Yayınlar & Eserler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

Yapay Zeka Pazarlaması ve Yapay Zeka Algoritmaları: Domino's Pizza Yapay Zeka Uygulamaları

9.Uluslararası İletişim Günleri/Dijital Çağda İletişim Çalışmaları Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2022, ss.537-552

Dijital Ortam Kullanıcılarının Dijital Kimlik Algısı ve İzlenim Yönetimi Üzerine Bir Araştırma

6th Cultural Informatics, Communication and Media Studies Conference, İzmir, Türkiye, 25 - 27 Ekim 2022, ss.37

Jung'un Kolektif Bilinçdışı Kavramı Doğrultusunda Zeytin Ağacı Filminin Analizi

9.Uluslararası Akademik Araştırmalar Kongresi, Elazığ, Türkiye, 27 - 29 Eylül 2022, ss.52

Digital Transformation of Societies with the Use of Digital Identity: A Case Study in Turkey

International Association for Computer Information Systems - Europe 2022, Warszawa, Polonya, 23 Haziran 2022, ss.15-16

Dijital Ortamlarda Kişilerarası İletişim ve İzlenim Yönetimi: Tiktok Üzerine Bir İnceleme

5.Kültürel Bilişim, İletişim ve Medya Çalışmaları Konferansı, İzmir, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2022, ss.37

Digital Identity and Digital Society: The Case of Ukraine

18th Communication in the Millenium, Türkiye, 26 - 27 Ekim 2021, ss.183-193

Dijital Kimliklerin ve The Circle Filminin Goffman'ın Benlik Sunumu Kuramı Bağlamında Analizi

4th Cultural Informatic,Communication&Media Studies, İzmir, Türkiye, 20 - 21 Mayıs 2021, ss.51-52

Jung’un Arketip Kavramı Doğrultusunda Apple ve Samsung Reklamlarının Analizi

1.Uluslararası Şişli Bilim Kongresi., 24 - 25 Ekim 2019, ss.463-482

Duygusal Zekanın Kurumların Başarısına Etkisi

15.Ulusal İşletmecilik Kongresi, İstanbul, Türkiye, 26 - 28 Mayıs 2016

Çocuğun Kişilerarası İletişim Becerilerinin Geliştirilmesinde Ailenin Rolü

IV. Türkiye Lisansüstü Çalışmalar Kongresi, Kütahya, Türkiye, 14 - 17 Mayıs 2015

Kitap & Kitap Bölümleri

Yapay Zekâ ve İletişim

Çizgi Kitabevi, Konya, 2024

Türkiye'de Dijital Kimlik ve Dijital Gözetim Üzerine Bir Değerlendirme

Dijital Çağda Medya, Köseoğlu Aslı, Editör, Eğitim Yayınevi, İstanbul, ss.67-86, 2023

Dijital Kimlik ve İzlenim Yönetimi

Çizgi Kitabevi, İstanbul, 2022

Yeni Kişilerarası İletişim Kavramları Olarak Dijital Beden Dili ve Yapay Empati

Dijital İletişim-Fırsatlar ve Tehditler, Silsüpür, Özer, Editör, Eğitim Yayınevi, İstanbul, ss.55-72, 2022

Halkla İlişkiler Alanında Yapay Zeka Dinamikleri

İletişim ve Medya Alanında Uluslararası Araştırmalar IX, Dr.Öğr.Üyesi Abdülhakim Bahadır Darı, Editör, Eğitim Yayınevi, Konya, ss.69-88, 2022

Türkiye'de Kişilerarası İletişim Çalışmaları Üzerine Bir İnceleme

A'dan Z'ye İletişim Çalışmaları 7, Çiftçi, Hasan; Ilgın, Hicran Özlem, Editör, İksad Yayınevi, Ankara, ss.49-66, 2022

A Research on Perceptions of Health News of Individuals Who Lived in Istanbul in the COVID-19 Process

Handbook of Research on Digital Citizenship and Management During Crises, Öngün, Erdem; Pembecioğlu, Nilüfer; Gündüz Uğur, Editör, IGI GLOBAL, Pennsylvania, ss.339-361, 2022

Yapay Zeka ve Yeni İletişim Teknolojileri

A'dan Z'ye İletişim Çalışmaları 6, Balcı, Şükrü, Çiftçi, Hasan, Editör, İksad Yayınevi, Ankara, ss.61-76, 2022

Haribo Reklamlarının Transaksiyonel Analiz ve Göstergebilim Bağlamında İncelenmesi

İletişim Çalışmaları 2022, İşman, Aytekin;Özgür,Aydın Ziya; Adıgüzel,Yusuf;Çötok-Akıncı,Nesrin; Çiftçi,Dilan;Öztunç, Mustafa, Editör, Eğitim Yayınevi, İstanbul, ss.75-91, 2022

Dijital Kimlik ve Metaverse: Dijital Oyunlar Üzerine Bir Değerlendirme

Alternatif Dijital Evren Metaverse-II "Reklam,Pazarlama, Marka ve İşletme Yönetimi", Güven, Ahmet; Tam, Mehmet Sinan, Editör, NEÜ Yayınları, Konya, ss.283-304, 2022

Yeni Bir İletişim Teknolojisi Olarak Dijital Kimlikler ve Dijital Kimlik Uygulamaları

Dijital Medyanın Toplumsal Dinamikleri, Çaycı, Ayşegül Elif; Çaycı, Berk, Editör, Eğitim Yayınevi, Konya, ss.175-190, 2021

Jung’un Arketip Kavramı Doğrultusunda Apple ve Samsung Reklamlarının Analizi

Sosyal Bilimler Alanında Akademik Çalışmalar 3, Prof. Dr. Hasan Babacan, Editör, Gece Yayınevi, Ankara, ss.463-482, 2020

Metrikler

Yayın

41

H-İndeks (WoS)

2
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları