Eğitim Bilgileri
2021 - Devam Ediyor
2021 - Devam EdiyorDoktora
Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Sınıf Eğitimi, Türkiye
2024 - 2025
2024 - 2025Doktora
Universitaet zu Köln, Faculty of Mathematics and Natural Sciences, Faculty of Mathematics and Natural Sciences, Almanya
2017 - 2021
2017 - 2021Yüksek Lisans
Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Sınıf Eğitimi, Türkiye
2013 - 2017
2013 - 2017Lisans
Erciyes Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim, Türkiye
Yaptığı Tezler
2021
2021Yüksek Lisans
Fen bilimleri dersi odaklı öğrenci sorumluluk ölçeğinin geliştirilmesi ve ilkokul öğrencilerinin sorumluluk düzeylerinin belirlenmesi
Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Temel Eğitim
Yabancı Diller
B2 Orta Üstü
B2 Orta Üstüİngilizce
A1 Başlangıç
A1 BaşlangıçAlmanca
Sertifika, Kurs ve Eğitimler
2024
2024Kippunkte im Klimasystem
Çevre ve Sürdürülebilirlik
University of Cologne
2024
2024Deutsch Allgemeinsprache A1
Yabancı Dil
University of Cologne
2023
2023Eğitsel Veri Madenciliği
Veri Analizi
TÜBİTAK
2021
2021Metaanaliz ile Reliability Generalization
Veri Analizi
TUBİTAK
2015
20151601-TÜBİTAK Yenilik ve Girişimcilik Alanlarında Kapasite Artırılmasına Yönelik Destek Programı
Girişimcilik
TUBİTAK
Araştırma Alanları
Sınıf Öğretmenliği
Öğretmen Eğitimi
Akademik Ünvanlar / Görevler
2022 - Devam Ediyor
2022 - Devam EdiyorAraştırma Görevlisi
Kocaeli Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim
Akademi Dışı Deneyim
2018 - 2021
2018 - 2021Sınıf Öğretmeni
Milli Eğitim Müdürlüğü, İlkokul, İlkokul, Sınıf Öğretmeni
Makaleler
Tümü (3)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (1)
Scopus (1)
Diğer Yayınlar (2)
2024
20241. Science lesson-focused responsibility levels of primary school pupils
Açıkgöz S. N., Güler M. P. D.
Journal of Turkish Science Education
, cilt.21, sa.4, 2024 (Scopus)
2021
20212. The Science Course-Focused Responsibility Scale Towards Primary School Students’: Study of the Validity and Reliability
Açıkgöz S. N., Demirci Güler M. P.
Education Quarterly Reviews
, cilt.4, ss.637-650, 2021 (Hakemli Dergi)
2019
20193. Examination of the Science Course Curriculum of the Year 2018 in Terms of Including Lesson Outcomes Regarding Responsibility
Guler M. P. D., Acikgoz S. N.
JOURNAL OF QUALITATIVE RESEARCH IN EDUCATION-EGITIMDE NITEL ARASTIRMALAR DERGISI
, cilt.7, sa.1, ss.391-419, 2019 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
2018
20181. 2018 Yılı Fen Bilimleri Dersi Öğretim Programının Sosyal Sorumluluk Kazanımlarına Yer Vermesi Bakımından İncelenmesi
Demirci Güler M. P., Açıkgöz S. N.
17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu (USOS-2018), Ankara, Türkiye, 11 - 14 Nisan 2018, ss.558-559, (Özet Bildiri)
Kongre ve Sempozyum Katılımı Faaliyetleri
21 Mayıs 2024 - 24 Mayıs 2024
21 Mayıs 2024 - 24 Mayıs 2024International Ejer Congress 2024
Katılımcı
Kocaeli-Türkiye
12 Kasım 2021 - 14 Kasım 2021
12 Kasım 2021 - 14 Kasım 2021Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu (USOS-2021)
İzleyici / Dinleyici
Ankara-Türkiye
11 Ekim 2018 - 13 Ekim 2018
11 Ekim 2018 - 13 Ekim 20187. Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu
İzleyici / Dinleyici
Kırşehir-Türkiye
11 Nisan 2018 - 14 Nisan 2018
11 Nisan 2018 - 14 Nisan 2018
17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyum
Katılımcı
Ankara-Türkiye
04 Nisan 2018 - 07 Nisan 2018
04 Nisan 2018 - 07 Nisan 2018