Makaleler
23
Tümü (23)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (4)
ESCI (4)
Scopus (1)
TRDizin (11)
Diğer Yayınlar (8)
13. Eleştirel Söylem Analizi Bağlamında Haber Sitelerinde Dijital Kimlik Başlıklı Haberlerin İncelenmesi
Uluslararası Kültürel ve Sosyal Araştırmalar Dergisi (UKSAD)
, cilt.7, sa.1, ss.127-138, 2021 (Hakemli Dergi)
16. CARL GUSTAV JUNG: KAVRAMLARI, KURAMLARI VE DÜŞÜNCE YAPISI ÜZERİNE BİR İNCELEME
Uluslararası Kültürel ve Sosyal Araştırmalar Dergisi (UKSAD)
, cilt.6, sa.2, ss.681-695, 2020 (Hakemli Dergi)
20. Identity construction in social media as part of Goffman’s theory of self-presentation: A research on Instagram
International Journal of Society and Culture Studies
, cilt.1, sa.1, ss.1-12, 2018 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
10
8. Jung’un Arketip Kavramı Doğrultusunda Apple ve Samsung Reklamlarının Analizi
1.Uluslararası Şişli Bilim Kongresi., 24 - 25 Ekim 2019, ss.463-482, (Özet Bildiri)
10. Çocuğun Kişilerarası İletişim Becerilerinin Geliştirilmesinde Ailenin Rolü
IV. Türkiye Lisansüstü Çalışmalar Kongresi, Kütahya, Türkiye, 14 - 17 Mayıs 2015, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar
15
3. Sosyal Bilimlerde Nitel Araştırma Yöntemleri
Örneklerle Sosyal Bilimlerde Araştırma Yöntemleri, İNCE MUSTAFA, KOÇAK MEVLÜT CAN, Editör, Akademisyen, Ankara, ss.125-145, 2024
4. Türkiye'de Dijital Kimlik ve Dijital Gözetim Üzerine Bir Değerlendirme
Dijital Çağda Medya, Köseoğlu Aslı, Editör, Eğitim Yayınevi, İstanbul, ss.67-86, 2023
5. Sosyal, Teknolojik ve Psikolojik Boyutlarıyla Dijital Kimlik
Çizgi Kitabevi, İstanbul, 2022
6. Dijital Kimlik ve İzlenim Yönetimi
Çizgi Kitabevi, İstanbul, 2022
9. Yeni Kişilerarası İletişim Kavramları Olarak Dijital Beden Dili ve Yapay Empati
Dijital İletişim-Fırsatlar ve Tehditler, Silsüpür, Özer, Editör, Eğitim Yayınevi, İstanbul, ss.55-72, 2022
10. Halkla İlişkiler Alanında Yapay Zeka Dinamikleri
İletişim ve Medya Alanında Uluslararası Araştırmalar IX, Dr.Öğr.Üyesi Abdülhakim Bahadır Darı, Editör, Eğitim Yayınevi, Konya, ss.69-88, 2022
14. Yeni Bir İletişim Teknolojisi Olarak Dijital Kimlikler ve Dijital Kimlik Uygulamaları
Dijital Medyanın Toplumsal Dinamikleri, Çaycı, Ayşegül Elif; Çaycı, Berk, Editör, Eğitim Yayınevi, Konya, ss.175-190, 2021
15. Jung’un Arketip Kavramı Doğrultusunda Apple ve Samsung Reklamlarının Analizi
Sosyal Bilimler Alanında Akademik Çalışmalar 3, Prof. Dr. Hasan Babacan, Editör, Gece Yayınevi, Ankara, ss.463-482, 2020
