Yayınlar & Eserler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

Yapay Zeka Pazarlaması ve Yapay Zeka Algoritmaları: Domino's Pizza Yapay Zeka Uygulamaları

9.Uluslararası İletişim Günleri/Dijital Çağda İletişim Çalışmaları Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2022, ss.537-552

Dijital Ortam Kullanıcılarının Dijital Kimlik Algısı ve İzlenim Yönetimi Üzerine Bir Araştırma

6th Cultural Informatics, Communication and Media Studies Conference, İzmir, Türkiye, 25 - 27 Ekim 2022, ss.37

Jung'un Kolektif Bilinçdışı Kavramı Doğrultusunda Zeytin Ağacı Filminin Analizi

9.Uluslararası Akademik Araştırmalar Kongresi, Elazığ, Türkiye, 27 - 29 Eylül 2022, ss.52

Digital Transformation of Societies with the Use of Digital Identity: A Case Study in Turkey

International Association for Computer Information Systems - Europe 2022, Warszawa, Polonya, 23 Haziran 2022, ss.15-16

Dijital Ortamlarda Kişilerarası İletişim ve İzlenim Yönetimi: Tiktok Üzerine Bir İnceleme

5.Kültürel Bilişim, İletişim ve Medya Çalışmaları Konferansı, İzmir, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2022, ss.37

Digital Identity and Digital Society: The Case of Ukraine

18th Communication in the Millenium, Türkiye, 26 - 27 Ekim 2021, ss.183-193

Dijital Kimliklerin ve The Circle Filminin Goffman'ın Benlik Sunumu Kuramı Bağlamında Analizi

4th Cultural Informatic,Communication&Media Studies, İzmir, Türkiye, 20 - 21 Mayıs 2021, ss.51-52

Jung’un Arketip Kavramı Doğrultusunda Apple ve Samsung Reklamlarının Analizi

1.Uluslararası Şişli Bilim Kongresi., 24 - 25 Ekim 2019, ss.463-482

Duygusal Zekanın Kurumların Başarısına Etkisi

15.Ulusal İşletmecilik Kongresi, İstanbul, Türkiye, 26 - 28 Mayıs 2016

Çocuğun Kişilerarası İletişim Becerilerinin Geliştirilmesinde Ailenin Rolü

IV. Türkiye Lisansüstü Çalışmalar Kongresi, Kütahya, Türkiye, 14 - 17 Mayıs 2015
Kitaplar

Yapay Zekâ ve İletişim

Çizgi Kitabevi, Konya, 2024

Sosyal Bilimlerde Nitel Araştırma Yöntemleri

Örneklerle Sosyal Bilimlerde Araştırma Yöntemleri, İNCE MUSTAFA, KOÇAK MEVLÜT CAN, Editör, Akademisyen, Ankara, ss.125-145, 2024

Türkiye'de Dijital Kimlik ve Dijital Gözetim Üzerine Bir Değerlendirme

Dijital Çağda Medya, Köseoğlu Aslı, Editör, Eğitim Yayınevi, İstanbul, ss.67-86, 2023

Dijital Kimlik ve İzlenim Yönetimi

Çizgi Kitabevi, İstanbul, 2022

Halkla İlişkiler Alanında Yapay Zeka Dinamikleri

İletişim ve Medya Alanında Uluslararası Araştırmalar IX, Dr.Öğr.Üyesi Abdülhakim Bahadır Darı, Editör, Eğitim Yayınevi, Konya, ss.69-88, 2022

Haribo Reklamlarının Transaksiyonel Analiz ve Göstergebilim Bağlamında İncelenmesi

İletişim Çalışmaları 2022, İşman, Aytekin;Özgür,Aydın Ziya; Adıgüzel,Yusuf;Çötok-Akıncı,Nesrin; Çiftçi,Dilan;Öztunç, Mustafa, Editör, Eğitim Yayınevi, İstanbul, ss.75-91, 2022

Yeni Kişilerarası İletişim Kavramları Olarak Dijital Beden Dili ve Yapay Empati

Dijital İletişim-Fırsatlar ve Tehditler, Silsüpür, Özer, Editör, Eğitim Yayınevi, İstanbul, ss.55-72, 2022

Yapay Zeka ve Yeni İletişim Teknolojileri

A'dan Z'ye İletişim Çalışmaları 6, Balcı, Şükrü, Çiftçi, Hasan, Editör, İksad Yayınevi, Ankara, ss.61-76, 2022

Türkiye'de Kişilerarası İletişim Çalışmaları Üzerine Bir İnceleme

A'dan Z'ye İletişim Çalışmaları 7, Çiftçi, Hasan; Ilgın, Hicran Özlem, Editör, İksad Yayınevi, Ankara, ss.49-66, 2022

Dijital Kimlik ve Metaverse: Dijital Oyunlar Üzerine Bir Değerlendirme

Alternatif Dijital Evren Metaverse-II "Reklam,Pazarlama, Marka ve İşletme Yönetimi", Güven, Ahmet; Tam, Mehmet Sinan, Editör, NEÜ Yayınları, Konya, ss.283-304, 2022

A Research on Perceptions of Health News of Individuals Who Lived in Istanbul in the COVID-19 Process

Handbook of Research on Digital Citizenship and Management During Crises, Öngün, Erdem; Pembecioğlu, Nilüfer; Gündüz Uğur, Editör, IGI GLOBAL, Pennsylvania, ss.339-361, 2022

Yeni Bir İletişim Teknolojisi Olarak Dijital Kimlikler ve Dijital Kimlik Uygulamaları

Dijital Medyanın Toplumsal Dinamikleri, Çaycı, Ayşegül Elif; Çaycı, Berk, Editör, Eğitim Yayınevi, Konya, ss.175-190, 2021

Jung’un Arketip Kavramı Doğrultusunda Apple ve Samsung Reklamlarının Analizi

Sosyal Bilimler Alanında Akademik Çalışmalar 3, Prof. Dr. Hasan Babacan, Editör, Gece Yayınevi, Ankara, ss.463-482, 2020
Metrikler

Yayın

46

H-İndeks (WoS)

2

Atıf (Scholar)

296

H-İndeks (Scholar)

9

Atıf (TrDizin)

19

H-İndeks (TrDizin)

3

Atıf (Diğer Toplam)

55

Açık Erişim

3
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları