Yayınlar & Eserler

Makaleler 23
Tümü (23)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (4)
ESCI (4)
Scopus (1)
TRDizin (11)
Diğer Yayınlar (8)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 10

1. Yapay Zeka Pazarlaması ve Yapay Zeka Algoritmaları: Domino's Pizza Yapay Zeka Uygulamaları

9.Uluslararası İletişim Günleri/Dijital Çağda İletişim Çalışmaları Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2022, ss.537-552, (Tam Metin Bildiri)

2. Dijital Ortam Kullanıcılarının Dijital Kimlik Algısı ve İzlenim Yönetimi Üzerine Bir Araştırma

6th Cultural Informatics, Communication and Media Studies Conference, İzmir, Türkiye, 25 - 27 Ekim 2022, ss.37, (Özet Bildiri)

3. Jung'un Kolektif Bilinçdışı Kavramı Doğrultusunda Zeytin Ağacı Filminin Analizi

9.Uluslararası Akademik Araştırmalar Kongresi, Elazığ, Türkiye, 27 - 29 Eylül 2022, ss.52, (Özet Bildiri)

4. Digital Transformation of Societies with the Use of Digital Identity: A Case Study in Turkey

International Association for Computer Information Systems - Europe 2022, Warszawa, Polonya, 23 Haziran 2022, ss.15-16, (Özet Bildiri)

5. Dijital Ortamlarda Kişilerarası İletişim ve İzlenim Yönetimi: Tiktok Üzerine Bir İnceleme

5.Kültürel Bilişim, İletişim ve Medya Çalışmaları Konferansı, İzmir, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2022, ss.37, (Özet Bildiri)

6. Digital Identity and Digital Society: The Case of Ukraine

18th Communication in the Millenium, Türkiye, 26 - 27 Ekim 2021, ss.183-193, (Tam Metin Bildiri)

7. Dijital Kimliklerin ve The Circle Filminin Goffman'ın Benlik Sunumu Kuramı Bağlamında Analizi

4th Cultural Informatic,Communication&Media Studies, İzmir, Türkiye, 20 - 21 Mayıs 2021, ss.51-52, (Özet Bildiri)

8. Jung’un Arketip Kavramı Doğrultusunda Apple ve Samsung Reklamlarının Analizi

1.Uluslararası Şişli Bilim Kongresi., 24 - 25 Ekim 2019, ss.463-482, (Özet Bildiri)

9. Duygusal Zekanın Kurumların Başarısına Etkisi

15.Ulusal İşletmecilik Kongresi, İstanbul, Türkiye, 26 - 28 Mayıs 2016, (Tam Metin Bildiri)

10. Çocuğun Kişilerarası İletişim Becerilerinin Geliştirilmesinde Ailenin Rolü

IV. Türkiye Lisansüstü Çalışmalar Kongresi, Kütahya, Türkiye, 14 - 17 Mayıs 2015, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar 15

1. YAPAY ZEKÂ REKLAMCILIĞI VE ÜRETKEN YAPAY ZEKÂ: BİODERMA REKLAMLARI ÜZERİNE BİR ANALİZ

YAPAY ZEKÂ VE İLETİŞİM: Yeni Gerçeklikler, Değişimler ve Dönüşümler, BİRSEN HALUK, Hüseyin Yaşa, Editör, Eğitim Yayınevi, İstanbul, ss.121-140, 2025

2. Yapay Zekâ ve İletişim

Çizgi Kitabevi, Konya, 2024

3. Sosyal Bilimlerde Nitel Araştırma Yöntemleri

Örneklerle Sosyal Bilimlerde Araştırma Yöntemleri, İNCE MUSTAFA, KOÇAK MEVLÜT CAN, Editör, Akademisyen, Ankara, ss.125-145, 2024

4. Türkiye'de Dijital Kimlik ve Dijital Gözetim Üzerine Bir Değerlendirme

Dijital Çağda Medya, Köseoğlu Aslı, Editör, Eğitim Yayınevi, İstanbul, ss.67-86, 2023

7. Haribo Reklamlarının Transaksiyonel Analiz ve Göstergebilim Bağlamında İncelenmesi

İletişim Çalışmaları 2022, İşman, Aytekin;Özgür,Aydın Ziya; Adıgüzel,Yusuf;Çötok-Akıncı,Nesrin; Çiftçi,Dilan;Öztunç, Mustafa, Editör, Eğitim Yayınevi, İstanbul, ss.75-91, 2022

8. Dijital Kimlik ve Metaverse: Dijital Oyunlar Üzerine Bir Değerlendirme

Alternatif Dijital Evren Metaverse-II "Reklam,Pazarlama, Marka ve İşletme Yönetimi", Güven, Ahmet; Tam, Mehmet Sinan, Editör, NEÜ Yayınları, Konya, ss.283-304, 2022

9. Yeni Kişilerarası İletişim Kavramları Olarak Dijital Beden Dili ve Yapay Empati

Dijital İletişim-Fırsatlar ve Tehditler, Silsüpür, Özer, Editör, Eğitim Yayınevi, İstanbul, ss.55-72, 2022

10. Halkla İlişkiler Alanında Yapay Zeka Dinamikleri

İletişim ve Medya Alanında Uluslararası Araştırmalar IX, Dr.Öğr.Üyesi Abdülhakim Bahadır Darı, Editör, Eğitim Yayınevi, Konya, ss.69-88, 2022

11. Yapay Zeka ve Yeni İletişim Teknolojileri

A'dan Z'ye İletişim Çalışmaları 6, Balcı, Şükrü, Çiftçi, Hasan, Editör, İksad Yayınevi, Ankara, ss.61-76, 2022

12. Türkiye'de Kişilerarası İletişim Çalışmaları Üzerine Bir İnceleme

A'dan Z'ye İletişim Çalışmaları 7, Çiftçi, Hasan; Ilgın, Hicran Özlem, Editör, İksad Yayınevi, Ankara, ss.49-66, 2022

13. A Research on Perceptions of Health News of Individuals Who Lived in Istanbul in the COVID-19 Process

Handbook of Research on Digital Citizenship and Management During Crises, Öngün, Erdem; Pembecioğlu, Nilüfer; Gündüz Uğur, Editör, IGI GLOBAL, Pennsylvania, ss.339-361, 2022

14. Yeni Bir İletişim Teknolojisi Olarak Dijital Kimlikler ve Dijital Kimlik Uygulamaları

Dijital Medyanın Toplumsal Dinamikleri, Çaycı, Ayşegül Elif; Çaycı, Berk, Editör, Eğitim Yayınevi, Konya, ss.175-190, 2021

15. Jung’un Arketip Kavramı Doğrultusunda Apple ve Samsung Reklamlarının Analizi

Sosyal Bilimler Alanında Akademik Çalışmalar 3, Prof. Dr. Hasan Babacan, Editör, Gece Yayınevi, Ankara, ss.463-482, 2020
Metrikler

Yayın

48

Yayın (WoS)

4

Yayın (Scopus)

1

Atıf (WoS)

1

H-İndeks (WoS)

2

Atıf (Scholar)

389

H-İndeks (Scholar)

11

Atıf (TrDizin)

30

H-İndeks (TrDizin)

3

Atıf (Sobiad)

252

H-İndeks (Sobiad)

8

Atıf (Diğer Toplam)

72

Açık Erişim

3
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları