 Mayıs 2018, ss.63, (Özet Bildiri)
2017
20177. Effects of Higher Education Service Quality on Intention to Adopt the Profession: A Study on Public Relations Students
ALNIAÇIK Ü., KOÇ F., ÇETİN O., DOĞRU S.
International Academic Conference on Social Sciences, Multidisciplinary, Economics, Business andFinance Studies (Global Meeting of Social Science Community), Lisbon, Portekiz, 27 - 29 Kasım 2017, ss.33, (Özet Bildiri)
2017
20178. CİNSİYET VE ALGILANAN BİREY-MESLEK UYUMUNUN MESLEĞİ YAPMA NİYETİ ÜZERİNDEKİ ETKİSİ: HALKLA İLİŞKİLER ÖĞRENCİLERİ ÜZERİNDE BİR ARAŞTIRMA
KOÇ F., ALNIAÇIK Ü., ÇETİN O.
INTERNATIONAL ACADEMIC RESEARCH CONGRESS(INES 2017), Antalya, Türkiye, 18 - 21 Ekim 2017, ss.1065, (Özet Bildiri)
2017
20179. Halka İlişkiler Öğrencilerinin Mesleğe Bakışı: Birey-Meslek Uyumu Açısından Bir Değerlendirme
Koç F., Alnıaçık Ü., Çetin O., Aksu B.
International Balkan and Near Eastern Social Sciences Congress Series, Ruse, Bulgaristan, 8 - 09 Nisan 2017, ss.873, (Özet Bildiri)
2016
201610. KADININ CİNSEL OBJE OLARAK KULLANILDIĞI REKLAMLARIN ALGILANAN ETİK PROBLEM VE REKLAMA YÖNELİK TUTUM ÇERÇEVESİNDE İNCELENMESİ
KOÇ F., ÇETİN O., ALNIAÇIK Ü.
INTERNATIONAL ACADEMIC RESEARCH CONGRESS, Antalya, Türkiye, 3 - 05 Kasım 2016, cilt.1, ss.2408-2413, (Tam Metin Bildiri)
2016
201611. Kadının Cinsel Obje Olarak Kullanıldığı Reklamların Algılanan Etik Problem ve Reklama Yönelik Tutum Çerçevesinde İncelenmesi
KOÇ F., ÇETİN O., ALNIAÇIK Ü.
1. International Academic Research Congress, Antalya, Türkiye, 3 - 05 Kasım 2016, cilt.1, (Tam Metin Bildiri)
2016
201612. The Impact Of Perceived Ease Of Use Perceived Usefulness And Perceived Risk on Behavioral Intentions A Study on Online Booking Sites
ÖZBEK V., KOÇ F., ALNIAÇIK Ü., KAŞ E., ÇETİN O.
nternational Balkan and Near Eastern Conference Series (IBANESS), Plovdiv, Bulgaristan, 12 - 13 Mart 2016, (Özet Bildiri)
2016
201613. ADVERTISING ETHICS: PERCEPTIONS OF SEX APPEALS IN TELEVISION ADVERTISING
KOÇ F., ÇETİN O., ALNIAÇIK Ü.
Global Business Research Congress (GBRC), İstanbul, Türkiye, 26 - 27 Mayıs 2016, cilt.2, ss.692-702, (Tam Metin Bildiri)
2008
200814. KÜRESEL BARIŞIN SAĞLANMASINDA STK’LARIN KÜLTÜR VE SANAT YOLUYLA ETKİLERİ
ÇOLAK K., ŞAŞİ N., ÇETİN O.
V. Uluslararası Sivil Toplum Kuruluşları Kongresi, Çanakkale, Türkiye, 24 - 26 Ekim 2008, ss.1081-1087, (Tam Metin Bildiri)
2006
200615. Aile İşletmelerindeki Kültürel Farklılıklarda Paradoks Yönetimi
BALKIR Z. G., ÇOLAK K., ÇETİN O.
2. Aile İşletmeleri Kongresi, İstanbul, Türkiye, 14 - 15 Mayıs 2006, ss.655-664, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar
2017
20171. THE IMPACT OF PERCEIVED EASE OF USE, PERCEIVED USEFULNESS AND PERCEIVED RISK ON BEHAVIORAL INTENTIONS:A STUDY ON ONLINE BOOKING SITES
ÖZBEK V., KOÇ F., ALNIAÇIK Ü., KAŞ E., ÇETİN O.
Studies on Balkan and Near Eastern Social Sciences, Rasim Yılmaz Günther Löschnigg, Editör, PETER LANG, Frankfurt, ss.29-35, 2017
2017
20172. The Impact Of Perceived Ease Of Use, Perceived Usefulness And Perceived Risk On BehavioralIntentions: A Study On Online Booking Sites
ÖZBEK V., KOÇ F., ALNIAÇIK Ü., KAŞ E., ÇETİN O.
Studies on Balkan and Near Eastern Social Sciences, Rasim Yilmaz, Günther Löschnigg, Editör, Peter Lang GmbH, Frankfurt, ss.29-35, 2017